piątek, 19 czerwca 2015

White dress

Cześć! :)
   Dałam sobie szlaban na kupowanie sukienek, ale kiedy zobaczyłam na stronie internetowej to białe cudo musiałam złamać zakaz. Jest idealnym połączeniem - seksowana i kobieca, ale nie wulgarna. Biały kolor będzie świetnie wyglądał przy wakacyjnej opaleniźnie. Ja postawiłam na czerwone szpilki, ale do tej sukienki można dopasować zarówno czółenka, sandałki jak i baleriny - nadal będzie wyglądała dobrze. Z góry przepraszam za małą ilość zdjęć, ale moje najbliższe dwa tygodnie są wypełnione po brzegi nauką i obowiązkami. Ponadto połowa fotek mi się nie podoba i ich ilość zmniejszyła się o połowę.

Na sobie mam:
sukienka - SheIn,
szpilki - Labotti.

24 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz :)Super szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentuje :) dziś oglądałam podobną na innej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka naprawdę bardzo ładna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo łądna sukienka i śliczne szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sukienka! :)

    Ten 'aparat' to lustrzanka sony? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Kompakt, ale nic więcej nie powiem na jego temat, bo nie należy do mnie, więc nie znam jego modelu ani parametrów :)

      Usuń
  8. Idealne połączenie! Piękna kobieta, kobieca sukienka i seksowne czerwone szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile cm mają te czerwone cudeńka na Twoich stopach? :)

      Usuń
    2. Magia! :)
      To najwyższe jakie masz?

      Usuń
    3. A zdradzisz jakie masz najwyższe? To chyba nie tajemnica? :)

      Usuń
    4. Często w nich chodzisz? Masz jakieś ulubione?

      Usuń
  9. Bardzo ładna sukienka, zamowiłam podobną tylko rozkloszowaną :) Kliknęłam w link :)

    Mogłabyś poklikać w linki cndirect i choies? http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2015/06/ulubiency-maja.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne sukienka! Genialnie w niej wyglądasz! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam biel <3

    ___________________
    fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega zgrabnie wyglądasz w tej sukience, pomimo poziomych paseczków,świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. jaką ty masz idealną figurę! super! Masz rację, sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń

piątek, 19 czerwca 2015

White dress

Cześć! :)
   Dałam sobie szlaban na kupowanie sukienek, ale kiedy zobaczyłam na stronie internetowej to białe cudo musiałam złamać zakaz. Jest idealnym połączeniem - seksowana i kobieca, ale nie wulgarna. Biały kolor będzie świetnie wyglądał przy wakacyjnej opaleniźnie. Ja postawiłam na czerwone szpilki, ale do tej sukienki można dopasować zarówno czółenka, sandałki jak i baleriny - nadal będzie wyglądała dobrze. Z góry przepraszam za małą ilość zdjęć, ale moje najbliższe dwa tygodnie są wypełnione po brzegi nauką i obowiązkami. Ponadto połowa fotek mi się nie podoba i ich ilość zmniejszyła się o połowę.

Na sobie mam:
sukienka - SheIn,
szpilki - Labotti.

24 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz :)Super szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentuje :) dziś oglądałam podobną na innej stronie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka naprawdę bardzo ładna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo łądna sukienka i śliczne szpilki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sukienka! :)

    Ten 'aparat' to lustrzanka sony? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Kompakt, ale nic więcej nie powiem na jego temat, bo nie należy do mnie, więc nie znam jego modelu ani parametrów :)

      Usuń
  8. Idealne połączenie! Piękna kobieta, kobieca sukienka i seksowne czerwone szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile cm mają te czerwone cudeńka na Twoich stopach? :)

      Usuń
    2. Magia! :)
      To najwyższe jakie masz?

      Usuń
    3. A zdradzisz jakie masz najwyższe? To chyba nie tajemnica? :)

      Usuń
    4. Często w nich chodzisz? Masz jakieś ulubione?

      Usuń
  9. Bardzo ładna sukienka, zamowiłam podobną tylko rozkloszowaną :) Kliknęłam w link :)

    Mogłabyś poklikać w linki cndirect i choies? http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2015/06/ulubiency-maja.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne sukienka! Genialnie w niej wyglądasz! :)
    Zapraszam do mnie.
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam biel <3

    ___________________
    fashion fashion
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega zgrabnie wyglądasz w tej sukience, pomimo poziomych paseczków,świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. jaką ty masz idealną figurę! super! Masz rację, sukienka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń