niedziela, 19 kwietnia 2015

Bay bay!

Cześć!
Piątkowa 18stka zaliczona do grona najlepszych imprez! Odciski na stopach świadczą o rewelacyjnej zabawie :)

Golf, który mam na tych zdjęciach, był moim ulubionym elementem podczas tegorocznej zimy i wiosny. Nie wiem dlaczego, tak rzadko pojawiał się na moim blogu. Łączyłam go na wszelkie możliwe sposoby i w każdej sytuacji potrafił się obronić. Teraz kiedy wymieniam garderobę na letnią, muszę mu z przykrością powiedzieć: bay bay! W tym zestawie połączyłam go z szarą spódniczką (na sprzedaż - vinted) oraz klasycznymi i wysłużonymi szpilkami ;)

Na sobie mam:
golf - tutaj,
spódniczka - Reserved,
szpilki - Venezia.

Fot. Karolina Owczarek










21 komentarzy:

  1. Ale fajnie wyglądasz w tym sweterku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz - świetne zdjęcia i wszystko super dobrane :)P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie :)) :*
    Jestem ciekawa Twojej stylizacji z 18stki ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Stylizacja 18stkowa pojawi się na blogu :)

      Usuń
    2. Dodasz zdjęcia z 18stki z jubilatką i w ogóle zrobisz taki post ? :)))

      Usuń
  4. jak ja uwielbiam taką szarość, jak kiedyś nienawidziłam, tak teraz pokochałam! <3 cudne szpileczki, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Golf jest świetny! I pięknie się prezentuje z tą spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny golf, gdybym miała podobny z pewnością byłby często eksploatowany. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna spódniczka, cały zestaw prezentuje się genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. prosto, ale z klasą - podoba mi się ten zestaw!
    bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się, że golf jest Twoim ulubionym- świetny jest!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie go połączyłaś. Sweter rzeczywiście gra pierwsze skrzypce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak już wcześniej pisałam - Super połączenie i stylizacja! Rob częściej takie "nietypowe", inne połączenia/stylizacje. :)
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw śliczny, ale przez cały czas mnie rozpraszał fakt, że szpilki nie nadają się na polną drogę :P

    OdpowiedzUsuń

niedziela, 19 kwietnia 2015

Bay bay!

Cześć!
Piątkowa 18stka zaliczona do grona najlepszych imprez! Odciski na stopach świadczą o rewelacyjnej zabawie :)

Golf, który mam na tych zdjęciach, był moim ulubionym elementem podczas tegorocznej zimy i wiosny. Nie wiem dlaczego, tak rzadko pojawiał się na moim blogu. Łączyłam go na wszelkie możliwe sposoby i w każdej sytuacji potrafił się obronić. Teraz kiedy wymieniam garderobę na letnią, muszę mu z przykrością powiedzieć: bay bay! W tym zestawie połączyłam go z szarą spódniczką (na sprzedaż - vinted) oraz klasycznymi i wysłużonymi szpilkami ;)

Na sobie mam:
golf - tutaj,
spódniczka - Reserved,
szpilki - Venezia.

Fot. Karolina Owczarek










21 komentarzy:

  1. Ale fajnie wyglądasz w tym sweterku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz - świetne zdjęcia i wszystko super dobrane :)P

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie :)) :*
    Jestem ciekawa Twojej stylizacji z 18stki ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Stylizacja 18stkowa pojawi się na blogu :)

      Usuń
    2. Dodasz zdjęcia z 18stki z jubilatką i w ogóle zrobisz taki post ? :)))

      Usuń
  4. jak ja uwielbiam taką szarość, jak kiedyś nienawidziłam, tak teraz pokochałam! <3 cudne szpileczki, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Golf jest świetny! I pięknie się prezentuje z tą spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny golf, gdybym miała podobny z pewnością byłby często eksploatowany. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna spódniczka, cały zestaw prezentuje się genialnie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. prosto, ale z klasą - podoba mi się ten zestaw!
    bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się, że golf jest Twoim ulubionym- świetny jest!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie go połączyłaś. Sweter rzeczywiście gra pierwsze skrzypce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak jak już wcześniej pisałam - Super połączenie i stylizacja! Rob częściej takie "nietypowe", inne połączenia/stylizacje. :)
    buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw śliczny, ale przez cały czas mnie rozpraszał fakt, że szpilki nie nadają się na polną drogę :P

    OdpowiedzUsuń