piątek, 1 kwietnia 2016

Zalando - pierwsze zakupy, reklamacja, moja opinia


Cześć! :) 
   Postanowiłam zrobić post o zakupach na Zalando, ponieważ zmuszona do reklamacji ich produkt sama zaczęłam szukać jakichś opinii w Internecie, jednakże nic nie znalazłam. Wtedy pomyślałam, że kiedy już przejdę przez całą procedurę opiszę moje wrażenia, może komuś się to przyda. 

   Ale... zacznijmy od początku! :) 
   Postanowiłam kupić oryginalną bieliznę Calvina Kleina, jednak nie jest ona łatwo dostępna - ich sklep stacjonarny znajduje się np. w Warszawie. Wtedy na ratunek przyszło mi wszystkim dobrze znane Zalando. Upłynęło trochę czasu zanim uzupełniono rozmiarówkę, ale w końcu się udało i dokonałam zamówienia. Jeżeli jest się subskrybentem ich newslettera to przy pierwszych zakupach powyżej 200zł obowiązuje rabat 40zł - czyż nie fajna promocja? Mnie udało się z niej skorzystać, a potem pozostało mi już tylko oczekiwać na kuriera (który jest darmowy - kolejny plus jak dla mnie).     
   Bielizna doszła ekspresowo, zgodna z opisem, rozmiar dopasowany - wszystko cacy. Niestety nie dane było mi się nią długo nacieszyć, gdyż dostałam jakiś felerny model biustonosza, który zaczął się siepać. Nie pozostało mi nic innego jak reklamacja. I tutaj byłam przekonana, że zaczną się schody, ponieważ miewałam już różne doświadczenia z reklamacjami wśród sklepów stacjonarnych. Postanowiłam nie zniechęcać się już na starcie, znalazłam odpowiedni adres mailowy na stronie i wystosowałam wiadomość, w której dokładnie opisałam problem. Dołączenie zdjęć nie było konieczne, ale żeby pokazać defekt załączyłam obrazek i wysłałam. Na stronie widniała informacja, w której uprzedzano, że reklamacja może trochę potrwać, ponieważ Zalando nie jest producentem ubrań i musi kontaktować się z konkretną firmą w tym celu. Jakie było moje zdziwienie, kiedy na drugi dzień w mojej skrzynce była już odpowiedź. I to jaka - zobaczcie sami!
   Nie dość, że postanowiono zwrócić mi regularną cenę produktu (bez uwzględnienia rabatu, który był odjęty od całościowej kwoty zakupów), to jeszcze mogę zachować uszkodzoną część garderoby. Byłam pozytywnie zaskoczona takim indywidualnym podejściem, przychylnością na korzyść klienta, bezproblemowością oraz szybkością odpowiedzi. Pomimo tego, że bielizna okazała się mieć defekty i skończyło się na reklamacji, Zalando nie zniechęciło mnie do siebie - wręcz odwrotnie. Teraz już wiem z jaką dbałością podchodzi się tam do każdego klienta i bez wahania dokonam zakupów po raz drugi ;)
   A Wy zamawiałyście coś z Zalando? Miałyście jakieś komplikacje podczas zwrotów/reklamacji? Jestem ciekawa Waszych opinii na temat tego sklepu :)        

    

24 komentarze:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tym, żeby zwrócili pieniądze i zostawili klientowi uszkodzony produkt. Ciekawa sprawa ;-) Dobrze, że wszystko na plus dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. zamawiałam u nich kopertówkę, po otrzymaniu wydała mi się zwyczajnie za duża, bez problemu ją zwróciłam, otrzymałam zwrot pieniędzy, zamówiłam inną, wszystko bezproblemowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamawiałam i byłam zadowolona ;)
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja często zamawiam z Zalando i jestem baardzo zadowolona, to są profesjonaliści:)

    http://www.justcleo.pl/2016/03/how-to-rock-pastel-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazjirobić tam zakupów, ale na pewno kiedyś to nastąpi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zrobiłam na Zalando dużo zamówień, ale połowe niestety reklamowałam. Szkoda, że mają ogólną rozmiarówkę do wszystkich ciuchów, bo połowa rzeczy przyszłą mi albo za duża albo za mała. A ze zwrotem nigdy nie miałam problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow aż fajnie się cos takiego czyta, jeszcze nigdy nic nie brałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie korzystałam ale dobrze wiedzieć, że polecasz!!^^

    Zapraszam na konkurs do mnie!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim przypadku reklamacji nie uwzgledniono. Kurtka kosztowala 1500 PLN, po pol roku rozerwala sie przy szwie kieszeni.

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim przypadku reklamacji nie uwzgledniono. Kurtka kosztowala 1500 PLN, po pol roku rozerwala sie przy szwie kieszeni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś odwoływać się od tej decyzji? :)

      Usuń
  11. Zamówiłam rok temu buty i chcę je teraz zareklamować, gdyż całe popękały. Nie był to tani zakup, bo ok. 350 zł i trochę się obawiam, że odpowiedzą mi, iż źle z nich korzystałam (często słyszę tą odpowiedź). Twój wpis bardzo mi się przydał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, a wiesz, że buty nie popękały z Twojej winy, zawsze możesz odwołać się od tej decyzji i próbować jeszcze raz. Powodzenia! :)

      Usuń
    2. Niestety, odrzucili moją reklamacje. A jak mogę się od tego odwołać?

      Usuń
    3. Poproś o ponowne rozpatrzenie Twojej reklamacji, ponieważ się z nią nie zgadzasz. Tylko dobrze to uargumentuj :).

      Usuń
  12. Moje sandały potwornie farbują, zalando umywa ręce. Buty kosztowały 300zł, nie nadają się do niczego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam wszystkim sklep Zalando, dostawa szybko i sprawnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam wszystkim zakupy w Zalando, szybko i sprawnie realizują zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój wybór to EVOPOWER MEDIUM - Torba sportowa - black/white https://www.zalando.pl/puma-evopower-medium-torba-sportowa-pu144e01s-q11.html
    A teraz opinia o tej transakcji =)
    Cena. Akurat rzecz zakupiona przez mnie była w cenie promocyjnej 143,65 płn (Koszt wysyłki i opłata manipulacyjna w Zalando darmowe ).W innych sklepach ten sam produkt kosztował co najmniej 160 płn. + wysyłka. Dodam tylko, że produkty w Zalando nie najtańsze, ale niestety tak jest że 30% dopłacasz za markę =)
    Realizacja zamówienia. Czas realizacji zamówienia jest przybliżony, ponieważ czas dostawy przedmiotu przez przewoźnika zwykle deklarowany, a nie gwarantowany. W moim przypadku trwało to 4 dni robocze ( ten czas może być związany z tym, że główna siedziba Zalando i wszystkie magazyny są w Niemczech ). Przesyłkę można śledzić online ( kiedy jest w przygotowaniu, opuszcza magazyn, przekazana kurierowi - dalej możemy śledzić przesyłkę na stronie firmy kurierskiej). Przesyłkę można odebrać gdzie tylko chcesz - w domu, pracy u sąsiada =)
    Jakość. Jakość produktu jest najwyższa, gwarantowana przez producenta.
    Dodatkowym atutem sklepu jest fakt, że zakupiony towar można zwrócić do 100 dni.
    Zamówiłam w Zalando i jestem bardzo zadowolona !
    Na pewno jeszcze skorzystam, tym bardziej że mają szeroki wybór asortymentu. Polecam zakupy w tym sklepie. #WIOSNAzZALANDO #ZALANDOSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak przy okazji to w Zalando wyprzedają w tej chwili sporo fajnych rzeczy ze znizkami 60%. Info Tutaj
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie polecam zakupu obuwia w Zalando. Kupiłam obuwie Calvina Kleina, jest jeszcze na gwarancji - nie minęły 2 lata. Producent zaoszczędził 1 mm skóry i się rozeszła nad piętą. Nie jest to uszkodzenie mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktu. Zalando nie chce wymienić towaru ani go naprawić. Zaproponowało 10 % ceny obuwia czyli 45 zł. Ja na to się nie mogę zgodzić , bo buty nie nadają się do użytku, Więc chyba pozostanie mi sąd. Na pewno nie kupię już u nich obuwia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Towar tak dobrej jakości choć z rozmiarowka różnie bywa ale z przewoźnikiem jakim jest FEDEX - TRAGEDIA. Po pierwsze brak podawania nr.do kuriera. Gdzie w innych zwłaszcza moja najlepsza jest firma kurierska DPD mam nr.bdo kuriera stałego podkreślenia i przy okazji pozdrowienia p. Leszka. Po drugie określenie godzin.dostawy i zawsze bez obsunięć. Jak wspomniałam nr.wiec zawsze gdy muszę pilnie wyjść to mogę zadzwonić a także stały kurier więc wie że wrazie potrzeby może zostawić towar u siostry lub mamy bo wie i zawsze próbuje jak nie zastanie mnie w domu. Raz gdy musiałam pilnie wyjść to do niego pisałam i żaden problem. Po trzecie możliwość esemesowa wyboru dni na dostarczenie przesyłki. A w FEDEX tragedia trzeba być w domu i czekać na paczkę lub ja zwrócić od 8-20 kurierzy bezczelni z tekstami typu takich jak pani to mam 150 dziennie lub jak dziś bym nie zdążył to jutro albo pojutrze więc znaczy to nic innego jak bez końca czyli do 99 dni odbierze bo zwrot w Zalando do 100 no ja to tak odbieram. Dalej naciśnie domofon i NIE poczeka 2 min tylko wsiada i odjeżdża jednego cwaniaczka łapałam w drodze myślał że strunę ze schodów jak plaszek albo będę stać od tej 8-20 w bramce i czekać. A co ciekawsze zwrotu do 17 a oni gwiazdorzy po 18 o 19, 20 samowolka. I jeszcze mam się cieszyć bo przyjechał bo mógłby być jutro albo " kiedyś" jeden taki nawet nie podszedł do drzwi tylko czekał aż wyszłam do bramki do "monarchy" no tragedia. Podkresle że w każdej firmie kurierskiej są podawane nr.tel w DPD GHL IMPOST a FedEx NIE i H.. zgłaszałam info do Zalando to nie tylko ja mam ten problem tylko wielu klientów naszczescie nasze zgłoszenia są zgłaszane" do góry" ja szczerze mówiac a raczej pisząc już się wyleczyłam z zamawiania z Zalando do puki do puty PRZEWZNIK się nie ZMIENI. Pozdrawiam wytrwałych i także zgłaszacie jak macie podobne historyjki z FEDEX

    OdpowiedzUsuń

piątek, 1 kwietnia 2016

Zalando - pierwsze zakupy, reklamacja, moja opinia


Cześć! :) 
   Postanowiłam zrobić post o zakupach na Zalando, ponieważ zmuszona do reklamacji ich produkt sama zaczęłam szukać jakichś opinii w Internecie, jednakże nic nie znalazłam. Wtedy pomyślałam, że kiedy już przejdę przez całą procedurę opiszę moje wrażenia, może komuś się to przyda. 

   Ale... zacznijmy od początku! :) 
   Postanowiłam kupić oryginalną bieliznę Calvina Kleina, jednak nie jest ona łatwo dostępna - ich sklep stacjonarny znajduje się np. w Warszawie. Wtedy na ratunek przyszło mi wszystkim dobrze znane Zalando. Upłynęło trochę czasu zanim uzupełniono rozmiarówkę, ale w końcu się udało i dokonałam zamówienia. Jeżeli jest się subskrybentem ich newslettera to przy pierwszych zakupach powyżej 200zł obowiązuje rabat 40zł - czyż nie fajna promocja? Mnie udało się z niej skorzystać, a potem pozostało mi już tylko oczekiwać na kuriera (który jest darmowy - kolejny plus jak dla mnie).     
   Bielizna doszła ekspresowo, zgodna z opisem, rozmiar dopasowany - wszystko cacy. Niestety nie dane było mi się nią długo nacieszyć, gdyż dostałam jakiś felerny model biustonosza, który zaczął się siepać. Nie pozostało mi nic innego jak reklamacja. I tutaj byłam przekonana, że zaczną się schody, ponieważ miewałam już różne doświadczenia z reklamacjami wśród sklepów stacjonarnych. Postanowiłam nie zniechęcać się już na starcie, znalazłam odpowiedni adres mailowy na stronie i wystosowałam wiadomość, w której dokładnie opisałam problem. Dołączenie zdjęć nie było konieczne, ale żeby pokazać defekt załączyłam obrazek i wysłałam. Na stronie widniała informacja, w której uprzedzano, że reklamacja może trochę potrwać, ponieważ Zalando nie jest producentem ubrań i musi kontaktować się z konkretną firmą w tym celu. Jakie było moje zdziwienie, kiedy na drugi dzień w mojej skrzynce była już odpowiedź. I to jaka - zobaczcie sami!
   Nie dość, że postanowiono zwrócić mi regularną cenę produktu (bez uwzględnienia rabatu, który był odjęty od całościowej kwoty zakupów), to jeszcze mogę zachować uszkodzoną część garderoby. Byłam pozytywnie zaskoczona takim indywidualnym podejściem, przychylnością na korzyść klienta, bezproblemowością oraz szybkością odpowiedzi. Pomimo tego, że bielizna okazała się mieć defekty i skończyło się na reklamacji, Zalando nie zniechęciło mnie do siebie - wręcz odwrotnie. Teraz już wiem z jaką dbałością podchodzi się tam do każdego klienta i bez wahania dokonam zakupów po raz drugi ;)
   A Wy zamawiałyście coś z Zalando? Miałyście jakieś komplikacje podczas zwrotów/reklamacji? Jestem ciekawa Waszych opinii na temat tego sklepu :)        

