sobota, 13 czerwca 2015

Biała koronka

Cześć! :)
   Z racji, że lubię się z Wami dzielić moimi doświadczeniami, opowiem Wam krótką historię. W czwartek po raz pierwszy wybrałam się do brafitterki. Dotychczas kupowałam biustonosze w Intimissimi i Triumphie. Nie dość, że sklepy nie należą do najtańszych - przeważnie zostawiałam tam ok.150zł-170zł,  to jeszcze Panie ekspedientki nie wykazywały się żadną wiedzą na ten temat. Chcesz 75B? Proszę bardzo! Pewnie gdybym poprosiła o 75H też bym taki dostała - po co służyć pomocą? 
   Oczywiście, już na starcie okazało się, że od 10 lat noszę niedopasowany biustonosz. Moje 75B zmieniło się w 65E i dopiero teraz dowiedziałam się jak poprawie dobierać stanik. No cóż, jak to mówią lepiej późno niż wcale :) A Wam serdecznie polecam odwiedzenie sklepiku, w którym ekspedientka dysponuje odpowiednią wiedzą na ten temat i nie boi się wejść do przymierzali, dotknąć gdzie trzeba i ocenić okiem profesjonalisty ewentualne błędy :)
PS. Tylko błagam, anonimy, nie róbcie z tematu biustu jakiegoś tabu, które odważyłam się poruszyć.

   Niemal codziennie przeglądam blog Kenzy. Jest ona dla mnie ogromną inspiracją i to od niej zgapiłam białą, koronkową bluzkę. Jeżeli ktoś nie ma rozbudowanych ramion, to taką falbanką można narobić wokół nich trochę szumu i dodać kilku centymetrów :). Kolekcjonując garderobę, starajmy się dobierać ubrania tak, aby przykuwały uwagę do tych części ciała, które są naszymi atutami, a jednocześnie ukrywały to co stanowi swego rodzaju mankamenty. Do tego założyłam spodenki z wysokim stanem, które były niezaplanowanym, ale bardzo udanym zakupem oraz sandałki z łańcuszkiem.

Na sobie mam:
bluzka - tutaj,
spodenki - Sinsay,
sandałki - DeeZee,
zegarek - Anne Klein.

40 komentarzy:

  1. Bluzeczka świetna ;-) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie. Chciałabym zaprosić Cię do udziału w moim projekcie "Moimi oczami - projekt 2015".
    Więcej szczegółów znajdziesz u mnie na blogu: www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie ci w tym zestawie :) super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak pięknie! Idealne połączenie, urocza koronkowa bluzeczka + spodenki z wysokim stanem <3 Bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle cudnie :) bardzo mi się podoba ten zestaw ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. to skoro znasz już swój "prawdziwy" rozmiar (swoją drogą - mój jest taki sam ;) i też dopóki go nie odkryłam jakieś parę lat temu, to nosiłam standardowe 75B ;)), to szczerze polecam Ci zakupy biustonoszy w Change'u.
    w kilku miastach mają butiki w galeriach, ale mają swój sklep w necie :) ich rozmiarówka jest naprawdę bogata, ja posiadając taki rozmiar jak Twój zawsze znajdę coś fajnego.
    na żywo Panie ZAWSZE służą pomocą - a kupując w sieci możesz mieć sto procent pewności, że rozmiar przyjdzie taki, jaki miał być ;
    ewentualnie u nich możesz "podmienić" 65E na 65DD. Też są dobre :)

    a bluzka jest śliczna!
    ja uwielbiam takie koronkowe ozdóbki przy ramionach, mnie pasują takie ciuszki do lubianej przeze mnie stylistyki boho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację! Zaraz przejrzę ich asortyment :)

      Usuń
  7. masz perfekcyjna figure! tylko pozazdroscic!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam do cb prośbę czy mogłabyś zrobić post o depilacji nóg i okolic pod pachami. ☺jakich produktów używasz i co ile musisz powtarzac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam zwykłej maszynki, bo nie mogę znieść bólu depilatora :)

      Usuń
    2. A jakich kremów, pianek czy też żelów używasz ? Z jakich firm ? :)

      Usuń
    3. Pianki Venus zamiennie z odżywką do włosów (która nie sprawdziła się w swojej funkcji). Na koniec nakładam balsam, który akurat jest pod ręką:)

      Usuń
  9. Kiedy bedzie post na ktory czekam z niecierpliwoscia o czasach gimnazjum ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. można wiedzieć gdzie byłaś u brafiterki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz,Twoja bluzka bardzo mi się podoba. :)
    Zapraszam na konkurs :
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Momentami baaardzo przypominasz AnnęSophię Robb :)) fenomenalna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Do niej jeszcze nikt mnie nie porównał :)

      Usuń
  13. Odpowiednio dobrany biustonosz to połowa sukcesu. Ja do wymienionych przez Ciebie sklepów nie wchodzę, miny pań już na starcie odstraszają. Mam sprawdzony sklep w swoim mieście, gdzie ekspedientki na serio chcą pomóc, doradzić i dzięki nim wychodzę zawsze zadowolona z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia i stylizacja *.*
    wyglądasz olśniewająco ♥
    db że poruszyłaś ten temat, ja jeszcze nigdy nie byłam na takiej wizycie, zawsze kupuję biustonosze "na oko" i raz trafię lepiej raz gorzej -.- . Ale jest to świetny pomyśl ;-)

    mogłabym Cię prosić o kliki w tym wpisie? ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2015/06/jak-zaczac-wspoprace-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana planujesz iść na drugi stopień w swoim obecnym 'fachu'? :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pójdę na studia magisterskie, ale nadal waham się co do kierunku :)
      No i przede wszystkim zmieniam miasto :)

      Usuń
  16. śliczna stylizacja :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O a jakie miasto? Ja sie także waham co do drugiego kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nielubiana przeze mnie Łódź. Może nareszcie się do niej przekonam :)

      Usuń
    2. O ja studiuje w łodzi :) to jest fajne miasto :) może uda nam się spotkać? A masz upatrzony kierunek? Może będę mógł ci cos doradzić :)

      Usuń
    3. Ile osób, tyle opinii ;)
      A za pomoc podziękuję :)

      Usuń
  18. Super zestaw, śliczna bluzeczka i buty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miało być mogła :) zawsze tak jest że opinii jest wiele. Oby nasze plany się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna jest ta bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka figura niesamowita !
    Pytałaś o wspólną obserwację
    Ja już teraz Twoja kolej :)
    Liczę na Uczciwy rewanż
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna jest ta bluzka ♥ pięknie w niej wyglądasz! :)

    BLOG | IG

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice blouse :) New on my French blog: "Straighten your hair while you eat strawberries tagada sweets!" :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie wyglądasz ;*
    To kiedy się z Wro wyprowadzasz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. można wiedzieć gdzie teraz kupujesz staniczki??

    OdpowiedzUsuń

sobota, 13 czerwca 2015

Biała koronka

Cześć! :)
   Z racji, że lubię się z Wami dzielić moimi doświadczeniami, opowiem Wam krótką historię. W czwartek po raz pierwszy wybrałam się do brafitterki. Dotychczas kupowałam biustonosze w Intimissimi i Triumphie. Nie dość, że sklepy nie należą do najtańszych - przeważnie zostawiałam tam ok.150zł-170zł,  to jeszcze Panie ekspedientki nie wykazywały się żadną wiedzą na ten temat. Chcesz 75B? Proszę bardzo! Pewnie gdybym poprosiła o 75H też bym taki dostała - po co służyć pomocą? 
   Oczywiście, już na starcie okazało się, że od 10 lat noszę niedopasowany biustonosz. Moje 75B zmieniło się w 65E i dopiero teraz dowiedziałam się jak poprawie dobierać stanik. No cóż, jak to mówią lepiej późno niż wcale :) A Wam serdecznie polecam odwiedzenie sklepiku, w którym ekspedientka dysponuje odpowiednią wiedzą na ten temat i nie boi się wejść do przymierzali, dotknąć gdzie trzeba i ocenić okiem profesjonalisty ewentualne błędy :)
PS. Tylko błagam, anonimy, nie róbcie z tematu biustu jakiegoś tabu, które odważyłam się poruszyć.

   Niemal codziennie przeglądam blog Kenzy. Jest ona dla mnie ogromną inspiracją i to od niej zgapiłam białą, koronkową bluzkę. Jeżeli ktoś nie ma rozbudowanych ramion, to taką falbanką można narobić wokół nich trochę szumu i dodać kilku centymetrów :). Kolekcjonując garderobę, starajmy się dobierać ubrania tak, aby przykuwały uwagę do tych części ciała, które są naszymi atutami, a jednocześnie ukrywały to co stanowi swego rodzaju mankamenty. Do tego założyłam spodenki z wysokim stanem, które były niezaplanowanym, ale bardzo udanym zakupem oraz sandałki z łańcuszkiem.

Na sobie mam:
bluzka - tutaj,
spodenki - Sinsay,
sandałki - DeeZee,
zegarek - Anne Klein.

40 komentarzy:

  1. Bluzeczka świetna ;-) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie. Chciałabym zaprosić Cię do udziału w moim projekcie "Moimi oczami - projekt 2015".
    Więcej szczegółów znajdziesz u mnie na blogu: www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie ci w tym zestawie :) super stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak pięknie! Idealne połączenie, urocza koronkowa bluzeczka + spodenki z wysokim stanem <3 Bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle cudnie :) bardzo mi się podoba ten zestaw ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. to skoro znasz już swój "prawdziwy" rozmiar (swoją drogą - mój jest taki sam ;) i też dopóki go nie odkryłam jakieś parę lat temu, to nosiłam standardowe 75B ;)), to szczerze polecam Ci zakupy biustonoszy w Change'u.
    w kilku miastach mają butiki w galeriach, ale mają swój sklep w necie :) ich rozmiarówka jest naprawdę bogata, ja posiadając taki rozmiar jak Twój zawsze znajdę coś fajnego.
    na żywo Panie ZAWSZE służą pomocą - a kupując w sieci możesz mieć sto procent pewności, że rozmiar przyjdzie taki, jaki miał być ;
    ewentualnie u nich możesz "podmienić" 65E na 65DD. Też są dobre :)

    a bluzka jest śliczna!
    ja uwielbiam takie koronkowe ozdóbki przy ramionach, mnie pasują takie ciuszki do lubianej przeze mnie stylistyki boho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację! Zaraz przejrzę ich asortyment :)

      Usuń
  7. masz perfekcyjna figure! tylko pozazdroscic!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam do cb prośbę czy mogłabyś zrobić post o depilacji nóg i okolic pod pachami. ☺jakich produktów używasz i co ile musisz powtarzac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam zwykłej maszynki, bo nie mogę znieść bólu depilatora :)

      Usuń
    2. A jakich kremów, pianek czy też żelów używasz ? Z jakich firm ? :)

      Usuń
    3. Pianki Venus zamiennie z odżywką do włosów (która nie sprawdziła się w swojej funkcji). Na koniec nakładam balsam, który akurat jest pod ręką:)

      Usuń
  9. Kiedy bedzie post na ktory czekam z niecierpliwoscia o czasach gimnazjum ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. można wiedzieć gdzie byłaś u brafiterki?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz,Twoja bluzka bardzo mi się podoba. :)
    Zapraszam na konkurs :
    http://meandmy-woorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Momentami baaardzo przypominasz AnnęSophię Robb :)) fenomenalna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Do niej jeszcze nikt mnie nie porównał :)

      Usuń
  13. Odpowiednio dobrany biustonosz to połowa sukcesu. Ja do wymienionych przez Ciebie sklepów nie wchodzę, miny pań już na starcie odstraszają. Mam sprawdzony sklep w swoim mieście, gdzie ekspedientki na serio chcą pomóc, doradzić i dzięki nim wychodzę zawsze zadowolona z zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia i stylizacja *.*
    wyglądasz olśniewająco ♥
    db że poruszyłaś ten temat, ja jeszcze nigdy nie byłam na takiej wizycie, zawsze kupuję biustonosze "na oko" i raz trafię lepiej raz gorzej -.- . Ale jest to świetny pomyśl ;-)

    mogłabym Cię prosić o kliki w tym wpisie? ♥
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2015/06/jak-zaczac-wspoprace-wishlista.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana planujesz iść na drugi stopień w swoim obecnym 'fachu'? :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pójdę na studia magisterskie, ale nadal waham się co do kierunku :)
      No i przede wszystkim zmieniam miasto :)

      Usuń
  16. śliczna stylizacja :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. O a jakie miasto? Ja sie także waham co do drugiego kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nielubiana przeze mnie Łódź. Może nareszcie się do niej przekonam :)

      Usuń
    2. O ja studiuje w łodzi :) to jest fajne miasto :) może uda nam się spotkać? A masz upatrzony kierunek? Może będę mógł ci cos doradzić :)

      Usuń
    3. Ile osób, tyle opinii ;)
      A za pomoc podziękuję :)

      Usuń
  18. Super zestaw, śliczna bluzeczka i buty!

    OdpowiedzUsuń
  19. Miało być mogła :) zawsze tak jest że opinii jest wiele. Oby nasze plany się spełniły :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna jest ta bluzeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka figura niesamowita !
    Pytałaś o wspólną obserwację
    Ja już teraz Twoja kolej :)
    Liczę na Uczciwy rewanż
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna jest ta bluzka ♥ pięknie w niej wyglądasz! :)

    BLOG | IG

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice blouse :) New on my French blog: "Straighten your hair while you eat strawberries tagada sweets!" :)

    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie wyglądasz ;*
    To kiedy się z Wro wyprowadzasz ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. można wiedzieć gdzie teraz kupujesz staniczki??

    OdpowiedzUsuń