niedziela, 1 listopada 2015

Jesień z zapachem Nicole

Cześć! :)
   Jesienią moje upodobania zapachowe delikatnie się zmieniają. Znacznie częściej wybieram wtedy romantyczne i zmysłowe perfumy. Jednak staram się nie decydować na zbyt ciężkie - takie są u mnie zarezerwowane na zimę. Z pomocą w wyborze przyszedł mi już po raz drugi sklep Nicole. 


   Wybrałam zapach nr 142, w którego skład wchodzi: ambra, bylica pospolita, irys, drzewo sandałowe, frezja, piżmo, róża, kaszmir, brzoskwinia, wanilia. Najbardziej wyczuwalne jest piżmo, kaszmir oraz wanilia. Połączenie tych składników przywodzi mi na myśl romantyczną kolację z narzeczonym lub jesienne wieczory spędzane z kubkiem kakao, przy kominku, z dobrą książką w ręku. 


   Dzięki małej pojemności (30ml) i prostemu opakowaniu, noszę perfumy w torebce. Jest to w moim przypadku przydatny gadżet: często zdarza mi się, że wychodzę z mieszkania w pośpiechu i wtedy zapominam o wodzie toaletowej. 



   Jeśli chodzi o trwałość, tak samo, jak w przypadku zapachu nr 151, (którego recenzję możecie przeczytać  tutaj) nie mam im nic do zarzucenia. Kiedy wracam do mieszkania po zajęciach, podczas przebierania się w ubrania dzienne, nadal czuję zapach, którym spryskałam ciało rano. Kolejnym plusem jest cena - 25zł, to niewiele w zamian na ogromny wybór jaki oferuje perfumeria internetowa. Link do produktu znajdziecie tutaj.  



10 komentarzy:

  1. Od kilku lat jestem wierna CK in2U i nie potrafię ich wymienić na nic innego :D Choć może czas skusić się w końcu na inny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful beat ! I wish to apprentice whilst you amend your website, how can i subscribe
    for a blog website? The account helped me a applicable deal.

    I have been a little bit acquainted of this your broadcast provided vivid transparent idea

    My weblog: http://Www.onlinespidermangames.org/Profile/donnellbuu

    OdpowiedzUsuń
  3. duzo czytałam na temat tych zapachów :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. That way, finding out how to copy PS3 games will be much more effortless
    than ever. Bingo games are games of fun and very thought-provoking.
    Vicky is a shy and small kid who wants to impress his father who is a
    strong Viking chief.

    Have a look at my page :: gta money hacks - hacks.ql.lt
    -

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie żeś w liściach te perfumy 'rzuciła' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for every other excellent post. Where else could anyone get that type of
    info in such a perfect manner of writing? I've a presentation next week, and I am
    at the look for such info.

    Feel free to visit my webpage pure colon cleanse

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się z nimi ;-)
    Ja właśnie też bardzo często zapominam o perfumach i mam w torebce zapach z Adidasa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa zapachu, bo połączenie składników jest nietypowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. BardZo dobre perfumy, bardzo je lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń

niedziela, 1 listopada 2015

Jesień z zapachem Nicole

Cześć! :)
   Jesienią moje upodobania zapachowe delikatnie się zmieniają. Znacznie częściej wybieram wtedy romantyczne i zmysłowe perfumy. Jednak staram się nie decydować na zbyt ciężkie - takie są u mnie zarezerwowane na zimę. Z pomocą w wyborze przyszedł mi już po raz drugi sklep Nicole. 


   Wybrałam zapach nr 142, w którego skład wchodzi: ambra, bylica pospolita, irys, drzewo sandałowe, frezja, piżmo, róża, kaszmir, brzoskwinia, wanilia. Najbardziej wyczuwalne jest piżmo, kaszmir oraz wanilia. Połączenie tych składników przywodzi mi na myśl romantyczną kolację z narzeczonym lub jesienne wieczory spędzane z kubkiem kakao, przy kominku, z dobrą książką w ręku. 


   Dzięki małej pojemności (30ml) i prostemu opakowaniu, noszę perfumy w torebce. Jest to w moim przypadku przydatny gadżet: często zdarza mi się, że wychodzę z mieszkania w pośpiechu i wtedy zapominam o wodzie toaletowej. 



   Jeśli chodzi o trwałość, tak samo, jak w przypadku zapachu nr 151, (którego recenzję możecie przeczytać  tutaj) nie mam im nic do zarzucenia. Kiedy wracam do mieszkania po zajęciach, podczas przebierania się w ubrania dzienne, nadal czuję zapach, którym spryskałam ciało rano. Kolejnym plusem jest cena - 25zł, to niewiele w zamian na ogromny wybór jaki oferuje perfumeria internetowa. Link do produktu znajdziecie tutaj.  



10 komentarzy:

  1. Od kilku lat jestem wierna CK in2U i nie potrafię ich wymienić na nic innego :D Choć może czas skusić się w końcu na inny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful beat ! I wish to apprentice whilst you amend your website, how can i subscribe
    for a blog website? The account helped me a applicable deal.

    I have been a little bit acquainted of this your broadcast provided vivid transparent idea

    My weblog: http://Www.onlinespidermangames.org/Profile/donnellbuu

    OdpowiedzUsuń
  3. duzo czytałam na temat tych zapachów :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. That way, finding out how to copy PS3 games will be much more effortless
    than ever. Bingo games are games of fun and very thought-provoking.
    Vicky is a shy and small kid who wants to impress his father who is a
    strong Viking chief.

    Have a look at my page :: gta money hacks - hacks.ql.lt
    -

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie żeś w liściach te perfumy 'rzuciła' :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for every other excellent post. Where else could anyone get that type of
    info in such a perfect manner of writing? I've a presentation next week, and I am
    at the look for such info.

    Feel free to visit my webpage pure colon cleanse

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spotkałam się z nimi ;-)
    Ja właśnie też bardzo często zapominam o perfumach i mam w torebce zapach z Adidasa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem ciekawa zapachu, bo połączenie składników jest nietypowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. BardZo dobre perfumy, bardzo je lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice blog!!!
    Would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń