środa, 2 grudnia 2015

Propozycje sukienek - Sylwester 2015

Cześć :)
   Za 29 dni Sylwester - jak ten czas leci! Z tej okazji postanowiłam przygotować dla Was dwie propozycje sukienek na tę imprezę. Ponieważ w tamtym roku miałam maxi w kolorze pudrowego różu, w tym postanowiłam założyć obcisłą mini. Pierwsza z nich to wersja typowo sylwestrowa, a to za sprawą mieniących się cekin. Druga to mała czarna ozdobiona wycięciami na dekolcie. Dobrałam do niej jeszcze błyszczącą Fabioletkę, która po odczepieniu łańcuszka świetnie sprawuje się jako kopertówka. Szczerze mówiąc mam problem, na którą się zdecydować i liczę na Waszą pomoc. Piszcie w komentarzach, która sukienka podoba Wam się bardziej? :)

Na sobie mam:
sukienka z cekinami - tutaj,
sukienka czarna - tutaj,
kopertówka - Fabiola,
szpilki - pożyczone od mamy :)


23 komentarze:

  1. Zdecydowanie pierwsza ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. jakim kolorem farbujesz włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sukienki <3
    Idziecie na sale na sylwestra ? :)
    Jeśli tak, to ta pierwsza jest mega ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      Tak, idziemy na salę :)

      Usuń
  4. Cudowne sukienki <3 Wyglądasz w nich bajecznie ! ;* Ja bym się zdecydowała na pierwszą sukienkę ;)
    P.S Jakie piękne wnętrze ;) To Twój dom ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też wezmę udział w plebiscycie i powiem, że wybrałabym pierwszą opcję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna jak dla mnie wygląda bardziej interesująco - chociaż obie wydają mi się za krótkie ;-D Chyba się starzeję ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, w obu wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyglądasz w obu stylizacjach :) mnie chyba bardziej pasowałaby ta pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. obie piękne, ciężko byłoby mi się zdecydować :) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pierwsza sukienka jest śliczna, linki kliknięte - 32,64$, 27,19$ :)
    Mogę liczyć na rewanż w poście CNDirect ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarna Ale inne buty :-) bardziej pasują do tej pierwszej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem. Nude jest na tyle neutralnym kolorem, że pasują i do tej i do tamtej :)

      Usuń
  12. cekinowa sukienka robi mega wrażenie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie sukienki są rewelacyjne, ale pierwsza robi naprawdę wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie sukienki dość ładne jednak jak dla mnie zbyt wyzwające i zbyt krótkie

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienki piękne, ale ta cekinowa jest obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza jest bardziej sylwestrowa, ale druga według mnie lepsza ;)
    Zapraszam
    Daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dwie sukienki są świetne :) decydując się, którą bym założyła to już tylko kwestia która by kolorystycznie bardziej do mnie pasowała :)

    OdpowiedzUsuń

środa, 2 grudnia 2015

Propozycje sukienek - Sylwester 2015

Cześć :)
   Za 29 dni Sylwester - jak ten czas leci! Z tej okazji postanowiłam przygotować dla Was dwie propozycje sukienek na tę imprezę. Ponieważ w tamtym roku miałam maxi w kolorze pudrowego różu, w tym postanowiłam założyć obcisłą mini. Pierwsza z nich to wersja typowo sylwestrowa, a to za sprawą mieniących się cekin. Druga to mała czarna ozdobiona wycięciami na dekolcie. Dobrałam do niej jeszcze błyszczącą Fabioletkę, która po odczepieniu łańcuszka świetnie sprawuje się jako kopertówka. Szczerze mówiąc mam problem, na którą się zdecydować i liczę na Waszą pomoc. Piszcie w komentarzach, która sukienka podoba Wam się bardziej? :)

Na sobie mam:
sukienka z cekinami - tutaj,
sukienka czarna - tutaj,
kopertówka - Fabiola,
szpilki - pożyczone od mamy :)


23 komentarze:

  1. Zdecydowanie pierwsza ! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. jakim kolorem farbujesz włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne sukienki <3
    Idziecie na sale na sylwestra ? :)
    Jeśli tak, to ta pierwsza jest mega ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      Tak, idziemy na salę :)

      Usuń
  4. Cudowne sukienki <3 Wyglądasz w nich bajecznie ! ;* Ja bym się zdecydowała na pierwszą sukienkę ;)
    P.S Jakie piękne wnętrze ;) To Twój dom ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja też wezmę udział w plebiscycie i powiem, że wybrałabym pierwszą opcję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna jak dla mnie wygląda bardziej interesująco - chociaż obie wydają mi się za krótkie ;-D Chyba się starzeję ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, w obu wyglądasz pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześlicznie wyglądasz w obu stylizacjach :) mnie chyba bardziej pasowałaby ta pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. obie piękne, ciężko byłoby mi się zdecydować :) pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pierwsza sukienka jest śliczna, linki kliknięte - 32,64$, 27,19$ :)
    Mogę liczyć na rewanż w poście CNDirect ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarna Ale inne buty :-) bardziej pasują do tej pierwszej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem. Nude jest na tyle neutralnym kolorem, że pasują i do tej i do tamtej :)

      Usuń
  12. cekinowa sukienka robi mega wrażenie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie sukienki są rewelacyjne, ale pierwsza robi naprawdę wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie sukienki dość ładne jednak jak dla mnie zbyt wyzwające i zbyt krótkie

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienki piękne, ale ta cekinowa jest obłędna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza jest bardziej sylwestrowa, ale druga według mnie lepsza ;)
    Zapraszam
    Daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. dwie sukienki są świetne :) decydując się, którą bym założyła to już tylko kwestia która by kolorystycznie bardziej do mnie pasowała :)

    OdpowiedzUsuń