poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Dresowy kombinezon

Cześć! :)
Jak Wam minęły święta? Mnie bardzo dobrze i nawet uniknęłam typowego świątecznego obżarstwa.

Co do dresowego kombinezonu miałam duże wątpliwości. Długo wahałam się przed jego zakupem, ale teraz już wiem, że była to dobra decyzja. Nie jest to kombinezon, w którym pójdę do Kościoła, ale na zakupy - czemu by nie? Fajnie prezentuje się zarówno ze szpilkami jak i sportowymi butami. Jedynym minusem jest materiał, ponieważ szybko się rozciąga i dopiero pranie doprowadza go do poprzedniej formy. Standardowo urozmaiciłam całość dużym naszyjnikiem i torebką.

Na sobie mam:
kombinezon - klik,
szpilki - Venezia,
kurtka - PimKie,
naszyjnik - Oasap,
torebka - H&M.

25 komentarzy:

  1. Kombinezon fajnie wygląda:) I na elegancko i na sportowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, bardzo podoba mi się kolor :)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon rewelacyjny !

    ________________________
    Minimalism style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. kombinezon jest świetny!
    podobnie jak dobrze wygląda z tą marynarką, tak będzie się dobrze prezentował i w cieplejsze dni z jakąś, na przykład, dłuższą marynarką albo kamizelką!

    mnie się podoba :)
    i Ty w nim mi się podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie :*
    Co tam robiłaś w święta? :)
    Byłaś gdzieś na imprezie?
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie kombinezony :) Bardzo ładnie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja - jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kombinezon - w sam raz na miasto :) Kiedy Wrocław ?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. od dawna chcę sobie kupić jakiś kombinezon :)
    najlepiej dresowy i jeansowy ;)
    świetnie wyglądasz !

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look! Kombinezon wygląda bardzo fajnie i musi być wygodny. Szkoda że z męskich fasnonów takich strojów są wersje tylko z krokiem do kolan bardziej takie piżamowe.... a podobno kombinezon wywodzi się od męskiego ubrania roboczego...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne szpilki i torebka

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kombinezony, ten jest świetny a naszyjnik naprawdę śliczny :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, wpadła mi w oko torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz w naszych butach! :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem dobrze, że się zdecydowałas, bo wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym na Twoim miejscu robiła zdjęcia w innej scenerii myślę ze w mieście prezentowałyby sie lepiej niz w lesie na nieciekawym tle gdy szpilka wbija się w grunt.
    Co do stylizacji to świetny kombinezon nietypowy materiał bo zazwyczaj widziałam gładkie dresy.
    Pozdrawiam
    Angelika Jaworska;)

    OdpowiedzUsuń

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Dresowy kombinezon

Cześć! :)
Jak Wam minęły święta? Mnie bardzo dobrze i nawet uniknęłam typowego świątecznego obżarstwa.

Co do dresowego kombinezonu miałam duże wątpliwości. Długo wahałam się przed jego zakupem, ale teraz już wiem, że była to dobra decyzja. Nie jest to kombinezon, w którym pójdę do Kościoła, ale na zakupy - czemu by nie? Fajnie prezentuje się zarówno ze szpilkami jak i sportowymi butami. Jedynym minusem jest materiał, ponieważ szybko się rozciąga i dopiero pranie doprowadza go do poprzedniej formy. Standardowo urozmaiciłam całość dużym naszyjnikiem i torebką.

Na sobie mam:
kombinezon - klik,
szpilki - Venezia,
kurtka - PimKie,
naszyjnik - Oasap,
torebka - H&M.

25 komentarzy:

  1. Kombinezon fajnie wygląda:) I na elegancko i na sportowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, bardzo podoba mi się kolor :)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon rewelacyjny !

    ________________________
    Minimalism style
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. kombinezon jest świetny!
    podobnie jak dobrze wygląda z tą marynarką, tak będzie się dobrze prezentował i w cieplejsze dni z jakąś, na przykład, dłuższą marynarką albo kamizelką!

    mnie się podoba :)
    i Ty w nim mi się podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie :*
    Co tam robiłaś w święta? :)
    Byłaś gdzieś na imprezie?
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie kombinezony :) Bardzo ładnie się w nim prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja - jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny kombinezon - w sam raz na miasto :) Kiedy Wrocław ?;)

    OdpowiedzUsuń
  9. od dawna chcę sobie kupić jakiś kombinezon :)
    najlepiej dresowy i jeansowy ;)
    świetnie wyglądasz !

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look! Kombinezon wygląda bardzo fajnie i musi być wygodny. Szkoda że z męskich fasnonów takich strojów są wersje tylko z krokiem do kolan bardziej takie piżamowe.... a podobno kombinezon wywodzi się od męskiego ubrania roboczego...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne szpilki i torebka

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam kombinezony, ten jest świetny a naszyjnik naprawdę śliczny :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz, wpadła mi w oko torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz w naszych butach! :)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  15. Moim zdaniem dobrze, że się zdecydowałas, bo wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym na Twoim miejscu robiła zdjęcia w innej scenerii myślę ze w mieście prezentowałyby sie lepiej niz w lesie na nieciekawym tle gdy szpilka wbija się w grunt.
    Co do stylizacji to świetny kombinezon nietypowy materiał bo zazwyczaj widziałam gładkie dresy.
    Pozdrawiam
    Angelika Jaworska;)

    OdpowiedzUsuń