wtorek, 23 czerwca 2015

Mix zdjęć



Cześć! :)
Po raz kolejny przyszła pora na photo mix. Będą to zdjęcia zarówno wrzucone już na mojego Instagrama jak i takie, które zgubiły się gdzieś w czeluściach telefonu. Miłego oglądania!

stój kąpielowy - Esotiq, sukienka i tunika - tutaj, mgiełka - Mohito, perfumy - Nicole, olejek arganowy, pianka i masełko do ust - Stara Mydlarnia.
 
Lubię udekorować mój pokój jakimiś ładnymi dodatkami. Na początku poszłam do TK Maxx, ale nie znalazłam nic, co wpadłoby mi w oko. Potem udałam się jeszcze do Pepco i stamtąd nie wyszłam już z pustymi rękami. 
Kubek, kocyk, szkatułka, butelka i pałeczki zapachowe - Pepco.

internetowe zakupy w sklepie Ziołolek 
 
Imienny autograf w książce Doroty Wellman.

19 komentarzy:

  1. Mam tą buteleczkę z Pepco - jest moim wazonem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą buteleczkę z Pepco - jest moim wazonem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie służy za stojak do kadzidełek :P

      Usuń
  3. ale mega sa te czerwone szpile!
    koszulki mega pomyslowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam takie pierdółki do domu :)
    śliczne zdjęcia
    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ten gel eyeliner z ostatniego zdjecia polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo wydajny i przez swoją żelową konsystencję znacznie łatwiejszy przy nakładaniu (w porównaniu do płynnych). Aczkolwiek mam wrażenie, że jest mniej trwały od mojego poprzedniego eyelinera, czyli Wibo :)

      Usuń
    2. a powiedz mi jak to jest z tym podkladem z meybline ? :D

      Usuń
    3. To już moje drugie opakowanie. Z pierwszego byłam bardzo zadowolona, więc sięgnęłam po niego, po raz kolejny i teraz niestety już mnie nie zachwyca. Nie wiem czy zmienili coś w składzie, czy moja cera przestała go tolerować, ale czasami robi mi maskę i zostawia straszne smugi. Po raz trzeci już go nie kupię :)

      Usuń
  6. Ciekawa jestem jak pachną te pałeczki z Pepco :) Fajny mix ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny mix zdjęciowy :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta tunika wygląda prześlicznie:) Pokazywałaś ją już w jakieś stylizacji ?
    Świetne macie koszulki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym poście pojawi się stylizacja z tą tuniką :)

      Usuń
  9. Z jakich firm są te podkłady ? Polecasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybelline - better skin oraz L'Oreal - true match. W przyszłym tygodniu pojawi się kosmetyczny post i tam się trochę rozpiszę na ten temat :)

      Usuń
  10. Thank you for any other wonderful article. The place else could anyone get that type of information in such a perfect approach
    of writing? I have a presentation next week, and I'm at the look for such info.


    Also visit my site Tao Of Badass Review

    OdpowiedzUsuń

wtorek, 23 czerwca 2015

Mix zdjęć



Cześć! :)
Po raz kolejny przyszła pora na photo mix. Będą to zdjęcia zarówno wrzucone już na mojego Instagrama jak i takie, które zgubiły się gdzieś w czeluściach telefonu. Miłego oglądania!

stój kąpielowy - Esotiq, sukienka i tunika - tutaj, mgiełka - Mohito, perfumy - Nicole, olejek arganowy, pianka i masełko do ust - Stara Mydlarnia.
 
Lubię udekorować mój pokój jakimiś ładnymi dodatkami. Na początku poszłam do TK Maxx, ale nie znalazłam nic, co wpadłoby mi w oko. Potem udałam się jeszcze do Pepco i stamtąd nie wyszłam już z pustymi rękami. 
Kubek, kocyk, szkatułka, butelka i pałeczki zapachowe - Pepco.

internetowe zakupy w sklepie Ziołolek 
 
Imienny autograf w książce Doroty Wellman.

19 komentarzy:

  1. Mam tą buteleczkę z Pepco - jest moim wazonem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tą buteleczkę z Pepco - jest moim wazonem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie służy za stojak do kadzidełek :P

      Usuń
  3. ale mega sa te czerwone szpile!
    koszulki mega pomyslowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też uwielbiam takie pierdółki do domu :)
    śliczne zdjęcia
    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ten gel eyeliner z ostatniego zdjecia polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo wydajny i przez swoją żelową konsystencję znacznie łatwiejszy przy nakładaniu (w porównaniu do płynnych). Aczkolwiek mam wrażenie, że jest mniej trwały od mojego poprzedniego eyelinera, czyli Wibo :)

      Usuń
    2. a powiedz mi jak to jest z tym podkladem z meybline ? :D

      Usuń
    3. To już moje drugie opakowanie. Z pierwszego byłam bardzo zadowolona, więc sięgnęłam po niego, po raz kolejny i teraz niestety już mnie nie zachwyca. Nie wiem czy zmienili coś w składzie, czy moja cera przestała go tolerować, ale czasami robi mi maskę i zostawia straszne smugi. Po raz trzeci już go nie kupię :)

      Usuń
  6. Ciekawa jestem jak pachną te pałeczki z Pepco :) Fajny mix ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny mix zdjęciowy :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta tunika wygląda prześlicznie:) Pokazywałaś ją już w jakieś stylizacji ?
    Świetne macie koszulki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnym poście pojawi się stylizacja z tą tuniką :)

      Usuń
  9. Z jakich firm są te podkłady ? Polecasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybelline - better skin oraz L'Oreal - true match. W przyszłym tygodniu pojawi się kosmetyczny post i tam się trochę rozpiszę na ten temat :)

      Usuń
  10. Thank you for any other wonderful article. The place else could anyone get that type of information in such a perfect approach
    of writing? I have a presentation next week, and I'm at the look for such info.


    Also visit my site Tao Of Badass Review

    OdpowiedzUsuń