    

24 komentarze:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tym, żeby zwrócili pieniądze i zostawili klientowi uszkodzony produkt. Ciekawa sprawa ;-) Dobrze, że wszystko na plus dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. zamawiałam u nich kopertówkę, po otrzymaniu wydała mi się zwyczajnie za duża, bez problemu ją zwróciłam, otrzymałam zwrot pieniędzy, zamówiłam inną, wszystko bezproblemowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamawiałam i byłam zadowolona ;)
    Pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja często zamawiam z Zalando i jestem baardzo zadowolona, to są profesjonaliści:)

    http://www.justcleo.pl/2016/03/how-to-rock-pastel-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze okazjirobić tam zakupów, ale na pewno kiedyś to nastąpi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zrobiłam na Zalando dużo zamówień, ale połowe niestety reklamowałam. Szkoda, że mają ogólną rozmiarówkę do wszystkich ciuchów, bo połowa rzeczy przyszłą mi albo za duża albo za mała. A ze zwrotem nigdy nie miałam problemu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow aż fajnie się cos takiego czyta, jeszcze nigdy nic nie brałam :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie korzystałam ale dobrze wiedzieć, że polecasz!!^^

    Zapraszam na konkurs do mnie!
    www.jennydzemson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim przypadku reklamacji nie uwzgledniono. Kurtka kosztowala 1500 PLN, po pol roku rozerwala sie przy szwie kieszeni.

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim przypadku reklamacji nie uwzgledniono. Kurtka kosztowala 1500 PLN, po pol roku rozerwala sie przy szwie kieszeni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałaś odwoływać się od tej decyzji? :)

      Usuń
  11. Zamówiłam rok temu buty i chcę je teraz zareklamować, gdyż całe popękały. Nie był to tani zakup, bo ok. 350 zł i trochę się obawiam, że odpowiedzą mi, iż źle z nich korzystałam (często słyszę tą odpowiedź). Twój wpis bardzo mi się przydał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli reklamacja zostanie odrzucona, a wiesz, że buty nie popękały z Twojej winy, zawsze możesz odwołać się od tej decyzji i próbować jeszcze raz. Powodzenia! :)

      Usuń
    2. Niestety, odrzucili moją reklamacje. A jak mogę się od tego odwołać?

      Usuń
    3. Poproś o ponowne rozpatrzenie Twojej reklamacji, ponieważ się z nią nie zgadzasz. Tylko dobrze to uargumentuj :).

      Usuń
  12. Moje sandały potwornie farbują, zalando umywa ręce. Buty kosztowały 300zł, nie nadają się do niczego.

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam wszystkim sklep Zalando, dostawa szybko i sprawnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam wszystkim zakupy w Zalando, szybko i sprawnie realizują zamówienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój wybór to EVOPOWER MEDIUM - Torba sportowa - black/white https://www.zalando.pl/puma-evopower-medium-torba-sportowa-pu144e01s-q11.html
    A teraz opinia o tej transakcji =)
    Cena. Akurat rzecz zakupiona przez mnie była w cenie promocyjnej 143,65 płn (Koszt wysyłki i opłata manipulacyjna w Zalando darmowe ).W innych sklepach ten sam produkt kosztował co najmniej 160 płn. + wysyłka. Dodam tylko, że produkty w Zalando nie najtańsze, ale niestety tak jest że 30% dopłacasz za markę =)
    Realizacja zamówienia. Czas realizacji zamówienia jest przybliżony, ponieważ czas dostawy przedmiotu przez przewoźnika zwykle deklarowany, a nie gwarantowany. W moim przypadku trwało to 4 dni robocze ( ten czas może być związany z tym, że główna siedziba Zalando i wszystkie magazyny są w Niemczech ). Przesyłkę można śledzić online ( kiedy jest w przygotowaniu, opuszcza magazyn, przekazana kurierowi - dalej możemy śledzić przesyłkę na stronie firmy kurierskiej). Przesyłkę można odebrać gdzie tylko chcesz - w domu, pracy u sąsiada =)
    Jakość. Jakość produktu jest najwyższa, gwarantowana przez producenta.
    Dodatkowym atutem sklepu jest fakt, że zakupiony towar można zwrócić do 100 dni.
    Zamówiłam w Zalando i jestem bardzo zadowolona !
    Na pewno jeszcze skorzystam, tym bardziej że mają szeroki wybór asortymentu. Polecam zakupy w tym sklepie. #WIOSNAzZALANDO #ZALANDOSTYLE

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak przy okazji to w Zalando wyprzedają w tej chwili sporo fajnych rzeczy ze znizkami 60%. Info Tutaj
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie polecam zakupu obuwia w Zalando. Kupiłam obuwie Calvina Kleina, jest jeszcze na gwarancji - nie minęły 2 lata. Producent zaoszczędził 1 mm skóry i się rozeszła nad piętą. Nie jest to uszkodzenie mechaniczne powstałe w trakcie użytkowania produktu. Zalando nie chce wymienić towaru ani go naprawić. Zaproponowało 10 % ceny obuwia czyli 45 zł. Ja na to się nie mogę zgodzić , bo buty nie nadają się do użytku, Więc chyba pozostanie mi sąd. Na pewno nie kupię już u nich obuwia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Towar tak dobrej jakości choć z rozmiarowka różnie bywa ale z przewoźnikiem jakim jest FEDEX - TRAGEDIA. Po pierwsze brak podawania nr.do kuriera. Gdzie w innych zwłaszcza moja najlepsza jest firma kurierska DPD mam nr.bdo kuriera stałego podkreślenia i przy okazji pozdrowienia p. Leszka. Po drugie określenie godzin.dostawy i zawsze bez obsunięć. Jak wspomniałam nr.wiec zawsze gdy muszę pilnie wyjść to mogę zadzwonić a także stały kurier więc wie że wrazie potrzeby może zostawić towar u siostry lub mamy bo wie i zawsze próbuje jak nie zastanie mnie w domu. Raz gdy musiałam pilnie wyjść to do niego pisałam i żaden problem. Po trzecie możliwość esemesowa wyboru dni na dostarczenie przesyłki. A w FEDEX tragedia trzeba być w domu i czekać na paczkę lub ja zwrócić od 8-20 kurierzy bezczelni z tekstami typu takich jak pani to mam 150 dziennie lub jak dziś bym nie zdążył to jutro albo pojutrze więc znaczy to nic innego jak bez końca czyli do 99 dni odbierze bo zwrot w Zalando do 100 no ja to tak odbieram. Dalej naciśnie domofon i NIE poczeka 2 min tylko wsiada i odjeżdża jednego cwaniaczka łapałam w drodze myślał że strunę ze schodów jak plaszek albo będę stać od tej 8-20 w bramce i czekać. A co ciekawsze zwrotu do 17 a oni gwiazdorzy po 18 o 19, 20 samowolka. I jeszcze mam się cieszyć bo przyjechał bo mógłby być jutro albo " kiedyś" jeden taki nawet nie podszedł do drzwi tylko czekał aż wyszłam do bramki do "monarchy" no tragedia. Podkresle że w każdej firmie kurierskiej są podawane nr.tel w DPD GHL IMPOST a FedEx NIE i H.. zgłaszałam info do Zalando to nie tylko ja mam ten problem tylko wielu klientów naszczescie nasze zgłoszenia są zgłaszane" do góry" ja szczerze mówiac a raczej pisząc już się wyleczyłam z zamawiania z Zalando do puki do puty PRZEWZNIK się nie ZMIENI. Pozdrawiam wytrwałych i także zgłaszacie jak macie podobne historyjki z FEDEX

    OdpowiedzUsuń