środa, 12 lipca 2017

Stylizacja na wieczór panieński - kombinezon


 Cześć! :)
   Dzisiaj pokażę Wam moją stylizację przygotowaną na wieczór panieński, który odbędzie się pod koniec lipca. Jedyne co znam to datę, reszta jest jedną wielką niewiadomą - już nie mogę się doczekać! :D
   Żeby nie szukać stylizacji na ostatnią chwilę postanowiłam zamówić kombinezon z wyprzedzeniem. W nieoficjalnym dress codzie wieczorów panieńskich określone jest, że wszystkie dziewczyny z wyjątkiem przyszłej panny młodej ubierają się na czarno. Przyjęło się, że Pana Młoda jako jedyna zakłada na siebie coś w odmiennym kolorze. Najczęściej jest to biały, jednakże nie zawsze. Ja postawiłam na pudrowy róż. Kombinezon, który zamówiłam jest o tyle fajny, że można go wiązać na tysiące sposobów. Zresztą, jeżeli chcecie się przekonać możecie porównać moje wiązanie, z wiązaniem na stronie producenta. Dużym plusem w tym kombinezonie są spodenki, które imitują spódniczkę.

   W zanadrzu mam pomysł na jeszcze jeden wpis pt. "Kobieto, daj żyć! Czyli czy łączenie wieczoru panieńskiego i kawalerskiego to dobry pomysł?". Mam nadzieję, że pozwoli on wybić niektórym kobietom ten durny pomysł z głowy :D.

Na sobie mam:
kombinezon -  https://goo.gl/YKtjp6,
sandałki - DeeZee,
kolczyki -  https://goo.gl/9Ubb6s,
naszyjnik - Soufeel.

 

15 komentarzy:

  1. Jak to nie wiesz ? Jedziemy do Wrocławia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Udanego wieczoru panieńskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz;) genialny kombinezon :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon jest boski, wyglądasz w nim niczym gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega seksownie! Rozumiem, że założysz też te sandałki?
    Oby tylko pogoda Wam dopisała, udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chyba postawię na te buty :).
      Dziękuję! :)

      Usuń
  6. Jejku, przepiękny! I wzór i kolorek, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon jest boski <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kobieco i seksowie, ale z klasą :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest! Ja ostatnio szaleję na kombinezony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hot and sexy look!!
    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń

środa, 12 lipca 2017

Stylizacja na wieczór panieński - kombinezon


 Cześć! :)
   Dzisiaj pokażę Wam moją stylizację przygotowaną na wieczór panieński, który odbędzie się pod koniec lipca. Jedyne co znam to datę, reszta jest jedną wielką niewiadomą - już nie mogę się doczekać! :D
   Żeby nie szukać stylizacji na ostatnią chwilę postanowiłam zamówić kombinezon z wyprzedzeniem. W nieoficjalnym dress codzie wieczorów panieńskich określone jest, że wszystkie dziewczyny z wyjątkiem przyszłej panny młodej ubierają się na czarno. Przyjęło się, że Pana Młoda jako jedyna zakłada na siebie coś w odmiennym kolorze. Najczęściej jest to biały, jednakże nie zawsze. Ja postawiłam na pudrowy róż. Kombinezon, który zamówiłam jest o tyle fajny, że można go wiązać na tysiące sposobów. Zresztą, jeżeli chcecie się przekonać możecie porównać moje wiązanie, z wiązaniem na stronie producenta. Dużym plusem w tym kombinezonie są spodenki, które imitują spódniczkę.

   W zanadrzu mam pomysł na jeszcze jeden wpis pt. "Kobieto, daj żyć! Czyli czy łączenie wieczoru panieńskiego i kawalerskiego to dobry pomysł?". Mam nadzieję, że pozwoli on wybić niektórym kobietom ten durny pomysł z głowy :D.

Na sobie mam:
kombinezon -  https://goo.gl/YKtjp6,
sandałki - DeeZee,
kolczyki -  https://goo.gl/9Ubb6s,
naszyjnik - Soufeel.

 

15 komentarzy:

  1. Jak to nie wiesz ? Jedziemy do Wrocławia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna! Udanego wieczoru panieńskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz;) genialny kombinezon :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kombinezon jest boski, wyglądasz w nim niczym gwiazda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega seksownie! Rozumiem, że założysz też te sandałki?
    Oby tylko pogoda Wam dopisała, udanej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chyba postawię na te buty :).
      Dziękuję! :)

      Usuń
  6. Jejku, przepiękny! I wzór i kolorek, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kombinezon jest boski <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo kobieco i seksowie, ale z klasą :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny jest! Ja ostatnio szaleję na kombinezony ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hot and sexy look!!
    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń