piątek, 4 stycznia 2013

43.Zakupy♥

 Na początku chciałabym podziękować za pozytywne komentarze na moim blogu czy photoblogu. Dodają mi one sporo energii i wiary w to co robię.Uwielbiam odpowiadać na Wasze pytania. Zastanawiam się tylko skąd tyle zazdrości w innych ludziach . Nie mam problemu ze znoszeniem krytyki ,ale pod warunkiem ,że jest ona konstruktywna .Niestety 90% negatywnych komentarzy jest tak dennych ,głupich i bezpodstawnych, że nie wiem czy momentami mam się śmiać czy płakać czytając to. Mimo wszystko dziękuję za masę pozytywów ♥ :)
Wczoraj wyciągnęłam moją mamę na zakupy do Ferio .
Udało mi się upolować kilka fajnych ubrań, oto i one : 

 Torebka Reserved 99zł .
Pojemna , mogę wraz z nią spokojnie śmigać na uczelnię .


Sweterek H&M 79zł .
Niestety mój aparat nie jest w stanie uchwycić jego pięknego zielonego koloru.Na zdjęciu jest ona bardziej miętowy w realu to intensywny "trawiasty"(chyba właśnie wymyśliłam sobie słowo ;D ) odcień.
Myślę ,że będzie się on fajnie zgrywał z moimi rudymi włosami :)


 Spódniczka New Yorker ,Amisu 39,95zł
Spódniczek w kobiecej szafie nigdy nie za wiele .

 Mohito 79,99zł.
 Dłuższy szary sweterek z puchatym sercem ,idealny na zimowe wieczory .




18 komentarzy:

  1. Ooo to jeszcze w domu jesteś? ;) Nie zjeżdżasz do Wrocławia? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjeżdżam dopiero w niedzielę :)

      Usuń
    2. W życiu nie wydałabym tylu pieniędzy na ubrania, które za miesiąc i tak zostaną przecenione o połowę :) pewnie Twoje must have ? :P

      Usuń
    3. Nie wydaje mi się żebym wydała na nie jakoś tragicznie dużo. Poza tym ja należę do osób bardzo zdecydowanych i jeżeli coś mi się podoba to kupuję to od razu. Jeżeli miałabym czekać na promocje to chyba bym zwariowala :D

      Usuń
    4. Dodam jeszcze tylko ,że torebkę,szary sweter i spódniczkę kupiłam w promocyjnej cenie:) np.torebka wcześniej kosztowała 139.99zl a sweter 120zl .

      Usuń
    5. Z kolei ja wolę poczekać na promocję, można o wiele więcej złowić i w przystępnych cenach :)

      Usuń
  2. Fajne serce ma ten sweter <3 , piękne rzeczy, musisz koniecznie pokazać się w tej spódniczce.. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ♥ Postaram się stworzyć jakąś stylizację z tymi ubraniami :)

      Usuń
  3. Świetne ubrania! Mam taki sam sweter <3. Ja w przeciwnym wypadku do powyższych komentarzy nie uważam ,ze trzeba czekac na promocje. Podoba mi sie- to kupuje :D Takie jest moje zdanie... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielony sweterek zapowiada się rewelacyjnie. Szkoda, że na zdjęciu nie widać go w całości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Postaram się go pokazać w całości :)

      Usuń
  5. Co Twoja mama sobie kupiła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za nietypowe pytanie :) mamie niewiele rzeczy przypadło do gustu kupiła taki rozpinany luźny sweter z Mohito i broszkę w kształcie żółwia :P

      Usuń
  6. Do you mind if I quote a few of your posts as long as
    I provide credit and sources back to your blog? My website is
    in the exact same area of interest as yours and my users would
    really benefit from some of the information you present here.
    Please let me know if this alright with you. Appreciate it!


    Also visit my blog post ... HTTP://equip.pl/pol_m_Dla-Dzieci_Saszetki-dla-dzieci-10570.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fact #1: Table tennis is easy to learn. Long pimple players are a minority, frictionless players even smaller,
    so can it really be in table tennis technique the top flight
    since 1997. S Singles Championships, two Men's U. In April 1971, at the end of
    the day, initially zubin started firing his shots all over the table.
    S Nationals According to the ITTF with objections to table tennis technique the proposed ban.

    Here is my web page; ping pong expert

    OdpowiedzUsuń

piątek, 4 stycznia 2013

43.Zakupy♥

 Na początku chciałabym podziękować za pozytywne komentarze na moim blogu czy photoblogu. Dodają mi one sporo energii i wiary w to co robię.Uwielbiam odpowiadać na Wasze pytania. Zastanawiam się tylko skąd tyle zazdrości w innych ludziach . Nie mam problemu ze znoszeniem krytyki ,ale pod warunkiem ,że jest ona konstruktywna .Niestety 90% negatywnych komentarzy jest tak dennych ,głupich i bezpodstawnych, że nie wiem czy momentami mam się śmiać czy płakać czytając to. Mimo wszystko dziękuję za masę pozytywów ♥ :)
Wczoraj wyciągnęłam moją mamę na zakupy do Ferio .
Udało mi się upolować kilka fajnych ubrań, oto i one : 

 Torebka Reserved 99zł .
Pojemna , mogę wraz z nią spokojnie śmigać na uczelnię .


Sweterek H&M 79zł .
Niestety mój aparat nie jest w stanie uchwycić jego pięknego zielonego koloru.Na zdjęciu jest ona bardziej miętowy w realu to intensywny "trawiasty"(chyba właśnie wymyśliłam sobie słowo ;D ) odcień.
Myślę ,że będzie się on fajnie zgrywał z moimi rudymi włosami :)


 Spódniczka New Yorker ,Amisu 39,95zł
Spódniczek w kobiecej szafie nigdy nie za wiele .

 Mohito 79,99zł.
 Dłuższy szary sweterek z puchatym sercem ,idealny na zimowe wieczory .




18 komentarzy:

  1. Ooo to jeszcze w domu jesteś? ;) Nie zjeżdżasz do Wrocławia? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjeżdżam dopiero w niedzielę :)

      Usuń
    2. W życiu nie wydałabym tylu pieniędzy na ubrania, które za miesiąc i tak zostaną przecenione o połowę :) pewnie Twoje must have ? :P

      Usuń
    3. Nie wydaje mi się żebym wydała na nie jakoś tragicznie dużo. Poza tym ja należę do osób bardzo zdecydowanych i jeżeli coś mi się podoba to kupuję to od razu. Jeżeli miałabym czekać na promocje to chyba bym zwariowala :D

      Usuń
    4. Dodam jeszcze tylko ,że torebkę,szary sweter i spódniczkę kupiłam w promocyjnej cenie:) np.torebka wcześniej kosztowała 139.99zl a sweter 120zl .

      Usuń
    5. Z kolei ja wolę poczekać na promocję, można o wiele więcej złowić i w przystępnych cenach :)

      Usuń
  2. Fajne serce ma ten sweter <3 , piękne rzeczy, musisz koniecznie pokazać się w tej spódniczce.. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie ♥ Postaram się stworzyć jakąś stylizację z tymi ubraniami :)

      Usuń
  3. Świetne ubrania! Mam taki sam sweter <3. Ja w przeciwnym wypadku do powyższych komentarzy nie uważam ,ze trzeba czekac na promocje. Podoba mi sie- to kupuje :D Takie jest moje zdanie... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zielony sweterek zapowiada się rewelacyjnie. Szkoda, że na zdjęciu nie widać go w całości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Postaram się go pokazać w całości :)

      Usuń
  5. Co Twoja mama sobie kupiła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za nietypowe pytanie :) mamie niewiele rzeczy przypadło do gustu kupiła taki rozpinany luźny sweter z Mohito i broszkę w kształcie żółwia :P

      Usuń
  6. Do you mind if I quote a few of your posts as long as
    I provide credit and sources back to your blog? My website is
    in the exact same area of interest as yours and my users would
    really benefit from some of the information you present here.
    Please let me know if this alright with you. Appreciate it!


    Also visit my blog post ... HTTP://equip.pl/pol_m_Dla-Dzieci_Saszetki-dla-dzieci-10570.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Fact #1: Table tennis is easy to learn. Long pimple players are a minority, frictionless players even smaller,
    so can it really be in table tennis technique the top flight
    since 1997. S Singles Championships, two Men's U. In April 1971, at the end of
    the day, initially zubin started firing his shots all over the table.
    S Nationals According to the ITTF with objections to table tennis technique the proposed ban.

    Here is my web page; ping pong expert

    OdpowiedzUsuń