poniedziałek, 23 marca 2015

Granat + czerwień

Cześć!
Kiedy tworzę stylizacje z użyciem granatowych ubrań, musi pojawić się w nich czerwony element. Te dwa kolory są dla mnie nierozłączne i uwielbiam to połączenie. Udało mi się znaleźć idealną sukienkę, która spaja w sobie te dwa odcienie. Ze względu na duże rozcięcie na biuście i odkryte plecy, jest to zdecydowanie sukienka dla odważnych dziewczyn. Ja mój model muszę delikatnie zszyć z przodu, bo taki dekolt jest dla mnie za głęboki i nie czuję się w niej komfortowo. Ale jeżeli już dokonam przeróbek krawieckich, zajmie honorowe miejsce w mojej szafie :)

Na sobie mam:
sukienka - tutaj,
sandałki - DeeZee.


24 komentarze:

  1. WoW ! Bardzo odważna sukienka! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ! :D dekolt robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita sukienka! Tył wygląda zjawisko, a przód faktycznie odważny! :)
    Także lubię połączenie granatu i czerwieni.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przód mi się nie podoba, zbyt odważny, a nawet troszkę wulgarny jak dla mnie, ale tył ma boski! :) Pomijając przód, bardzo mi się podoba ;) Kolorystycznie - świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, że możesz nosić sukienki z takim dekoltem :( ja nie mam się co wygłupiać :D pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka boska ! <3
    A Ty przepięknie w niej wyglądasz :**
    P.S Jaki stanik poleciłabyś właśnie do tego typu sukienek? :))
    Żeby to się ładnie razem prezentowało he he.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Biustonosz samonośny bądź silikonowy :)

      Usuń
  7. Super stylizacja :)
    Faktycznie sukienka dla odważnych, gdyż ten dekolt... ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, bardzo odważna sukienka :D myślę, że po przeróbce będzie super!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow fantastyczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tymi kolorami razem, ale ta sukienka wygląda genialnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka jest wręcz stworzona dla Ciebie!
    Wyglądasz zjawiskowo!
    Świetna figura! ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Zjawiskowo się prezentujesz! Sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. boska jest ta sukienka !
    i idealne buty do niej <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz , świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Sukienka jest śliczna! Wyglądasz w niej obłędnie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  17. thats amazing and sexy

    OdpowiedzUsuń
  18. My family members always say that I am wasting my time here at net,
    except I know I am getting experience every day by reading
    thes good articles.

    Here is my web page: professional website building company

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks for ones marvelous posting! I actually enjoyed reading it, you may be a great author.
    I will remember to bookmark your blog and may come
    back down the road. I want to encourage you to continue your great
    job, have a nice day!

    Here is my blog post :: quest bars

    OdpowiedzUsuń

poniedziałek, 23 marca 2015

Granat + czerwień

Cześć!
Kiedy tworzę stylizacje z użyciem granatowych ubrań, musi pojawić się w nich czerwony element. Te dwa kolory są dla mnie nierozłączne i uwielbiam to połączenie. Udało mi się znaleźć idealną sukienkę, która spaja w sobie te dwa odcienie. Ze względu na duże rozcięcie na biuście i odkryte plecy, jest to zdecydowanie sukienka dla odważnych dziewczyn. Ja mój model muszę delikatnie zszyć z przodu, bo taki dekolt jest dla mnie za głęboki i nie czuję się w niej komfortowo. Ale jeżeli już dokonam przeróbek krawieckich, zajmie honorowe miejsce w mojej szafie :)

Na sobie mam:
sukienka - tutaj,
sandałki - DeeZee.


24 komentarze:

  1. WoW ! Bardzo odważna sukienka! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna ! :D dekolt robi wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita sukienka! Tył wygląda zjawisko, a przód faktycznie odważny! :)
    Także lubię połączenie granatu i czerwieni.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przód mi się nie podoba, zbyt odważny, a nawet troszkę wulgarny jak dla mnie, ale tył ma boski! :) Pomijając przód, bardzo mi się podoba ;) Kolorystycznie - świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, że możesz nosić sukienki z takim dekoltem :( ja nie mam się co wygłupiać :D pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka boska ! <3
    A Ty przepięknie w niej wyglądasz :**
    P.S Jaki stanik poleciłabyś właśnie do tego typu sukienek? :))
    Żeby to się ładnie razem prezentowało he he.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Biustonosz samonośny bądź silikonowy :)

      Usuń
  7. Super stylizacja :)
    Faktycznie sukienka dla odważnych, gdyż ten dekolt... ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. oj, bardzo odważna sukienka :D myślę, że po przeróbce będzie super!:)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow fantastyczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tymi kolorami razem, ale ta sukienka wygląda genialnie :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka jest wręcz stworzona dla Ciebie!
    Wyglądasz zjawiskowo!
    Świetna figura! ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Zjawiskowo się prezentujesz! Sukienka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. boska jest ta sukienka !
    i idealne buty do niej <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie wyglądasz , świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Sukienka jest śliczna! Wyglądasz w niej obłędnie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealnie wyglądasz w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  17. thats amazing and sexy

    OdpowiedzUsuń
  18. My family members always say that I am wasting my time here at net,
    except I know I am getting experience every day by reading
    thes good articles.

    Here is my web page: professional website building company

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks for ones marvelous posting! I actually enjoyed reading it, you may be a great author.
    I will remember to bookmark your blog and may come
    back down the road. I want to encourage you to continue your great
    job, have a nice day!

    Here is my blog post :: quest bars

    OdpowiedzUsuń