sobota, 27 grudnia 2014

Christmas gifts

Cześć!
W tym roku musiałam być bardzo grzeczna, bo Mikołaj hojnie mnie obdarzył ;) Dzisiejszy post będzie bardzo świąteczny: pokażę Wam prezenty, które otrzymałam (zarówno z okazji świąt jak i urodzin), podarowałam, a także sposób w jaki je pakowałam i przyozdabiałam. Miłego oglądania!

Na tegorocznej choince dominuje połączenie czerwieni i złota.
Ręcznie robione, lawendowe mydła.
 Najmilszy szlafrok jaki kiedykolwiek miałam! Mogłabym nosić go cały dzień.
Mikołaj postanowił zaopatrzyć mnie w filiżanki, dlatego dostałam, aż dwa rodzaje :)
 Nie zabrakło prezentu dla Shameity. Kupiliśmy jej również nowe miseczki, ale z nich nie była już tak zadowolona jak z zabawki :P
Przed świętami listonosz przyniósł mi paczuszkę z naszyjnikiem. Uwielbiam takie duże świecidełka, potrafią nadać charakter niejednej stylizacji - TUTAJ
 W poprzednich postach wspominałam Wam, że udało mi się wygrać dwie książki w konkursie organizowanym przez Szafa.pl: "Radzka radzi: Tobie dobrze w tym!" Magdaleny Kanoniak oraz "(Nie) mam się w co ubrać" Charlize Mystery. Jestem w trakcie czytania pierwszego poradnika, jeżeli chcecie dodam wpis z zestawieniem tych dwóch książek. W formie prezentu dla mamy kupiłam jeszcze "Pyszne. Na każdą okazję" Anny Starmach. Nie narzekamy na brak literatury w tym miesiącu :D
Prezenty pakowałam w szary papier na którym malowałam kolorowe kropki. Następnie owijałam białymi wstążkami i robiłam kokardkę. Pomiędzy nie wkładałam gałązkę powlekaną srebrnym sprayem oraz karteczkę z imieniem.
 Ponownie jako prezent pod choinkę wybrałam zegarek: tym razem nieco delikatniejszy, ale nadal z dużą tarczą. Moja nowa miłość wśród ozdób na rękę <3
 Z Tomkiem postanowiliśmy, że kupujemy sobie wzajemnie portfele, także prezentuję Wam jego wersję oraz moją.
 Kalendarz - nieodłączny element, jeśli chodzi o prezenty. Czasami nie potrafię zorganizować sobie dnia, jeżeli wszystkiego skrupulatnie nie rozpiszę.
 Nie zapomniała o mnie, także Michalina, czyli autorka strony Misiakowe Słodkości. Dostałam od niej śliczną bransoletkę z kotwicą, oraz kartkę z życzeniami. Jeszcze raz dziękuję! :)

24 komentarze:

  1. Jakie fantastyczne prezenty! :))
    A szlafrok jest przeuroczy *.*
    U mnie w tym roku na choince dominuje też czerwień, ale ze srebrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne prezenty!
    pomysłowo zapakowałaś te prezenty :)
    http://tinna-tinnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powidz, gdzie mogę kupić jakąś ładną sukienkę na studniówkę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatnim czasie nie miałam potrzeby rozglądania się za sukienkami, dlatego nie pomogę :)

      Usuń
  4. A mam takie pytanko skąd jest ten piękny szlafrok ponieważ od jakiegoś czasu się rozglądam i nie zabardzo mi się podobają a ten natomiast bardzo mi przypadł do gustu. Byłabym ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta SZARLIZE jest beznadziejna. Tak samo jak ksiazka pelna bledow. Ameryki nie odkrywa :d Radzia najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za nią nie przepadam jako blogerką, Radzka dużo bardziej do mnie przemawia. Jednak chciałabym ocenić te książki obiektywnie, bez wcześniejszych uprzedzeń do którejś z autorek ;)

      Usuń
  6. juz po Swietach, wiec Szczesliwego Nowego Roku!

    Super prezenty!!

    @addictionfix
    xxo z NYC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne książki :)
    szlafrok jest przeuroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. FaJne pomysly i inspiracje, obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Góra wspaniałych prezentów :)
    Serdecznie zapraszam do mnie http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zacznę od choinki- piękna, a książkę Radzka Radzi zamówiłam, chętnie poczytam Twoją opinię

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie zapakowane prezenty ! a szlafrok jest boski :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo książki to bym wszystkie chętnie przygarnęła !
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna choinka - tak mi się rzuciła w oczy... Bardzo ładnie udekorowana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szlafrok prześliczny! Najlepszy oczywiscie jest zegarek! <3 Pozdrawiam

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. AAAA jaki cudny szlafrok <3 ! Te filiżanki w kropeczki też są przeurocze. Chyba byłaś bardzo grzeczna w tym roku, bo dostałaś świetne prezenty :D

    SYPAAA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałaś przecudne prezenty! :) Właściwie, to każdy z nich chciałabym dostać sama <3 szkoda, że już po świętach, tak szybko zleciało...

    OdpowiedzUsuń
  17. Szlafrok jest uroczy, bardzo mi się podoba :) Lubię też ten zapach od Beyonce :)

    OdpowiedzUsuń

sobota, 27 grudnia 2014

Christmas gifts

Cześć!
W tym roku musiałam być bardzo grzeczna, bo Mikołaj hojnie mnie obdarzył ;) Dzisiejszy post będzie bardzo świąteczny: pokażę Wam prezenty, które otrzymałam (zarówno z okazji świąt jak i urodzin), podarowałam, a także sposób w jaki je pakowałam i przyozdabiałam. Miłego oglądania!

Na tegorocznej choince dominuje połączenie czerwieni i złota.
Ręcznie robione, lawendowe mydła.
 Najmilszy szlafrok jaki kiedykolwiek miałam! Mogłabym nosić go cały dzień.
Mikołaj postanowił zaopatrzyć mnie w filiżanki, dlatego dostałam, aż dwa rodzaje :)
 Nie zabrakło prezentu dla Shameity. Kupiliśmy jej również nowe miseczki, ale z nich nie była już tak zadowolona jak z zabawki :P
Przed świętami listonosz przyniósł mi paczuszkę z naszyjnikiem. Uwielbiam takie duże świecidełka, potrafią nadać charakter niejednej stylizacji - TUTAJ
 W poprzednich postach wspominałam Wam, że udało mi się wygrać dwie książki w konkursie organizowanym przez Szafa.pl: "Radzka radzi: Tobie dobrze w tym!" Magdaleny Kanoniak oraz "(Nie) mam się w co ubrać" Charlize Mystery. Jestem w trakcie czytania pierwszego poradnika, jeżeli chcecie dodam wpis z zestawieniem tych dwóch książek. W formie prezentu dla mamy kupiłam jeszcze "Pyszne. Na każdą okazję" Anny Starmach. Nie narzekamy na brak literatury w tym miesiącu :D
Prezenty pakowałam w szary papier na którym malowałam kolorowe kropki. Następnie owijałam białymi wstążkami i robiłam kokardkę. Pomiędzy nie wkładałam gałązkę powlekaną srebrnym sprayem oraz karteczkę z imieniem.
 Ponownie jako prezent pod choinkę wybrałam zegarek: tym razem nieco delikatniejszy, ale nadal z dużą tarczą. Moja nowa miłość wśród ozdób na rękę <3
 Z Tomkiem postanowiliśmy, że kupujemy sobie wzajemnie portfele, także prezentuję Wam jego wersję oraz moją.
 Kalendarz - nieodłączny element, jeśli chodzi o prezenty. Czasami nie potrafię zorganizować sobie dnia, jeżeli wszystkiego skrupulatnie nie rozpiszę.
 Nie zapomniała o mnie, także Michalina, czyli autorka strony Misiakowe Słodkości. Dostałam od niej śliczną bransoletkę z kotwicą, oraz kartkę z życzeniami. Jeszcze raz dziękuję! :)

24 komentarze:

  1. Jakie fantastyczne prezenty! :))
    A szlafrok jest przeuroczy *.*
    U mnie w tym roku na choince dominuje też czerwień, ale ze srebrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale świetne prezenty!
    pomysłowo zapakowałaś te prezenty :)
    http://tinna-tinnaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powidz, gdzie mogę kupić jakąś ładną sukienkę na studniówkę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ostatnim czasie nie miałam potrzeby rozglądania się za sukienkami, dlatego nie pomogę :)

      Usuń
  4. A mam takie pytanko skąd jest ten piękny szlafrok ponieważ od jakiegoś czasu się rozglądam i nie zabardzo mi się podobają a ten natomiast bardzo mi przypadł do gustu. Byłabym ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta SZARLIZE jest beznadziejna. Tak samo jak ksiazka pelna bledow. Ameryki nie odkrywa :d Radzia najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za nią nie przepadam jako blogerką, Radzka dużo bardziej do mnie przemawia. Jednak chciałabym ocenić te książki obiektywnie, bez wcześniejszych uprzedzeń do którejś z autorek ;)

      Usuń
  6. juz po Swietach, wiec Szczesliwego Nowego Roku!

    Super prezenty!!

    @addictionfix
    xxo z NYC :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne książki :)
    szlafrok jest przeuroczy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. FaJne pomysly i inspiracje, obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Góra wspaniałych prezentów :)
    Serdecznie zapraszam do mnie http://kasjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. zacznę od choinki- piękna, a książkę Radzka Radzi zamówiłam, chętnie poczytam Twoją opinię

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialnie zapakowane prezenty ! a szlafrok jest boski :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo książki to bym wszystkie chętnie przygarnęła !
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna choinka - tak mi się rzuciła w oczy... Bardzo ładnie udekorowana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szlafrok prześliczny! Najlepszy oczywiscie jest zegarek! <3 Pozdrawiam

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. AAAA jaki cudny szlafrok <3 ! Te filiżanki w kropeczki też są przeurocze. Chyba byłaś bardzo grzeczna w tym roku, bo dostałaś świetne prezenty :D

    SYPAAA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Dostałaś przecudne prezenty! :) Właściwie, to każdy z nich chciałabym dostać sama <3 szkoda, że już po świętach, tak szybko zleciało...

    OdpowiedzUsuń
  17. Szlafrok jest uroczy, bardzo mi się podoba :) Lubię też ten zapach od Beyonce :)

    OdpowiedzUsuń