niedziela, 30 listopada 2014

Day with a book

Cześć! ;)
Kiedy mam wolny dzień od zajęć i nie muszę wychodzić nigdzie na miasto, wskakuję w wygodne ubrania i pozwalam sobie na odrobinę przyjemności. Najczęściej sięgam wtedy po książkę, która nie jest niczym związana z obowiązującym mnie kanonem lektur. Osoby, które podzielają moją pasję zapraszam na stronę lubimyczytać.pl (po prawej stronie znajduje się widget z linkiem przekierowującym do mojego konta). Można tam zapraszać znajomych, przeglądać co inni aktualnie czytają, prowadzić własną wirtualną biblioteczkę, oceniać i recenzować książki, sprawdzać ranking najlepiej notowanych utworów, ale także brać udział w konkursach czy rozmowach z autorami.  

sweterek - tutaj                                          legginsy - Tally Weijl

20 komentarzy:

  1. Kiedyś byłam zalogowana na tej stronie :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ;)

    Gdzie tam byłaś na imprezie andrzejkowej ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem jak nazywa się ta miejscowość :) Restauracja Ranczo za Tuliszkowem :)

      Usuń
  3. mam taki sam sweterek:)
    <3

    ______________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Ja nie przepadam za czytaniem, zdecydowanie nie jest to moja ulubiona forma spędzania wolnego czasu. :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  5. Jak pięknie! :)

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Straszne masz końcówki włosów na zdjęciach. ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytać lubię, posiadanie ładnej biblioteczki sprawia mi przyjemność. Niestety ta kwestia podobnie jak pozostałę hobby ma swoje wzloty i upadki. Nie mniej nie wyobrażam sobie domu bez książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam kiedy czytać choćbym chciała :( Sliczny sweterek taki a'la college uniform :) No i dekold w serek !
    Czekamy na wyniki konkursu z Sheinside na faceboku !!

    Zapraszam www.andziathere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ostatnio ciężko jest znaleźć chwilę na czytanie, ale w święta w pełni się temu poświęcę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten sam sweter, super Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dość nietypowe pytanie;-) czy znasz może jakiś sposób na pozbycie się cellulitu? Jakieś skuteczne kosmetyki czy coś? Proszę o pomoc. Będę bardzo wdzięczna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam problemów z cellulitem, nigdy nie próbowałam się go pozbyć, nie czytam artykułów na ten temat - więc nie jestem w stanie Ci pomóc :)

      Usuń

niedziela, 30 listopada 2014

Day with a book

Cześć! ;)
Kiedy mam wolny dzień od zajęć i nie muszę wychodzić nigdzie na miasto, wskakuję w wygodne ubrania i pozwalam sobie na odrobinę przyjemności. Najczęściej sięgam wtedy po książkę, która nie jest niczym związana z obowiązującym mnie kanonem lektur. Osoby, które podzielają moją pasję zapraszam na stronę lubimyczytać.pl (po prawej stronie znajduje się widget z linkiem przekierowującym do mojego konta). Można tam zapraszać znajomych, przeglądać co inni aktualnie czytają, prowadzić własną wirtualną biblioteczkę, oceniać i recenzować książki, sprawdzać ranking najlepiej notowanych utworów, ale także brać udział w konkursach czy rozmowach z autorami.  

sweterek - tutaj                                          legginsy - Tally Weijl

20 komentarzy:

  1. Kiedyś byłam zalogowana na tej stronie :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna ;)

    Gdzie tam byłaś na imprezie andrzejkowej ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem jak nazywa się ta miejscowość :) Restauracja Ranczo za Tuliszkowem :)

      Usuń
  3. mam taki sam sweterek:)
    <3

    ______________________________________
    fashionblogger,styling&makeupArtist
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Ja nie przepadam za czytaniem, zdecydowanie nie jest to moja ulubiona forma spędzania wolnego czasu. :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  5. Jak pięknie! :)

    Zapraszamy z małym Łobuzem w wolnej chwili ;)
    http://zyciewmegapikselach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Straszne masz końcówki włosów na zdjęciach. ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytać lubię, posiadanie ładnej biblioteczki sprawia mi przyjemność. Niestety ta kwestia podobnie jak pozostałę hobby ma swoje wzloty i upadki. Nie mniej nie wyobrażam sobie domu bez książek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam kiedy czytać choćbym chciała :( Sliczny sweterek taki a'la college uniform :) No i dekold w serek !
    Czekamy na wyniki konkursu z Sheinside na faceboku !!

    Zapraszam www.andziathere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ostatnio ciężko jest znaleźć chwilę na czytanie, ale w święta w pełni się temu poświęcę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten sam sweter, super Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dość nietypowe pytanie;-) czy znasz może jakiś sposób na pozbycie się cellulitu? Jakieś skuteczne kosmetyki czy coś? Proszę o pomoc. Będę bardzo wdzięczna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam problemów z cellulitem, nigdy nie próbowałam się go pozbyć, nie czytam artykułów na ten temat - więc nie jestem w stanie Ci pomóc :)

      Usuń