poniedziałek, 5 stycznia 2015

Pink coat

Cześć! :)
Wszystko co dobre szybko się kończy. Muszę powoli zacząć się pakować i we wtorek wracam z powrotem do Wrocławia. Trudno jest mi się przestawić na inny tryb, po tak długiej przerwie.

Płaszcz, który dzisiaj Wam prezentuję, na dobrą sprawę tworzy całą stylizację. Jest na tyle odznaczającym się elementem, że zdecydowałam nie szaleć już z resztą kolorów. Postawiłam na czarny top, duży beżowy naszyjnik, jeansy oraz nowe szpilki, które kupiłam specjalnie na Sylwestra i po całonocnej imprezie stwierdzam, że są przewygodne! :)

Na sobie mam:
płaszcz - klik,
spodnie - Cubus,
top - sh,
szpilki - Venezia,
naszyjnik - Lovelywholesale.

Fot. Karolina Owczarek

26 komentarzy:

  1. Przepiękny ten płaszczyk! <3 I ten kolor, ajj :D Zakochałam się w nim :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpilki nie wyglądają na wygodne, ale są naprawdę przepiękne:) Kolor płaszcza jest cudny, słodki ale nie przesłodzony:) Bardzo lubię takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie wyglądają, ale przetańczyłam w nich prawie całą noc :)

      Usuń
  3. Ale wiocha, rozerwane spodnie a do tego płaszcz ni na zimie, ni na jesień. Fuj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! :) A szpileczki mają świetną fakturę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny płaszczyk :)
    Jaki wzięłaś rozmiar? (odpisz jak możesz u mnie, bo mogę zapomnieć o pytaniu :D)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny jest ten płaszcz!
    i jak się fajnie z dżinsami komponuje!
    czarne spodnie nie wyglądałyby tak dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, a w szczególności szpileczki:-) Cudne są!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny płaszczyk! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny plaszcz :) podobają mi się takie pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk <3 Świetna całość :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podobasz w tej stylizacji, pasuje do Ciebie xd
    cudowne szpilki jak i płaszczyk ;)

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk jest rewelacyjny!
    Wyglądasz cudownie jak zawsze :)

    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. love ten look!

    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk i szpileczki- rewelacja !! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny płaszczyk :) przepięknie wygląda razem z tymi szpilkami :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak- zdecydowanie płaszcz jest w centrum uwagi. Świetny kołnierz płaszcza ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogę wiedzieć ile ważysz? :) Super figura :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ile masz wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Pink coat

Cześć! :)
Wszystko co dobre szybko się kończy. Muszę powoli zacząć się pakować i we wtorek wracam z powrotem do Wrocławia. Trudno jest mi się przestawić na inny tryb, po tak długiej przerwie.

Płaszcz, który dzisiaj Wam prezentuję, na dobrą sprawę tworzy całą stylizację. Jest na tyle odznaczającym się elementem, że zdecydowałam nie szaleć już z resztą kolorów. Postawiłam na czarny top, duży beżowy naszyjnik, jeansy oraz nowe szpilki, które kupiłam specjalnie na Sylwestra i po całonocnej imprezie stwierdzam, że są przewygodne! :)

Na sobie mam:
płaszcz - klik,
spodnie - Cubus,
top - sh,
szpilki - Venezia,
naszyjnik - Lovelywholesale.

Fot. Karolina Owczarek

26 komentarzy:

  1. Przepiękny ten płaszczyk! <3 I ten kolor, ajj :D Zakochałam się w nim :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szpilki nie wyglądają na wygodne, ale są naprawdę przepiękne:) Kolor płaszcza jest cudny, słodki ale nie przesłodzony:) Bardzo lubię takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie wyglądają, ale przetańczyłam w nich prawie całą noc :)

      Usuń
  3. Ale wiocha, rozerwane spodnie a do tego płaszcz ni na zimie, ni na jesień. Fuj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! :) A szpileczki mają świetną fakturę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny płaszczyk :)
    Jaki wzięłaś rozmiar? (odpisz jak możesz u mnie, bo mogę zapomnieć o pytaniu :D)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny jest ten płaszcz!
    i jak się fajnie z dżinsami komponuje!
    czarne spodnie nie wyglądałyby tak dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba, a w szczególności szpileczki:-) Cudne są!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny płaszczyk! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny plaszcz :) podobają mi się takie pastelowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk <3 Świetna całość :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo mi się podobasz w tej stylizacji, pasuje do Ciebie xd
    cudowne szpilki jak i płaszczyk ;)

    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk jest rewelacyjny!
    Wyglądasz cudownie jak zawsze :)

    Pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. love ten look!

    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk i szpileczki- rewelacja !! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny płaszczyk :) przepięknie wygląda razem z tymi szpilkami :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak- zdecydowanie płaszcz jest w centrum uwagi. Świetny kołnierz płaszcza ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogę wiedzieć ile ważysz? :) Super figura :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ile masz wzrostu? ;)

    OdpowiedzUsuń