czwartek, 19 marca 2015

KarmeLove

Cześć!
Mam nadzieję, że taka pogoda utrzyma się na dłużej - aż chce się wychodzić na dwór :)
Nie jestem pierwszą, ani jedyną posiadaczką prezentowanego poniżej płaszcza. Jednak pomimo, że wiele blogerek go ma, nie mogłam odpuścić sobie tego fasonu. Ma piękny karmelowy kolor, a w dodatku jego ogromny kołnierz ciekawie się układa. Najlepiej wygląda w zestawieniu ze spodniami i tak jest i w moim przypadku. Aby urozmaicić zdjęcia, dodatkiem jest bukiet żółtych róż od ukochanego:)

Na sobie mam:
płaszcz - tutaj,
spodnie - H&M,
szpilki - Deichamann.

Fot. Karolina Owczarek 


30 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz. :) Mam ten sam płaszczyk! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie ! :*
    Piękny bukiet ;)
    P.S Co to za miejsce, gdzie robiłaś te zdjęcia ? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Przykona, tuż za mostem, gdy się jedzie w kierunku Turku ;)

      Usuń
  3. Śliczny masz płaszcz <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna z ciebie modelka :-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny płaszcz. Uwielbiam tego typu okrycia wierzchnie! :)
    Bardzo ładnie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny płaszcz :) uwielbiam ciuchy w tym kolorze :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz jest ciekawy, głównie za sprawą za kołnierza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bukiet <3
    A płaszczyk jest Świetny, pomimo że krój nie jest stworzony dla mnie to ty Pięknie w nim wyglądasz!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobmy tak. oddasz mi ten plaszczyk, ze niby tak w prezencie oki??? XDD suoer jest, tez chce taski. swietnie ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dobry deal, tylko niekoniecznie korzystny dla mnie :D

      Usuń
  10. Dziwne włosy masz od góry, ani nie ułożone tylko tak jakby ulizane. Reszta jak najbardziej jestem na tak ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz ;*
    Ten płaszczyk to już pod wiosnę bardziej tak? :))
    Ciepło Ci w nim było na zdjęciach? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Tak, płaszczyk jest typowo wiosenny. Podczas robienia zdjęć nie mogłam narzekać na pogodę, więc było mi w nim ciepło :)

      Usuń
  12. Cudowne zdjęcia!

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna jak zawsze ! <3


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajjjj :3 kocham te rączki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. My brother suggested I might like this professional website Designing.
    He was totally right. This post actually made my day.
    You can not imagine simply how much time I had spent for this info!

    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  16. I don't comment, but I browsed a bunch of comments on "KarmeLove".
    I actually do have 2 questions for you if you do not mind.
    Is it simply me or does it seem like some of these comments look like
    they are coming from brain dead visitors? :-P And, if you are posting at additional
    places, I would like to follow you. Could you make a list of the complete urls of your public pages like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?


    Feel free to visit my website: My Personal Reverse My Tinnitus Review – Does It Worth It

    OdpowiedzUsuń

czwartek, 19 marca 2015

KarmeLove

Cześć!
Mam nadzieję, że taka pogoda utrzyma się na dłużej - aż chce się wychodzić na dwór :)
Nie jestem pierwszą, ani jedyną posiadaczką prezentowanego poniżej płaszcza. Jednak pomimo, że wiele blogerek go ma, nie mogłam odpuścić sobie tego fasonu. Ma piękny karmelowy kolor, a w dodatku jego ogromny kołnierz ciekawie się układa. Najlepiej wygląda w zestawieniu ze spodniami i tak jest i w moim przypadku. Aby urozmaicić zdjęcia, dodatkiem jest bukiet żółtych róż od ukochanego:)

Na sobie mam:
płaszcz - tutaj,
spodnie - H&M,
szpilki - Deichamann.

Fot. Karolina Owczarek 


30 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz. :) Mam ten sam płaszczyk! :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie ! :*
    Piękny bukiet ;)
    P.S Co to za miejsce, gdzie robiłaś te zdjęcia ? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Przykona, tuż za mostem, gdy się jedzie w kierunku Turku ;)

      Usuń
  3. Śliczny masz płaszcz <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna z ciebie modelka :-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny płaszcz. Uwielbiam tego typu okrycia wierzchnie! :)
    Bardzo ładnie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny płaszcz :) uwielbiam ciuchy w tym kolorze :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz jest ciekawy, głównie za sprawą za kołnierza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bukiet <3
    A płaszczyk jest Świetny, pomimo że krój nie jest stworzony dla mnie to ty Pięknie w nim wyglądasz!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. zrobmy tak. oddasz mi ten plaszczyk, ze niby tak w prezencie oki??? XDD suoer jest, tez chce taski. swietnie ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha dobry deal, tylko niekoniecznie korzystny dla mnie :D

      Usuń
  10. Dziwne włosy masz od góry, ani nie ułożone tylko tak jakby ulizane. Reszta jak najbardziej jestem na tak ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudownie wyglądasz ;*
    Ten płaszczyk to już pod wiosnę bardziej tak? :))
    Ciepło Ci w nim było na zdjęciach? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Tak, płaszczyk jest typowo wiosenny. Podczas robienia zdjęć nie mogłam narzekać na pogodę, więc było mi w nim ciepło :)

      Usuń
  12. Cudowne zdjęcia!

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowna jak zawsze ! <3


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajjjj :3 kocham te rączki <3

    OdpowiedzUsuń
  15. My brother suggested I might like this professional website Designing.
    He was totally right. This post actually made my day.
    You can not imagine simply how much time I had spent for this info!

    Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  16. I don't comment, but I browsed a bunch of comments on "KarmeLove".
    I actually do have 2 questions for you if you do not mind.
    Is it simply me or does it seem like some of these comments look like
    they are coming from brain dead visitors? :-P And, if you are posting at additional
    places, I would like to follow you. Could you make a list of the complete urls of your public pages like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?


    Feel free to visit my website: My Personal Reverse My Tinnitus Review – Does It Worth It

    OdpowiedzUsuń