środa, 15 kwietnia 2015

College

Żegnajcie moje długie włosy, będę za Wam tęskniła! W przyszły poniedziałek nacieszymy się sobą ostatni raz.
Długo gryzłam się z tą myślą, ale wolę obciąć je teraz i zacząć zapuszczać (w końcu) zdrowe włosy. Pocieszam się, że do ślubu będą znów długie :)

Inspiracją do dzisiejszej stylizacji są uniformy noszone w amerykańskich uczelniach, które tak często możemy obserwować na filmach. Bazą jest biała koszula z kołnierzem, połączona ze sweterkiem z głębokim dekoltem w serek. Do tego krótka spódniczka i szpilki. Brakuje tylko zakolanówek, aby uzyskać w pełni studencki stój ;)

Na sobie mam:
sweter - klik,
koszula - H&M,
spódniczka - klik,
torebka - Orsay,
buty - Venezia,
zegarek - Anne Klein.

Fot. Karolina Owczarek

30 komentarzy:

  1. Super stylizacja ;) ;*
    Pokażesz foto po ścięciu włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Pokażę, pewnie najszybciej moje zdjęcie pojawi się na Instagramie :)

      Usuń
  2. oo, tak!
    wyszło Ci z tego naprawdę dobre, klasyczne preppy!

    a włosy... jak sama napisałaś - odrosną ;)
    zmiany czasami są potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jest super, ślicznie w nim wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaaardzo mi się podoba! Jeszcze kujonki na oczy i jak Pani studentka :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W jakim miesiącu zamierzasz wziąć ślub? ☺ w 2016 czy 2017 ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie zdradzamy szczegółów :) 2017r. ;)

      Usuń
  7. cudny styl ! :) kojarzy mi się z filmami !

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie czerni i bieli :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. super sweterek :) całość idealnie zgrana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obcinasz się we Wro? czy u siebie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie w Turku chodzisz do fryzjera? ;)
      Poleciłabyś jakiegoś ;>

      Usuń
    2. Od lat chodzę do p.Magdy Olejnik ;)
      A to czy polecam i tym razem, okaże się w poniedziałek :D

      Usuń
  12. Jakaś imprezka w weekend ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na tych zdjęciach z fotoblogu wyglądasz jak moja Pani Profesor z wydziału!
    Pani profesor (żeby nie pisać ONA) też lubi łączyć np bluzę dresową z bardzo obcisłą spódniczką. Bardzo mi się to podoba! Czekam cierpliwie na nowy post w tym wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :)
      Na dniach post z tą stylizacją pojawi się na blogu :)

      Usuń
  14. Świetnie wyglądasz! Ja też wolałam obciąć i zacząć zapuszczać zdrowe :) Teraz mimo tego, że znów zaczęlam z nimi eksperymentować o wiele lepiej to znoszą niż dawniej :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń

środa, 15 kwietnia 2015

College

Żegnajcie moje długie włosy, będę za Wam tęskniła! W przyszły poniedziałek nacieszymy się sobą ostatni raz.
Długo gryzłam się z tą myślą, ale wolę obciąć je teraz i zacząć zapuszczać (w końcu) zdrowe włosy. Pocieszam się, że do ślubu będą znów długie :)

Inspiracją do dzisiejszej stylizacji są uniformy noszone w amerykańskich uczelniach, które tak często możemy obserwować na filmach. Bazą jest biała koszula z kołnierzem, połączona ze sweterkiem z głębokim dekoltem w serek. Do tego krótka spódniczka i szpilki. Brakuje tylko zakolanówek, aby uzyskać w pełni studencki stój ;)

Na sobie mam:
sweter - klik,
koszula - H&M,
spódniczka - klik,
torebka - Orsay,
buty - Venezia,
zegarek - Anne Klein.

Fot. Karolina Owczarek

30 komentarzy:

  1. Super stylizacja ;) ;*
    Pokażesz foto po ścięciu włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Pokażę, pewnie najszybciej moje zdjęcie pojawi się na Instagramie :)

      Usuń
  2. oo, tak!
    wyszło Ci z tego naprawdę dobre, klasyczne preppy!

    a włosy... jak sama napisałaś - odrosną ;)
    zmiany czasami są potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jest super, ślicznie w nim wyglądasz. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaaardzo mi się podoba! Jeszcze kujonki na oczy i jak Pani studentka :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W jakim miesiącu zamierzasz wziąć ślub? ☺ w 2016 czy 2017 ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie zdradzamy szczegółów :) 2017r. ;)

      Usuń
  7. cudny styl ! :) kojarzy mi się z filmami !

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie czerni i bieli :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. super sweterek :) całość idealnie zgrana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obcinasz się we Wro? czy u siebie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie w Turku chodzisz do fryzjera? ;)
      Poleciłabyś jakiegoś ;>

      Usuń
    2. Od lat chodzę do p.Magdy Olejnik ;)
      A to czy polecam i tym razem, okaże się w poniedziałek :D

      Usuń
  12. Jakaś imprezka w weekend ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na tych zdjęciach z fotoblogu wyglądasz jak moja Pani Profesor z wydziału!
    Pani profesor (żeby nie pisać ONA) też lubi łączyć np bluzę dresową z bardzo obcisłą spódniczką. Bardzo mi się to podoba! Czekam cierpliwie na nowy post w tym wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa! :)
      Na dniach post z tą stylizacją pojawi się na blogu :)

      Usuń
  14. Świetnie wyglądasz! Ja też wolałam obciąć i zacząć zapuszczać zdrowe :) Teraz mimo tego, że znów zaczęlam z nimi eksperymentować o wiele lepiej to znoszą niż dawniej :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń