czwartek, 22 grudnia 2016

Sylwestrowa propozycja stylizacji 2016/2017


 Cześć!
    Dzisiaj przychodzę do Was z moją sylwestrową stylizacją. Wprawdzie nie wiem jeszcze, gdzie spędzimy ten dzień, ale ja sukienkę już mam! :D 
   W tym roku postawiłam na małą czarną z zabudowaną górą. Rewelacyjnie podkreśla talię, a jej ozdobą są małe dziurki, otoczone złotymi napami.  Dzięki temu nabiera imprezowego charakteru. W tej stylizacji dobrałam do niej kobaltowe wiązane sandałki, złotą plecioną bransoletkę i kapelusz (w oficjalnej sylwestrowej stylizacji kapelusz zostanie pominięty).

Na sobie mam:
bransoletka - Bon Prix,
sandałki - Labotti,
kapelusz - Romwe.  
 


10 komentarzy:

  1. wow! cudownie!!! mega sukienka!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka ale bardzo kruciutka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kiecka ;-) trochę krótka :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna sukienka, trochę krótka, ale efektowna. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka. Doskonale na Tobie leży, ale zrezygnowałabym ze złotych dodatków gdy sukienka posiada srebrne ozdoby. Też raczej pasowałby czarne lub srebrne buciki. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka ma złote ozdoby - przyjrzyj się dobrze :).

      Usuń

czwartek, 22 grudnia 2016

Sylwestrowa propozycja stylizacji 2016/2017


 Cześć!
    Dzisiaj przychodzę do Was z moją sylwestrową stylizacją. Wprawdzie nie wiem jeszcze, gdzie spędzimy ten dzień, ale ja sukienkę już mam! :D 
   W tym roku postawiłam na małą czarną z zabudowaną górą. Rewelacyjnie podkreśla talię, a jej ozdobą są małe dziurki, otoczone złotymi napami.  Dzięki temu nabiera imprezowego charakteru. W tej stylizacji dobrałam do niej kobaltowe wiązane sandałki, złotą plecioną bransoletkę i kapelusz (w oficjalnej sylwestrowej stylizacji kapelusz zostanie pominięty).

Na sobie mam:
bransoletka - Bon Prix,
sandałki - Labotti,
kapelusz - Romwe.  
 


10 komentarzy:

  1. wow! cudownie!!! mega sukienka!<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka ale bardzo kruciutka :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kiecka ;-) trochę krótka :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna sukienka, trochę krótka, ale efektowna. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka. Doskonale na Tobie leży, ale zrezygnowałabym ze złotych dodatków gdy sukienka posiada srebrne ozdoby. Też raczej pasowałby czarne lub srebrne buciki. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka ma złote ozdoby - przyjrzyj się dobrze :).

      Usuń