poniedziałek, 9 listopada 2015

09.11.2015

Cześć! :)
   Kolejny zjazd studiów podyplomowych za mną. Po zajęciach, poszłam jeszcze do Rossmanna skorzystać z promocji -49% na kolorówkę, ale okazałam się na tyle asertywna, że wyszłam tylko z tuszem do rzęs i maseczką - tak jak zaplanowałam :D

   Nawet nie spodziewałam się, że ramoneska, którą Wam dzisiaj pokażę będzie, aż tak ładna! Nie dość, że ma ciekawy rudy kolor, to jeszcze jest tak milutka z dotyku, że muszę się powstrzymywać, żeby ciągle jej nie gładzić.
   W momencie kiedy Karolina wysłała mi zdjęcia, obydwie zaczęłyśmy się głowić jak to możliwe, że spośród dostępnego tła, wybrałyśmy jakąś rozkopaną działkę?! Nasze sesje odbywają się w takiej "rozgadanej" atmosferze, że czasami trudno jest mi się skupić na zdjęciach :P

Na sobie mam:
ramoneska - tutaj,
spódniczka - New Yorker,
golf - tutaj
kozaki - CCC,
naszyjnik - Dressin.

18 komentarzy:

  1. Prawda, ramoneska jest śliczna. Ja na promocji rossmana też obłowiłam się w zapasy mojego tuszu, tak jak planowałam. :D
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta ramoneska!
    Bardzo ładnie leży i kolor ma obłędny!

    A co do promocji w Rossmannie, to też tylko z tuszem wyszłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramoneska prezentuje się świetnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja! Twoja kurteczka mnie zauroczyła ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest rzeczywiście świetna! :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kurtka:) masz idealną figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka kurtką ale wreszcie pojawiły się kozaczki :) yeeeee!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie się prezentujesz :) kurtka mi się ogromnie spodobała ;) cały zestaw jest idealnie skompletowany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja. Kurtka rewelacyjna :) Dziękuję za odwiedziny i w miarę możliwości zapraszam na prezentację biżuterii. Ps. Obserwuję i na pewno będę tutaj częściej.

    OdpowiedzUsuń
  10. This is the right web site for everyone who wishes to understand this topic.
    You understand so much its almost hard to argue with you (not
    that I really will need to…HaHa). You definitely put a brand new spin on a topic that has been discussed for many years.

    Wonderful stuff, just wonderful!

    Review my site: autonews.co.il

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj szczęściara z Ciebie,że po swoich zajęciach możesz jeszcze iść do Rosmanna ;-). Ja po swoich podyplomowych zajęciach na UMCS-ie tylko czekam żeby mąż mnie zabrał do domu ;-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko pieknie,tylko okolice można by było troszku zmnienić

    OdpowiedzUsuń

poniedziałek, 9 listopada 2015

09.11.2015

Cześć! :)
   Kolejny zjazd studiów podyplomowych za mną. Po zajęciach, poszłam jeszcze do Rossmanna skorzystać z promocji -49% na kolorówkę, ale okazałam się na tyle asertywna, że wyszłam tylko z tuszem do rzęs i maseczką - tak jak zaplanowałam :D

   Nawet nie spodziewałam się, że ramoneska, którą Wam dzisiaj pokażę będzie, aż tak ładna! Nie dość, że ma ciekawy rudy kolor, to jeszcze jest tak milutka z dotyku, że muszę się powstrzymywać, żeby ciągle jej nie gładzić.
   W momencie kiedy Karolina wysłała mi zdjęcia, obydwie zaczęłyśmy się głowić jak to możliwe, że spośród dostępnego tła, wybrałyśmy jakąś rozkopaną działkę?! Nasze sesje odbywają się w takiej "rozgadanej" atmosferze, że czasami trudno jest mi się skupić na zdjęciach :P

Na sobie mam:
ramoneska - tutaj,
spódniczka - New Yorker,
golf - tutaj
kozaki - CCC,
naszyjnik - Dressin.

18 komentarzy:

  1. Prawda, ramoneska jest śliczna. Ja na promocji rossmana też obłowiłam się w zapasy mojego tuszu, tak jak planowałam. :D
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta ramoneska!
    Bardzo ładnie leży i kolor ma obłędny!

    A co do promocji w Rossmannie, to też tylko z tuszem wyszłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramoneska prezentuje się świetnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna stylizacja! Twoja kurteczka mnie zauroczyła ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest rzeczywiście świetna! :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna kurtka:) masz idealną figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka kurtką ale wreszcie pojawiły się kozaczki :) yeeeee!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie się prezentujesz :) kurtka mi się ogromnie spodobała ;) cały zestaw jest idealnie skompletowany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja. Kurtka rewelacyjna :) Dziękuję za odwiedziny i w miarę możliwości zapraszam na prezentację biżuterii. Ps. Obserwuję i na pewno będę tutaj częściej.

    OdpowiedzUsuń
  10. This is the right web site for everyone who wishes to understand this topic.
    You understand so much its almost hard to argue with you (not
    that I really will need to…HaHa). You definitely put a brand new spin on a topic that has been discussed for many years.

    Wonderful stuff, just wonderful!

    Review my site: autonews.co.il

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj szczęściara z Ciebie,że po swoich zajęciach możesz jeszcze iść do Rosmanna ;-). Ja po swoich podyplomowych zajęciach na UMCS-ie tylko czekam żeby mąż mnie zabrał do domu ;-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko pieknie,tylko okolice można by było troszku zmnienić

    OdpowiedzUsuń