niedziela, 26 lipca 2015

Navy

Cześć! :)
   Często mam tak, że najpierw kupię buty, a dopiero później dostosowuję do nich garderobę. Myślę, że znacznie łatwiej byłoby mi, gdybym zaczynała od ubrań a kończyła na obuwiu, ale niektórych przyzwyczajeń nie umiem zmienić. Tak było w przypadku granatowych balerinek. Na początku kupiłam je w kolorze nude, ale kiedy wróciłam do domu przypomniałam sobie, że mam już jeden model w cielistym kolorze. Postanowiłam je wymienić na czarne, ale potem stwierdziłam, że granatowe są znacznie ładniejsze i tak już zostało. Brakowało mi tylko bluzki w takim kolorze i wtedy w oko wpadła mi owa koszula. Dla ożywienia zestawiłam ją z białą, koronkową spódniczką oraz filcową torebką z chabrowymi wstawkami. 
PS.Jutro jestem umówiona do fryzjerki na farbowanie i delikatne strzyżenie - mam nadzieję, że tym razem będę zadowolona, zwłaszcza z koloru :)

Na sobie mam:
koszula - tutaj,
 spódniczka - tutaj,
baletki - H&M,
torebka - Fabiola

16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz Słońce :) Spódniczka boska i ta torebka - mhmm, też chcę taką! ;)
    Pozdrawiam, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam w linki :)
    Bardzo ładnie wyglądasz, a ta spódniczka świetnie się komponuje do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula i spódnica cudowne! genialny zestaw:*
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo ładna, zastanawiałam się właśnie nad takim kolorem, super stylóweczka, dość ciekawy blog ♥

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez tak mam, najpierw kupuje buty bez zastanowienia a potem problem z czym dobrac :)

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie zobaczyć w końcu tą spódnicę jak wygląda na żywo, a nie na ich stronce, bo wiadomo jak to bywa.... też się nad nią zastanawiałam, już nawet miałam wizję, do czego będę ją nosić i w sumie nie wiem, czemu w końcu jej nie wzięłam... i teraz widząc Twój zestaw- żałuję :/
    Shainside mają świetne rzeczy i mega urozmaicony asortyment, że ciężko skupić się na jednej rzeczy, mam kilka i jestem mega zadowolona :)

    Bluzka również bardzo przypadła mi do gustu, mega ciekawe ma te klapy i zameczek przy dekolcie :)

    Fantastycznie wyglądasz- zestaw jak najbardziej moje klimaty :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    oczywiście klikam: 17,99$ i 6,67$ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczkę chętnie by przytuliła do mojej garderoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam połączenie tych dwóch kolorów

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Jaka koszula i jaka spódnica! Boskie zestawienie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw!:) śliczna spódniczka:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten outfit! :D Szczególnie spódnica :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączam sie do zachwytów nad spódnicą, gdyż uważam, że jest boska, a ty wyglądasz niej rewelacyjnie. Co do butów, to myślę, że kobiety juz tak mają, najpierw kupują bo się podoba, a później myślą ;)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

niedziela, 26 lipca 2015

Navy

Cześć! :)
   Często mam tak, że najpierw kupię buty, a dopiero później dostosowuję do nich garderobę. Myślę, że znacznie łatwiej byłoby mi, gdybym zaczynała od ubrań a kończyła na obuwiu, ale niektórych przyzwyczajeń nie umiem zmienić. Tak było w przypadku granatowych balerinek. Na początku kupiłam je w kolorze nude, ale kiedy wróciłam do domu przypomniałam sobie, że mam już jeden model w cielistym kolorze. Postanowiłam je wymienić na czarne, ale potem stwierdziłam, że granatowe są znacznie ładniejsze i tak już zostało. Brakowało mi tylko bluzki w takim kolorze i wtedy w oko wpadła mi owa koszula. Dla ożywienia zestawiłam ją z białą, koronkową spódniczką oraz filcową torebką z chabrowymi wstawkami. 
PS.Jutro jestem umówiona do fryzjerki na farbowanie i delikatne strzyżenie - mam nadzieję, że tym razem będę zadowolona, zwłaszcza z koloru :)

Na sobie mam:
koszula - tutaj,
 spódniczka - tutaj,
baletki - H&M,
torebka - Fabiola

16 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz Słońce :) Spódniczka boska i ta torebka - mhmm, też chcę taką! ;)
    Pozdrawiam, miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam w linki :)
    Bardzo ładnie wyglądasz, a ta spódniczka świetnie się komponuje do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula i spódnica cudowne! genialny zestaw:*
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś bardzo ładna, zastanawiałam się właśnie nad takim kolorem, super stylóweczka, dość ciekawy blog ♥

    http://monicabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez tak mam, najpierw kupuje buty bez zastanowienia a potem problem z czym dobrac :)

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie zobaczyć w końcu tą spódnicę jak wygląda na żywo, a nie na ich stronce, bo wiadomo jak to bywa.... też się nad nią zastanawiałam, już nawet miałam wizję, do czego będę ją nosić i w sumie nie wiem, czemu w końcu jej nie wzięłam... i teraz widząc Twój zestaw- żałuję :/
    Shainside mają świetne rzeczy i mega urozmaicony asortyment, że ciężko skupić się na jednej rzeczy, mam kilka i jestem mega zadowolona :)

    Bluzka również bardzo przypadła mi do gustu, mega ciekawe ma te klapy i zameczek przy dekolcie :)

    Fantastycznie wyglądasz- zestaw jak najbardziej moje klimaty :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    oczywiście klikam: 17,99$ i 6,67$ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczkę chętnie by przytuliła do mojej garderoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam połączenie tych dwóch kolorów

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Jaka koszula i jaka spódnica! Boskie zestawienie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw!:) śliczna spódniczka:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba ten outfit! :D Szczególnie spódnica :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyłączam sie do zachwytów nad spódnicą, gdyż uważam, że jest boska, a ty wyglądasz niej rewelacyjnie. Co do butów, to myślę, że kobiety juz tak mają, najpierw kupują bo się podoba, a później myślą ;)
    Pozdrawiam, http://pallmathesecond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń