niedziela, 25 września 2016

Dots



 Cześć! :)
   Tak jak ostatnio Wam wspominałam mój poprzedni szablon zaczął pokazywać rogi i nie wszystkie funkcje działały prawidłowo. Dlatego byłam zmuszona do zmiany i tak oto jest! Na początku próbowałam skorzystać z szablonów wrzuconych na anglojęzyczne strony - fakt, wyglądały zjawiskowo, ale niestety do większości nie była dołączona żadna instrukcja jak uaktywnić poszczególne elementy. Wtedy weszłam na stronę Grafiterka.pl i tam poszło mi już znacznie lepiej. Wprawdzie nie zauroczyły mnie tak jak poprzednie, ale za to wszystko starannie opisane i nie było najmniejszego problemu z instalacją.

Na sobie mam:
koszula - tutaj,
spodnie - H&M,
kolczyki - tutaj,
torebka - SheIn,
szpilki - Venezia.

Fot. Karolina Owczarek 

18 komentarzy:

  1. Ale post Ci się wyświetla dwa razy!
    Jak piszę ten komentarz, to pod spodem mam ten sam post, drugi raz, też z szablonem komentarzy!
    Pewnie zbierasz takie uwagi, więc piszę, bo możesz nawet o tym nie wiedzieć!
    Szablon jest bardzo ładny i przejrzysty, mnie się podoba!
    Tak samo jak ta śliczna koszula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, też to od razu zauważyłam. Męczyłam się z tym 2 godziny, ale teraz powinno już być dobrze :).

      Usuń
  2. Zakochałam się w koszuli <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula piękna !
    Z miłą chęcią sama bym ją założyła ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest cudowna, uwielbiam motyw kropek :) Cała styliacja super, a pomysł z dodaniem kolorowej torebki genialny - świetnie ożywiła cała stylizację :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podobasz mi się w takiej odsłonie. Super jest koszula i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa torebka! super wyglądasz :)
    a co do szablonu to również wyszedł fajnie, proste zawsze wyglądają najlepiej :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsza torebka jaką widziałam, wyglądasz świetnie :)
    Nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka jest prześliczna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja torebka dodaje energii do całosci
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna koszula, uwielbiam kropeczki :) Torebka też fajna, taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka świetnie podkreśla stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka jest bombowa, ogólnie bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wygladasz w tej stylizacji. Buty na obcasie bardzo ładne.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Do twarzy Ci w takich włosach upiętych :)
    Super koszula!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna stylizacja i super zdjęcia tylko te rajstopy psują efekt - jak zimno to zabudowane buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17 października 2016 23:13 Praktycznie ich nie widać, niczego nie psują.

      Usuń
  16. Pieknie i elegancko, super szpilki.

    OdpowiedzUsuń

niedziela, 25 września 2016

Dots



 Cześć! :)
   Tak jak ostatnio Wam wspominałam mój poprzedni szablon zaczął pokazywać rogi i nie wszystkie funkcje działały prawidłowo. Dlatego byłam zmuszona do zmiany i tak oto jest! Na początku próbowałam skorzystać z szablonów wrzuconych na anglojęzyczne strony - fakt, wyglądały zjawiskowo, ale niestety do większości nie była dołączona żadna instrukcja jak uaktywnić poszczególne elementy. Wtedy weszłam na stronę Grafiterka.pl i tam poszło mi już znacznie lepiej. Wprawdzie nie zauroczyły mnie tak jak poprzednie, ale za to wszystko starannie opisane i nie było najmniejszego problemu z instalacją.

Na sobie mam:
koszula - tutaj,
spodnie - H&M,
kolczyki - tutaj,
torebka - SheIn,
szpilki - Venezia.

Fot. Karolina Owczarek 

18 komentarzy:

  1. Ale post Ci się wyświetla dwa razy!
    Jak piszę ten komentarz, to pod spodem mam ten sam post, drugi raz, też z szablonem komentarzy!
    Pewnie zbierasz takie uwagi, więc piszę, bo możesz nawet o tym nie wiedzieć!
    Szablon jest bardzo ładny i przejrzysty, mnie się podoba!
    Tak samo jak ta śliczna koszula!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, też to od razu zauważyłam. Męczyłam się z tym 2 godziny, ale teraz powinno już być dobrze :).

      Usuń
  2. Zakochałam się w koszuli <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula piękna !
    Z miłą chęcią sama bym ją założyła ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula jest cudowna, uwielbiam motyw kropek :) Cała styliacja super, a pomysł z dodaniem kolorowej torebki genialny - świetnie ożywiła cała stylizację :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podobasz mi się w takiej odsłonie. Super jest koszula i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa torebka! super wyglądasz :)
    a co do szablonu to również wyszedł fajnie, proste zawsze wyglądają najlepiej :)

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsza torebka jaką widziałam, wyglądasz świetnie :)
    Nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka jest prześliczna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja torebka dodaje energii do całosci
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna koszula, uwielbiam kropeczki :) Torebka też fajna, taka kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka świetnie podkreśla stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka jest bombowa, ogólnie bardzo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wygladasz w tej stylizacji. Buty na obcasie bardzo ładne.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Do twarzy Ci w takich włosach upiętych :)
    Super koszula!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna stylizacja i super zdjęcia tylko te rajstopy psują efekt - jak zimno to zabudowane buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17 października 2016 23:13 Praktycznie ich nie widać, niczego nie psują.

      Usuń
  16. Pieknie i elegancko, super szpilki.

    OdpowiedzUsuń