sobota, 10 września 2016

Subtlety


Cześć! :)
   Subtelna i dziewczęca stylizacja - tego nie było dawno na moim blogu. Dlatego dziś nadrabiam i publikuję post ze zwiewną, beżową sukienką i wiązanymi sandałkami. Wspominałam Wam już ostatnio, że sandałki można wiązać na dwa sposoby - tuż nad kostką oraz tak, żeby rzemyki pięły się po łydce. Na tej stylizacji przetestowałam drugi sposób. Do tego delikatne złote dodatki w postaci paska i opaski. Taka dekoracja do włosów znajdzie idealne zastosowanie w przeróżnych fryzurach weselnych, ale i nie tylko. Jest w stanie urozmaicić wiele z pozoru prostych stylizacji.

Na sobie mam:
sukienka - Rosegal,
opaska - tutaj,
sandałki - Bonprix,
pasek - SheIn.

8 komentarzy:

  1. Sukienka i ten paseczek prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest śliczna! Pięknie w niej wyglądasz.

    Zapraszam do mnie na mały konkurs ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, delikatnie, zwiewnie i bardzo kobieco na nich wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna sukieneczka :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała stylizacja rewelacyjna! Ale buty najlepsze- przepiękne!

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie, zgrabne nóżki.

    OdpowiedzUsuń

sobota, 10 września 2016

Subtlety


Cześć! :)
   Subtelna i dziewczęca stylizacja - tego nie było dawno na moim blogu. Dlatego dziś nadrabiam i publikuję post ze zwiewną, beżową sukienką i wiązanymi sandałkami. Wspominałam Wam już ostatnio, że sandałki można wiązać na dwa sposoby - tuż nad kostką oraz tak, żeby rzemyki pięły się po łydce. Na tej stylizacji przetestowałam drugi sposób. Do tego delikatne złote dodatki w postaci paska i opaski. Taka dekoracja do włosów znajdzie idealne zastosowanie w przeróżnych fryzurach weselnych, ale i nie tylko. Jest w stanie urozmaicić wiele z pozoru prostych stylizacji.

Na sobie mam:
sukienka - Rosegal,
opaska - tutaj,
sandałki - Bonprix,
pasek - SheIn.

8 komentarzy:

  1. Sukienka i ten paseczek prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest śliczna! Pięknie w niej wyglądasz.

    Zapraszam do mnie na mały konkurs ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, delikatnie, zwiewnie i bardzo kobieco na nich wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna sukieneczka :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała stylizacja rewelacyjna! Ale buty najlepsze- przepiękne!

    http://psychologpopracy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie, zgrabne nóżki.

    OdpowiedzUsuń