środa, 29 kwietnia 2015

Spring

Cześć! :)
Zamawiając poniższy ciuszek byłam przekonana, że posłuży mi jako wiosenna sukienka i tak też przedstawiłam go w stylizacji. Jednakże teraz wiem, że dużo lepiej, niż w roli sukienki spełni się jako koszula - jest za krótka i czułabym się niekomfortowo. No cóż, przynajmniej możecie pooglądać moje nogi :D Do tego kapelusz, szpilki i pasek, którym podkreśliłam talię. 
PS. zauważyliście, że ostatnio podkręciłam tempo i posty pojawiają się znacznie częściej?

PS.2 czy wśród moich czytelniczek są użytkowniczki podkładów MAC? Możecie powiedzieć jak Wam się sprawdzają i czy są warte swojej ceny?

Na sobie mam:
sukienka - tutaj,
szpilki - Deichmann,
kapelusz - H&M.



29 komentarzy:

  1. Zapewne przyczyną pojawiania się częstej ilości postów było to, że chciałaś się jeszcze pokazać w długich włosach :) , a w obecnej Twojej fryzurze jest zero stylizacji :( co cóż.. czekam na nowe posty w nowej fryzurce!
    Co do stylizacji to fajnie, że ją pokazałaś (bo przypomniało mi się, że mam podobną koszulę -też nieco dłuższa- i , że muszę ją znaleźć w swojej szafie!) bo wyglądasz w tym super! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest! :D Nie mam na razie żadnych zdjęć w obecnej fryzurze oprócz tego, które znalazło się na fanpage, jednak już niedługo postaram się to zmienić :)
      Dziękuję! :*

      Usuń
  2. Jak pięknie, wiosennie, zwiewnie, delikatnie... :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję używać podkładów z MAC. Są świetne! Zapewniają świetne krycie, nie tworzą efektu maski i są "trwałe". Po całym dniu wygląda jakbym miała świeżo zrobiony makijaż. Zaznaczam, że mam tłustą cerę i nie każdy podkład dobrze się na niej trzyma. Mimo tych plusów wydaje mi się że nie jest to dobry podkład do używania na codzień. Jakieś okazję czy imprezy na których chcesz wyglądać świeżo - jak najbardziej. Sama się przymieżam do kupna, ale jeśli to w końcu zrobię to nie będę używac go codziennie w obawie że mogę sobie zniszczyć cerę. Proponuję umówić się na jakiś makijaż u kosmetyczki, która używa kosmetyków z MAC i wypróbować sobie. Niestety są one bardzo drogie (podkład + pompka to ok 150 zł), a z tego co się orientowałam nie dają próbek. Jeśli będziesz mięc jakieś pytania chcętnie polecę osobę która pracuje na kosmetychach z MAC.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tyle informacji! :)
      Trochę bez sensu, żebym szła przetestować je do kosmetyczki, bo za jeszcze raz tyle ile wydam u niej będę miała już ten podkład :D

      Usuń
    2. Niby tak, ale z drugiej strony można zjeść ciastko i mieć ciastko. Można np. zamówić sobie makijaż na jakąś okazję (wesele, 18, itp). Z jednej strony masz fajny makijaż, z dugiej możesz zobaczyć jak się zachowuje na twojej cerze :)

      Usuń
  4. W zasadzie jak nie chcesz pokazywać nóg w takiej sukience, to dobre byłoby do niej legginsy ;-) Albo krótkie spodenki, takie żeby spod niej nie wystawały - co prawda nogi pokażesz, ale co z tego skoro są ładne ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra sukieneczka w sam raz na letnie wieczory :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny romper, wyglądasz genialnie :) Kapelusz daje niesamowity klimat całości :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukieneczka jest prześliczna, choć faktycznie jest troszkę za krótka i też nie czułąbym się w takiej zbyt komfortowo ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukieneczka jest śliczna, ale dla mnie ciut za krótka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz, tylko faktycznie lepsza z niej będzir koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie :**
    P.S a ja czekam za stylizacją z 18stki :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Wszystko w swoim czasie, post na pewno się pojawi :D

      Usuń
  11. świetna, zwiewna stylizacja, idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta koszula, faktycznie krótka ale co tam na bloga w sam raz na codzień z pastelowymi spodniami będzie komponować się równie dobrze. No i ten kapelusz - jest obłędny !!

    Pozdrawiam ciepło
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wzór na ten koszuli i w sumie to dzięki, że tak odsłoniłaś te nogi - wpędziłaś mnie w jeszcze większe kompleksy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna koszula i jakie cudne nogi! <3 pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana z Twoja firuga to zdecydowanie powinna byc sukiena :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, idealnie dopasowana do Twojej zgrabnej figury! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka piękna sukienka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna ,wiosenna sukienka !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ta raczej koszula, choć ty w niej wyglądasz genialnie :-) jako sukienka też się sprawdzi u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna koszula, na sukienkę może trochę za krótka, ale wzorek kobiecy i wiosenny :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. widziałam tę sukienkę - na Tobie wygląda fenomenalnie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń

środa, 29 kwietnia 2015

Spring

Cześć! :)
Zamawiając poniższy ciuszek byłam przekonana, że posłuży mi jako wiosenna sukienka i tak też przedstawiłam go w stylizacji. Jednakże teraz wiem, że dużo lepiej, niż w roli sukienki spełni się jako koszula - jest za krótka i czułabym się niekomfortowo. No cóż, przynajmniej możecie pooglądać moje nogi :D Do tego kapelusz, szpilki i pasek, którym podkreśliłam talię. 
PS. zauważyliście, że ostatnio podkręciłam tempo i posty pojawiają się znacznie częściej?

PS.2 czy wśród moich czytelniczek są użytkowniczki podkładów MAC? Możecie powiedzieć jak Wam się sprawdzają i czy są warte swojej ceny?

Na sobie mam:
sukienka - tutaj,
szpilki - Deichmann,
kapelusz - H&M.



29 komentarzy:

  1. Zapewne przyczyną pojawiania się częstej ilości postów było to, że chciałaś się jeszcze pokazać w długich włosach :) , a w obecnej Twojej fryzurze jest zero stylizacji :( co cóż.. czekam na nowe posty w nowej fryzurce!
    Co do stylizacji to fajnie, że ją pokazałaś (bo przypomniało mi się, że mam podobną koszulę -też nieco dłuższa- i , że muszę ją znaleźć w swojej szafie!) bo wyglądasz w tym super! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest! :D Nie mam na razie żadnych zdjęć w obecnej fryzurze oprócz tego, które znalazło się na fanpage, jednak już niedługo postaram się to zmienić :)
      Dziękuję! :*

      Usuń
  2. Jak pięknie, wiosennie, zwiewnie, delikatnie... :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję używać podkładów z MAC. Są świetne! Zapewniają świetne krycie, nie tworzą efektu maski i są "trwałe". Po całym dniu wygląda jakbym miała świeżo zrobiony makijaż. Zaznaczam, że mam tłustą cerę i nie każdy podkład dobrze się na niej trzyma. Mimo tych plusów wydaje mi się że nie jest to dobry podkład do używania na codzień. Jakieś okazję czy imprezy na których chcesz wyglądać świeżo - jak najbardziej. Sama się przymieżam do kupna, ale jeśli to w końcu zrobię to nie będę używac go codziennie w obawie że mogę sobie zniszczyć cerę. Proponuję umówić się na jakiś makijaż u kosmetyczki, która używa kosmetyków z MAC i wypróbować sobie. Niestety są one bardzo drogie (podkład + pompka to ok 150 zł), a z tego co się orientowałam nie dają próbek. Jeśli będziesz mięc jakieś pytania chcętnie polecę osobę która pracuje na kosmetychach z MAC.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za tyle informacji! :)
      Trochę bez sensu, żebym szła przetestować je do kosmetyczki, bo za jeszcze raz tyle ile wydam u niej będę miała już ten podkład :D

      Usuń
    2. Niby tak, ale z drugiej strony można zjeść ciastko i mieć ciastko. Można np. zamówić sobie makijaż na jakąś okazję (wesele, 18, itp). Z jednej strony masz fajny makijaż, z dugiej możesz zobaczyć jak się zachowuje na twojej cerze :)

      Usuń
  4. W zasadzie jak nie chcesz pokazywać nóg w takiej sukience, to dobre byłoby do niej legginsy ;-) Albo krótkie spodenki, takie żeby spod niej nie wystawały - co prawda nogi pokażesz, ale co z tego skoro są ładne ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra sukieneczka w sam raz na letnie wieczory :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny romper, wyglądasz genialnie :) Kapelusz daje niesamowity klimat całości :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukieneczka jest prześliczna, choć faktycznie jest troszkę za krótka i też nie czułąbym się w takiej zbyt komfortowo ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukieneczka jest śliczna, ale dla mnie ciut za krótka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz, tylko faktycznie lepsza z niej będzir koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie :**
    P.S a ja czekam za stylizacją z 18stki :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Wszystko w swoim czasie, post na pewno się pojawi :D

      Usuń
  11. świetna, zwiewna stylizacja, idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta koszula, faktycznie krótka ale co tam na bloga w sam raz na codzień z pastelowymi spodniami będzie komponować się równie dobrze. No i ten kapelusz - jest obłędny !!

    Pozdrawiam ciepło
    www.lardyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wzór na ten koszuli i w sumie to dzięki, że tak odsłoniłaś te nogi - wpędziłaś mnie w jeszcze większe kompleksy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. genialna koszula i jakie cudne nogi! <3 pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana z Twoja firuga to zdecydowanie powinna byc sukiena :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja, idealnie dopasowana do Twojej zgrabnej figury! ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka piękna sukienka! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna ,wiosenna sukienka !
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna ta raczej koszula, choć ty w niej wyglądasz genialnie :-) jako sukienka też się sprawdzi u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna koszula, na sukienkę może trochę za krótka, ale wzorek kobiecy i wiosenny :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. widziałam tę sukienkę - na Tobie wygląda fenomenalnie!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń