piątek, 23 stycznia 2015

Duet idealny

Cześć! :)
Pokażę Wam - moim zdaniem - duet idealny, czyli połączenie różu i szarości. Na co dzień często wybieram to zestawienie,
 jednakże nigdy nie było go na moim blogu. Czas to zmienić!
Różowy płaszcz, połączyłam z szarą sukienką, którą delikatnie podwinęłam do zdjęć, gdyż tak znacznie lepiej się prezentowała. Z racji, że chodzenie w szpilkach po wrocławskim bruku jest nie lada wyczynem, prawie w ogóle zrezygnowałam tutaj z butów na wysokim obcasie. Wszystkie (może poza jednymi) moje zimowe buty są płaskie, dlatego widzicie mnie ciągle w wygodnych odsłonach :)

Na sobie mam:
sukienka - tutaj,
płaszcz - tutaj,
kozaki - CCC.

Fot. Karolina Owczarek

32 komentarze:

  1. płaszczyk jest bajeczny :)
    A zdjęcia cudowne :)
    Jak robisz tako cudowną fryzurę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Kręcę włosy na opaskę :)
      W ten dzień akurat była mżawka i po 10 minutach moje włosy były już proste ;<

      Usuń
  2. Ten płaszcz jest cudowny! A zdjęcia po prostu bomba! Powiedz mi proszę czym cykasz foty? Pytam bo rozglądam się za jakimś sprzętem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczerpnęłam informacji od fotografki, że jest to Sony Alpha 200 ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam to połączenie kolorystyczne!
    Piękne miejsce :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/2-lata-blogazmiany.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te kolory! Świetna całość ;-)
    Nie dziwie się, że zrezygnowałaś ze szpilek. Ja już kilka par wyrzuciłam.. poobdzierane obcasy, właśnie od bruku.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny płaszczyk i piękna sesja zdjęciowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;) płaszczyk jest przepiękny! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne masz tu paznokcie!
    Sama robiłaś? :)

    Jak studia, sesja już się zaczęła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Tak, sama malowałam. Co do studiów - sesja zaczyna się 5 lutego ;)

      Usuń
  8. Płaszcz jest cudny, też uwielbiam połączenie różu z szarością ;) I widzę że na paznokciach coś fajnego zmalowałaś ;) Bardzo fajny zestaw.

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz ;)

    Jak tam przygotowania do wesela ruszyły ? ;)
    Macie już sale i zespół ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Tak ruszyły, ale na razie nie zdradzamy szczegółów :)

      Usuń
  11. Połączenie tych dwóch kolorów jest rzeczywiście bardzo miłe dla oka :-) pasuje chyba najbardziej blondynkom, także Tobie idealnie :-) Super płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  12. płaszczyk idealny pięknie łączy się z resztą! Jesteś śliczna, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny płaszczyk i bardzo pozytywny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  14. It's a image preview of our Purple Crucible 2 Hack We know you might be extra
    interested into realizing how can tthis system be used.


    Heere is my webpage ... red crucible 2 hack

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się kolor płaszcza ;) właściwie tylko taki odcień różu toleruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Outstanding post however I was wanting to know if you could write a litte more on this subject?
    I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more.
    Kudos!

    my webpage ... best dating sites

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wyglądasz :) płaszczyk bardzo mi się podoba :)!

    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Admiring the dedication you put into your site and detailed information you present.
    It's great to come across a blog every once in a
    while that isn't the same old rehashed information. Great read!
    I've saved your site and I'm including your RSS feeds to
    my Google account.

    my blog - homepage; ,

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey there! I'm at work surfing around your blog from
    my new apple iphone! Just wanted to say I love reading
    your blog and look forward to all your posts!
    Carry on the outstanding work!

    Also visit my blog ... solo mujeres hermosas

    OdpowiedzUsuń

piątek, 23 stycznia 2015

Duet idealny

Cześć! :)
Pokażę Wam - moim zdaniem - duet idealny, czyli połączenie różu i szarości. Na co dzień często wybieram to zestawienie,
 jednakże nigdy nie było go na moim blogu. Czas to zmienić!
Różowy płaszcz, połączyłam z szarą sukienką, którą delikatnie podwinęłam do zdjęć, gdyż tak znacznie lepiej się prezentowała. Z racji, że chodzenie w szpilkach po wrocławskim bruku jest nie lada wyczynem, prawie w ogóle zrezygnowałam tutaj z butów na wysokim obcasie. Wszystkie (może poza jednymi) moje zimowe buty są płaskie, dlatego widzicie mnie ciągle w wygodnych odsłonach :)

Na sobie mam:
sukienka - tutaj,
płaszcz - tutaj,
kozaki - CCC.

Fot. Karolina Owczarek

32 komentarze:

  1. płaszczyk jest bajeczny :)
    A zdjęcia cudowne :)
    Jak robisz tako cudowną fryzurę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Kręcę włosy na opaskę :)
      W ten dzień akurat była mżawka i po 10 minutach moje włosy były już proste ;<

      Usuń
  2. Ten płaszcz jest cudowny! A zdjęcia po prostu bomba! Powiedz mi proszę czym cykasz foty? Pytam bo rozglądam się za jakimś sprzętem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczerpnęłam informacji od fotografki, że jest to Sony Alpha 200 ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam to połączenie kolorystyczne!
    Piękne miejsce :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/2-lata-blogazmiany.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te kolory! Świetna całość ;-)
    Nie dziwie się, że zrezygnowałaś ze szpilek. Ja już kilka par wyrzuciłam.. poobdzierane obcasy, właśnie od bruku.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny płaszczyk i piękna sesja zdjęciowa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia ;) płaszczyk jest przepiękny! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne masz tu paznokcie!
    Sama robiłaś? :)

    Jak studia, sesja już się zaczęła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Tak, sama malowałam. Co do studiów - sesja zaczyna się 5 lutego ;)

      Usuń
  8. Płaszcz jest cudny, też uwielbiam połączenie różu z szarością ;) I widzę że na paznokciach coś fajnego zmalowałaś ;) Bardzo fajny zestaw.

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz ;)

    Jak tam przygotowania do wesela ruszyły ? ;)
    Macie już sale i zespół ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Tak ruszyły, ale na razie nie zdradzamy szczegółów :)

      Usuń
  11. Połączenie tych dwóch kolorów jest rzeczywiście bardzo miłe dla oka :-) pasuje chyba najbardziej blondynkom, także Tobie idealnie :-) Super płaszczyk!

    OdpowiedzUsuń
  12. płaszczyk idealny pięknie łączy się z resztą! Jesteś śliczna, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny płaszczyk i bardzo pozytywny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  14. It's a image preview of our Purple Crucible 2 Hack We know you might be extra
    interested into realizing how can tthis system be used.


    Heere is my webpage ... red crucible 2 hack

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się kolor płaszcza ;) właściwie tylko taki odcień różu toleruje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Outstanding post however I was wanting to know if you could write a litte more on this subject?
    I'd be very grateful if you could elaborate a little bit more.
    Kudos!

    my webpage ... best dating sites

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wyglądasz :) płaszczyk bardzo mi się podoba :)!

    http://kamcziks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Admiring the dedication you put into your site and detailed information you present.
    It's great to come across a blog every once in a
    while that isn't the same old rehashed information. Great read!
    I've saved your site and I'm including your RSS feeds to
    my Google account.

    my blog - homepage; ,

    OdpowiedzUsuń
  19. Hey there! I'm at work surfing around your blog from
    my new apple iphone! Just wanted to say I love reading
    your blog and look forward to all your posts!
    Carry on the outstanding work!

    Also visit my blog ... solo mujeres hermosas

    OdpowiedzUsuń