niedziela, 26 kwietnia 2015

Baby blue

Cześć!
We wtorek czeka mnie 8 godzin stania w szpilkach na konferencji w pracy - zastanawiam się jak moje nogi to zniosą? ;<
Ostatnio przypadło Wam do gustu połączenie luźniejszej góry (wtedy golf) + obcisła spódniczka. Prosiliście, aby częściej dodawała tak stylizacje, a ja poszłam za ciosem i oto jest. Zmodyfikowałam delikatnie górę (golf zamieniłam na bluzę w kolorze baby blue) oraz dół (dopasowaną spódniczkę uaktualniłam na rozkloszowaną). Aby poczuć się kobieco założyłam szpilki, kilka dodatków i stylizacja gotowa :)    

Na sobie mam:
bluza - tutaj,
spódniczka - Oasap,
szpilki - Deichmann,
torebka - Rosegal,
zegarek - Anne Klein.

Fot. Karolina Owczarek 


30 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta bluza ;) ja ostatnio tez wolę takie luźne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ciekawe połączenie luźnej bluzy z wieczorową spódniczką.

    http://www.simplethingsbyjok.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka;) świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę ! Choć 8h w szpilkach to męka , no chyba, ze są wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem spódniczki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit:) Spódnica i bluza mega super wyglądają i do tego te szpilki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta spódniczka jest świetna!
    chociaż nie jestem miłośniczką spódnic, to w takiej mogłabym popomykać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna spódniczka, dosyć oryginalny outfit muszę przyznać : ) + obserwuję i zapraszam do mnie. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega, mega, mega! Bardzo mi się podoba takie połączenie i czekam na inne super pomysły looku :)
    Pozdrawiam miło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta spódniczka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, co to za praca?

    OdpowiedzUsuń
  12. O widzisz :) Ja ostatnio znalazłam super oferte pracy, zarąbiście dobrze płatnej, ale od teraz, a teraz mam za dużo obowiązków i musiałam odmówić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie akurat praca hostessy odpowiada o tyle, że nie muszę wyrabiać określonej liczby godzin w miesiącu, bo podpisuję umowy tylko na oferty kilkudniowe, wtedy kiedy mam czas :)

      Usuń
    2. A co robisz jako hostessa ???

      Usuń
    3. Zakres moich obowiązków jest zależny od akcji promocyjnej :)

      Usuń
  13. To masz szczęście :) Ja tak nie mogłam. Gość miał zlecenie na rysunki w cadzie, miał ich mnóstwo. Ale jeden robi się mega długo, więc muszę obejść się smakiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. wow super figura , swietnie ci w tym looku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne stylizacja :D ale spódniczka wygrywa wszystko !;p


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hurrah! Finally I got a blog from where I be capable of genuinely take useful facts concerning my study and knowledge.


    Here is my homepage :: www

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka jest świetna! Bardzo mi się spodobała!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się połączenie spódnicy z bluzą ♥

    OdpowiedzUsuń

niedziela, 26 kwietnia 2015

Baby blue

Cześć!
We wtorek czeka mnie 8 godzin stania w szpilkach na konferencji w pracy - zastanawiam się jak moje nogi to zniosą? ;<
Ostatnio przypadło Wam do gustu połączenie luźniejszej góry (wtedy golf) + obcisła spódniczka. Prosiliście, aby częściej dodawała tak stylizacje, a ja poszłam za ciosem i oto jest. Zmodyfikowałam delikatnie górę (golf zamieniłam na bluzę w kolorze baby blue) oraz dół (dopasowaną spódniczkę uaktualniłam na rozkloszowaną). Aby poczuć się kobieco założyłam szpilki, kilka dodatków i stylizacja gotowa :)    

Na sobie mam:
bluza - tutaj,
spódniczka - Oasap,
szpilki - Deichmann,
torebka - Rosegal,
zegarek - Anne Klein.

Fot. Karolina Owczarek 


30 komentarzy:

  1. Bardzo fajna ta bluza ;) ja ostatnio tez wolę takie luźne ciuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ciekawe połączenie luźnej bluzy z wieczorową spódniczką.

    http://www.simplethingsbyjok.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna spódniczka;) świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dasz radę ! Choć 8h w szpilkach to męka , no chyba, ze są wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem spódniczki :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny outfit:) Spódnica i bluza mega super wyglądają i do tego te szpilki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta spódniczka jest świetna!
    chociaż nie jestem miłośniczką spódnic, to w takiej mogłabym popomykać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna spódniczka, dosyć oryginalny outfit muszę przyznać : ) + obserwuję i zapraszam do mnie. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega, mega, mega! Bardzo mi się podoba takie połączenie i czekam na inne super pomysły looku :)
    Pozdrawiam miło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta spódniczka jest cudowna! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, co to za praca?

    OdpowiedzUsuń
  12. O widzisz :) Ja ostatnio znalazłam super oferte pracy, zarąbiście dobrze płatnej, ale od teraz, a teraz mam za dużo obowiązków i musiałam odmówić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie akurat praca hostessy odpowiada o tyle, że nie muszę wyrabiać określonej liczby godzin w miesiącu, bo podpisuję umowy tylko na oferty kilkudniowe, wtedy kiedy mam czas :)

      Usuń
    2. A co robisz jako hostessa ???

      Usuń
    3. Zakres moich obowiązków jest zależny od akcji promocyjnej :)

      Usuń
  13. To masz szczęście :) Ja tak nie mogłam. Gość miał zlecenie na rysunki w cadzie, miał ich mnóstwo. Ale jeden robi się mega długo, więc muszę obejść się smakiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. wow super figura , swietnie ci w tym looku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne stylizacja :D ale spódniczka wygrywa wszystko !;p


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hurrah! Finally I got a blog from where I be capable of genuinely take useful facts concerning my study and knowledge.


    Here is my homepage :: www

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódniczka jest świetna! Bardzo mi się spodobała!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podoba mi się połączenie spódnicy z bluzą ♥

    OdpowiedzUsuń