piątek, 14 sierpnia 2015

Colorful handbag

Cześć! :)
   Wybieram zdjęcia do obiecanego posta ze starymi fotkami. Jestem na 2012 roku, kiedy moje rude włosy sięgały ponad połowy pleców i już nie mogę się doczekać, kiedy znów uda mi się je tak zapuścić.

   Dzisiejsza stylizacja powstała z połączenia "starych" elementów garderoby, o których trochę zapomniałam. Kraciastą spódniczkę mam już ponad dwa lata i widzieliście ją na moim blogu wielokrotnie. Na górę założyłam crop top, który osobiście uwielbiam, ale rzadko kiedy nadarza się okazja, żeby go założyć. Do tego szpilki z Venezi i jedyna nowość w tym zestawie - torebka. Jest niczym bomba kolorystyczna, pasuje do każdej stylizacji. Na czas robienia zdjęć wyciągnęłam kolczyk z pępka, żeby nie zepsuć efektu elegancji tego zestawu i dlatego pojawiła się tam taka nieestetyczna blizna.

Na sobie mam:
 spódniczka - Stradivarius,
crop top - SheIn,
szpilki - Venezia,
torebka - tutaj.

15 komentarzy:

  1. Ta torebka ożywiła całą stylizację :) Ogólnie razem wszystko wygląda świetne :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torebeczka, idealnie pasuje do szarej spódniczki :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie przełamuje klimacik ta torenka :)
    Oj juz nie moge sie doczekac tego posta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę kłóci mi się elegancka spódnica z tym krótkim topem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie dalej na studia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie dalej Wrocław :)

      Usuń
    2. I ten sam kierunek? Dziennie? ;)

      Usuń
    3. Co zamierzasz teraz studiować ?

      Usuń
    4. Jeszcze się zastanawiam nad dalszym kierunkiem. Mam sporo czasu, rekrutacja zamyka się dopiero pod koniec września :)

      Usuń
  6. Torebka zabarwiła tą stylizację. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Top jest przecudowny! <3

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka i wspaniała figura:)

    OdpowiedzUsuń

piątek, 14 sierpnia 2015

Colorful handbag

Cześć! :)
   Wybieram zdjęcia do obiecanego posta ze starymi fotkami. Jestem na 2012 roku, kiedy moje rude włosy sięgały ponad połowy pleców i już nie mogę się doczekać, kiedy znów uda mi się je tak zapuścić.

   Dzisiejsza stylizacja powstała z połączenia "starych" elementów garderoby, o których trochę zapomniałam. Kraciastą spódniczkę mam już ponad dwa lata i widzieliście ją na moim blogu wielokrotnie. Na górę założyłam crop top, który osobiście uwielbiam, ale rzadko kiedy nadarza się okazja, żeby go założyć. Do tego szpilki z Venezi i jedyna nowość w tym zestawie - torebka. Jest niczym bomba kolorystyczna, pasuje do każdej stylizacji. Na czas robienia zdjęć wyciągnęłam kolczyk z pępka, żeby nie zepsuć efektu elegancji tego zestawu i dlatego pojawiła się tam taka nieestetyczna blizna.

Na sobie mam:
 spódniczka - Stradivarius,
crop top - SheIn,
szpilki - Venezia,
torebka - tutaj.

15 komentarzy:

  1. Ta torebka ożywiła całą stylizację :) Ogólnie razem wszystko wygląda świetne :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz do mnie, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torebeczka, idealnie pasuje do szarej spódniczki :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie przełamuje klimacik ta torenka :)
    Oj juz nie moge sie doczekac tego posta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę kłóci mi się elegancka spódnica z tym krótkim topem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie dalej na studia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie dalej Wrocław :)

      Usuń
    2. I ten sam kierunek? Dziennie? ;)

      Usuń
    3. Co zamierzasz teraz studiować ?

      Usuń
    4. Jeszcze się zastanawiam nad dalszym kierunkiem. Mam sporo czasu, rekrutacja zamyka się dopiero pod koniec września :)

      Usuń
  6. Torebka zabarwiła tą stylizację. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Top jest przecudowny! <3

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torebka i wspaniała figura:)

    OdpowiedzUsuń