środa, 19 października 2016

Babyonlinedress.com


Cześć! :)
   Dzisiejszy post powstał przy współpracy z firmą Babyonlinedress (www.babyonlinedress.com). Wprawdzie mamy tutaj do czynienia z chińskim sklepem, jednak nie generalizowałabym i nie wrzucała wszystkich chińskich produktów do jednego worka. Ja osobiście jestem pod wrażeniem ich asortymentu, nie wiem tylko jakie ma to odzwierciedlenie w rzeczywistości. Z drugiej strony, zawsze jeżeli coś nie będzie nam odpowiadało możemy to odesłać, zwłaszcza że Babyonlinedress często wprowadzają dni darmowej wysyłki itp. Nawet jeżeli boicie się robić zakupy na takich stronach możecie się zainspirować pięknymi sukniami. Fajnie, że sklep jest na tyle uniwersalny, że znajdziemy w nim zarówno suknie wieczorowe, ślubne, ale też formalne. 
Przedstawie Wam kilka moich ulubionych propozycji, być może coś wpadnie Wam w oko.

   Ponieważ poszukiwania mojej sukni ślubnej już niedługo, często przekopuję różne strony w pogoni za inspiracjami. Akurat Babyonlinedress ma ich cały ogrom! Niektóre modele są naprawdę rewelacyjne i gdyby nie fakt, że nigdy nie kupię swojej sukni ślubnej nie przymierzywszy jej uprzednio zaczęłabym się zastanawiać nad niektórymi z nich. Sklep oferuje sukienki klasyczne, typu A, princesski, syrenki oraz te przeznaczone dla osób o większych rozmiarach. 
   Nie tylko przyszłe panny młode znajdą tam coś dla siebie. Jest mnóstwo sukienek wieczorowych, które posłużą na wesela oraz 18stki. Począwszy od tych pstrokatych i błyszczących, poprzez maxi ciągnące się po ziemi, skończywszy na tych klasycznych i prostych. 
   Ostatnia grupę tworzą sukienki wieczorowe, które nadają się zarówno na imprezy (pod warunkiem, że mało tańczymy, a idziemy raczej posiedzieć i popachnieć, niż się bawić - i proszę mi nie mówić, że nikt tak nie robi, bo chodząc po weselach obserwuję masę takich dziewczyn ;)), jak i na randkę. 

   Reasumując - mam nadzieję, że dostarczyłam Wam solidną porcję inspiracji. Przy okazji, jeżeli któraś z Was skusiłabym się na zakupy w sklepie Babyonlinedress.com informuję, że za każde wydane 99$ dostaniecie 5$, a za 199$ otrzymacie 10$. Link do sklepu - babyonlinedress, facebook - www.facebook.com/babyonlinedressPinterest: https://www.pinterest.com/babyonline2010/

6 komentarzy:

  1. wow! Jest w czym wybierać! :-) Gratuluję zbliżającego się wyboru sukni ślubnej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to wygrała pierwsza sukienka oraz czarne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te sukienki naprawdę robią wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne sukienki! Miałam możliwość współpracować z tą firmą i zachwycałam się każdą sukienką z osobna!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

środa, 19 października 2016

Babyonlinedress.com


Cześć! :)
   Dzisiejszy post powstał przy współpracy z firmą Babyonlinedress (www.babyonlinedress.com). Wprawdzie mamy tutaj do czynienia z chińskim sklepem, jednak nie generalizowałabym i nie wrzucała wszystkich chińskich produktów do jednego worka. Ja osobiście jestem pod wrażeniem ich asortymentu, nie wiem tylko jakie ma to odzwierciedlenie w rzeczywistości. Z drugiej strony, zawsze jeżeli coś nie będzie nam odpowiadało możemy to odesłać, zwłaszcza że Babyonlinedress często wprowadzają dni darmowej wysyłki itp. Nawet jeżeli boicie się robić zakupy na takich stronach możecie się zainspirować pięknymi sukniami. Fajnie, że sklep jest na tyle uniwersalny, że znajdziemy w nim zarówno suknie wieczorowe, ślubne, ale też formalne. 
Przedstawie Wam kilka moich ulubionych propozycji, być może coś wpadnie Wam w oko.

   Ponieważ poszukiwania mojej sukni ślubnej już niedługo, często przekopuję różne strony w pogoni za inspiracjami. Akurat Babyonlinedress ma ich cały ogrom! Niektóre modele są naprawdę rewelacyjne i gdyby nie fakt, że nigdy nie kupię swojej sukni ślubnej nie przymierzywszy jej uprzednio zaczęłabym się zastanawiać nad niektórymi z nich. Sklep oferuje sukienki klasyczne, typu A, princesski, syrenki oraz te przeznaczone dla osób o większych rozmiarach. 
   Nie tylko przyszłe panny młode znajdą tam coś dla siebie. Jest mnóstwo sukienek wieczorowych, które posłużą na wesela oraz 18stki. Począwszy od tych pstrokatych i błyszczących, poprzez maxi ciągnące się po ziemi, skończywszy na tych klasycznych i prostych. 
   Ostatnia grupę tworzą sukienki wieczorowe, które nadają się zarówno na imprezy (pod warunkiem, że mało tańczymy, a idziemy raczej posiedzieć i popachnieć, niż się bawić - i proszę mi nie mówić, że nikt tak nie robi, bo chodząc po weselach obserwuję masę takich dziewczyn ;)), jak i na randkę. 

   Reasumując - mam nadzieję, że dostarczyłam Wam solidną porcję inspiracji. Przy okazji, jeżeli któraś z Was skusiłabym się na zakupy w sklepie Babyonlinedress.com informuję, że za każde wydane 99$ dostaniecie 5$, a za 199$ otrzymacie 10$. Link do sklepu - babyonlinedress, facebook - www.facebook.com/babyonlinedressPinterest: https://www.pinterest.com/babyonline2010/

6 komentarzy:

  1. wow! Jest w czym wybierać! :-) Gratuluję zbliżającego się wyboru sukni ślubnej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to wygrała pierwsza sukienka oraz czarne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te sukienki naprawdę robią wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne sukienki! Miałam możliwość współpracować z tą firmą i zachwycałam się każdą sukienką z osobna!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń