wtorek, 13 stycznia 2015

Black coat

Cześć! :)
Jeżeli wybieracie się do kina w najbliższym czasie polecam film "Fotograf". Mnie udało się go obejrzeć na pokazie premierowym, po którym odbyła się rozmowa z reżyserem - Waldemarem Krzystkiem. Lubię filmy, które dają do myślenia, a ten do takich należy ;)
Niedługo tytuły moich wszystkich postów, będą miały w nazwie słowo "coat" i tylko będę zmieniała kolory. Nic nie poradzę, że w okresie jesienno - zimowym uzbrajam się w mnóstwo płaszczy, ramonesek, kurtek (zarówno tych cieńszych jak i ocieplanych). Taka moja słabość ;)
Jeżeli chcecie przypomnieć sobie inne posty zapraszam tutaj i tutaj.

Czarny płaszcz udało mi się upolować na wyprzedażach i w ten sposób zaoszczędziłam 50zł. Przepiękną, wytłaczaną spódniczkę pokazywałam Wam już jakiś czas temu, teraz użyłam jej po raz drugi. Do tego biała koszula, szal podkradziony mamie i szpileczki.

Na sobie mam:
płaszcz - Stradivarius (podobny znajdziecie tutaj),
spódniczka - tutaj,
koszula -  Né Comme Ça,
szpilki - Venezia,
rękawiczki - Terranova,
szal - pożyczony od mamy.

Fot. Karolina Owczarek 


28 komentarzy:

  1. zawsze mi się podobał ten płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz jest prześliczny - klasyczny, widać, że ładnie skrojony...
    ale to szal - szal zdecydowanie mi się podoba najbardziej ;)
    może dlatego, że właśnie mam fazę na te wielkie ;)

    pozdrów więc mamę ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukiwałam takiej spódniczki przed sylwestrem i nie udało mi się upolować :< jest przepiękna! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku zaszalałam z kurtkami i płaszczami :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look, płaszcz cudowny. :)
    Zapraszam też do mnie Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw jest moim faworytem! Wyglądasz obłędnie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, plus dla mamy za szal. Dla mnie ładniejsze byłyby do tego rękawiczki "z jednym palcem".
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zachwyciłaś mnie tą spódniczką i szalikiem! śliczne! w ogóle bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale faaajnie wyglądasz! Spódniczka to istne cudo! Pięknaś ;-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie. Wszystko pięknie dobrałaś. Szal genialny!

    Retromoderna blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look ;) Buty cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. masz piękną spódniczkę :) oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super masz ten szalik :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. płaszcz jest przepiękny, bardzo podoba mi się też spodnica oraz szal <3
    Polecam Ci natomiast film Dzikie Historie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka świetna, bardzo takie lubię :)
    Zapraszam do siebie kilka dni temu założyłam nowego bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Prior to this, he had to be a death knight
    in the interim phase. Do not think that you
    can easily get around this by registering for a new Facebook account using
    different details. Three of the most important topics for any Mafia Wars guide
    are reward points, becoming stronger, and getting
    a larger mafia.

    Also visit my web-site: clash of clans hack

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszesz prace licencjacką? Jaki masz temat? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszę pracy licencjackiej, w zamian za to mam egzamin ;)

      Usuń
  18. Urocza spódniczka i szal<3
    Tło do zdjęć bardzo fajne!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam taki krój szpilek, super stylizacja :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń

wtorek, 13 stycznia 2015

Black coat

Cześć! :)
Jeżeli wybieracie się do kina w najbliższym czasie polecam film "Fotograf". Mnie udało się go obejrzeć na pokazie premierowym, po którym odbyła się rozmowa z reżyserem - Waldemarem Krzystkiem. Lubię filmy, które dają do myślenia, a ten do takich należy ;)
Niedługo tytuły moich wszystkich postów, będą miały w nazwie słowo "coat" i tylko będę zmieniała kolory. Nic nie poradzę, że w okresie jesienno - zimowym uzbrajam się w mnóstwo płaszczy, ramonesek, kurtek (zarówno tych cieńszych jak i ocieplanych). Taka moja słabość ;)
Jeżeli chcecie przypomnieć sobie inne posty zapraszam tutaj i tutaj.

Czarny płaszcz udało mi się upolować na wyprzedażach i w ten sposób zaoszczędziłam 50zł. Przepiękną, wytłaczaną spódniczkę pokazywałam Wam już jakiś czas temu, teraz użyłam jej po raz drugi. Do tego biała koszula, szal podkradziony mamie i szpileczki.

Na sobie mam:
płaszcz - Stradivarius (podobny znajdziecie tutaj),
spódniczka - tutaj,
koszula -  Né Comme Ça,
szpilki - Venezia,
rękawiczki - Terranova,
szal - pożyczony od mamy.

Fot. Karolina Owczarek 


28 komentarzy:

  1. zawsze mi się podobał ten płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszcz jest prześliczny - klasyczny, widać, że ładnie skrojony...
    ale to szal - szal zdecydowanie mi się podoba najbardziej ;)
    może dlatego, że właśnie mam fazę na te wielkie ;)

    pozdrów więc mamę ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukiwałam takiej spódniczki przed sylwestrem i nie udało mi się upolować :< jest przepiękna! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku zaszalałam z kurtkami i płaszczami :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look, płaszcz cudowny. :)
    Zapraszam też do mnie Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw jest moim faworytem! Wyglądasz obłędnie!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, plus dla mamy za szal. Dla mnie ładniejsze byłyby do tego rękawiczki "z jednym palcem".
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zachwyciłaś mnie tą spódniczką i szalikiem! śliczne! w ogóle bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale faaajnie wyglądasz! Spódniczka to istne cudo! Pięknaś ;-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie. Wszystko pięknie dobrałaś. Szal genialny!

    Retromoderna blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look ;) Buty cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. masz piękną spódniczkę :) oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super masz ten szalik :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. płaszcz jest przepiękny, bardzo podoba mi się też spodnica oraz szal <3
    Polecam Ci natomiast film Dzikie Historie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spódniczka świetna, bardzo takie lubię :)
    Zapraszam do siebie kilka dni temu założyłam nowego bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Prior to this, he had to be a death knight
    in the interim phase. Do not think that you
    can easily get around this by registering for a new Facebook account using
    different details. Three of the most important topics for any Mafia Wars guide
    are reward points, becoming stronger, and getting
    a larger mafia.

    Also visit my web-site: clash of clans hack

    OdpowiedzUsuń
  17. Piszesz prace licencjacką? Jaki masz temat? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie piszę pracy licencjackiej, w zamian za to mam egzamin ;)

      Usuń
  18. Urocza spódniczka i szal<3
    Tło do zdjęć bardzo fajne!

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam taki krój szpilek, super stylizacja :)
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń