wtorek, 23 grudnia 2014

23.12.2014

Cześć! :)
Teraz największym wrogiem blogerek modowych jest...pogoda! Niestety, ale jeżeli chce się zrobić zdjęcia trzeba wybierać momenty pomiędzy jedną falą deszczu a drugą, w dodatku pasowałoby znaleźć miejsce w którym wiatr "nie urwie nam głowy", co wiąże się ze słabym światłem i tak koło się zamyka.

W piątek przyszła do mnie przepiękna złoto-czarna spódniczka, którą postanowiłam od razu Wam pokazać. Dla mnie jest idealna - uwielbiam rozkloszowane, wzorzyste fasony, które przywodzą na myśl barokowe zdobienia. Niejednokrotnie posłuży mi na imprezach, czy uroczystościach rodzinnych. Na górę założyłam marszczoną mgiełkę, a jako dodatki czarne rajstopy, szpilki oraz czerwony płaszcz.
W następnej notce pokażę Wam świąteczne prezenty - zarówno te które podarowałam jak i otrzymałam + sposób w jaki zapakowałam tegoroczne upominki :)

Na sobie mam:
spódniczka - tutaj,
mgiełka - tutaj,
płaszcz - New Look,
szpilki - Deichamann



18 komentarzy:

  1. Śliczna jest :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna spódniczka!

    ______________________
    jak się ubrać w Święta na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. spodniczka ladna

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio robię zdjęcia w galerii, bo niestety codziennie pada :(
    Rewelacyjna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna spódniczka!!! uwielbiam takie, bardzo ładny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. spódniczka jest piękna!
    i na wigilijną kolację się nada i na sylwestrową imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka jest niesamowita, ukradnę Ci ją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódnica!:) Wesołych Świąt :)

    http://hinatie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudownie! :*

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódniczka, chętnie założyłabym taką na sylwestra :)
    Zapraszam Cię również do mnie , staram się o współpracę i będę wdzięczna za każdy klik :*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzydko, brak stylu i ogólnie lipa

    OdpowiedzUsuń
  12. SLicznie ;) spodniczka tez sliczna ;):) powiedz ile masz wzrostu i czy chodzac po lesie (albo gdzies indziej) w szpilach zdarzylo Ci sie zdeptac slimaka w szpilach? u mnie ich masakryczne zatrzesienie jest :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, 167cm ;)
      Nie, nie zdarzyło mi się.

      Usuń

wtorek, 23 grudnia 2014

23.12.2014

Cześć! :)
Teraz największym wrogiem blogerek modowych jest...pogoda! Niestety, ale jeżeli chce się zrobić zdjęcia trzeba wybierać momenty pomiędzy jedną falą deszczu a drugą, w dodatku pasowałoby znaleźć miejsce w którym wiatr "nie urwie nam głowy", co wiąże się ze słabym światłem i tak koło się zamyka.

W piątek przyszła do mnie przepiękna złoto-czarna spódniczka, którą postanowiłam od razu Wam pokazać. Dla mnie jest idealna - uwielbiam rozkloszowane, wzorzyste fasony, które przywodzą na myśl barokowe zdobienia. Niejednokrotnie posłuży mi na imprezach, czy uroczystościach rodzinnych. Na górę założyłam marszczoną mgiełkę, a jako dodatki czarne rajstopy, szpilki oraz czerwony płaszcz.
W następnej notce pokażę Wam świąteczne prezenty - zarówno te które podarowałam jak i otrzymałam + sposób w jaki zapakowałam tegoroczne upominki :)

Na sobie mam:
spódniczka - tutaj,
mgiełka - tutaj,
płaszcz - New Look,
szpilki - Deichamann



18 komentarzy:

  1. Śliczna jest :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna spódniczka!

    ______________________
    jak się ubrać w Święta na
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. spodniczka ladna

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio robię zdjęcia w galerii, bo niestety codziennie pada :(
    Rewelacyjna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna spódniczka!!! uwielbiam takie, bardzo ładny zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. spódniczka jest piękna!
    i na wigilijną kolację się nada i na sylwestrową imprezę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. spódniczka jest niesamowita, ukradnę Ci ją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódnica!:) Wesołych Świąt :)

    http://hinatie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz cudownie! :*

    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódniczka, chętnie założyłabym taką na sylwestra :)
    Zapraszam Cię również do mnie , staram się o współpracę i będę wdzięczna za każdy klik :*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzydko, brak stylu i ogólnie lipa

    OdpowiedzUsuń
  12. SLicznie ;) spodniczka tez sliczna ;):) powiedz ile masz wzrostu i czy chodzac po lesie (albo gdzies indziej) w szpilach zdarzylo Ci sie zdeptac slimaka w szpilach? u mnie ich masakryczne zatrzesienie jest :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, 167cm ;)
      Nie, nie zdarzyło mi się.

      Usuń