czwartek, 2 października 2014

Blue

Cześć! :)
Synoptycy zapowiadają piękną złotą jesień, dlatego pozwoliłam sobie na przygotowanie ostatniej już stylizacji ze szortami i workerami. Tym razem zestawiłam je z dżinsową koszulą i przyozdobiłam czerwonym naszyjnikiem oraz złotym zegarkiem. Co do zdjęć -  bez obaw, nie mam takiej platyny na głowie. Jestem wierna beżowemu blondowi, a to tylko efekt zabawy światłem :)

Na sobie mam:
koszula - Cropp,
szorty - New Yorker,
workery - nn,
zegarek -Pierre Ricaud,
naszyjnik - nn.



30 komentarzy:

  1. bardzo lubię połączenia szortów i koszul!
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Świetnie wyglądasz, dżinsowa koszula zdecydowanie jest dla Ciebie stworzona :))

    OdpowiedzUsuń
  3. sexy szorty! :D swietne polaczenie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;) uwielbiam koszule i strasznie lubię te Twoje czerwone usta, na prawdę pięknie Ci z nimi ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię łączenie szortów/spódnic z botkami! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! :)
    Jestem u ciebie pierwszy raz, ale ciekawy blog, będę odzwiedzać :*
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :D
    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet ten jasniejszy kolor jest swietny !!! :) koszula jest piekna i butki takze! :)
    fajny zestaw!
    >> NOWA NOTKA mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie jeansowe zestawiki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. no trafiłaś w mój gust!! wielbiam, jak koszula jest wysoko zapięta i spod kołnierzyka wystaje naszyjnik, kokardka - cokolwiek! świetnie to wygląda :) bardzo podoba mi się Twoja stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post :)
    zapraszam do mnie a nowy post http://agniesszka.blogspot.com/2014/09/zestaw-idealany-jesien.html

    see you :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, naszyjnik fajnie dopełnia prosty set. : ) I zdjęcia genialne! : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sądzisz, że mała czarna, blond włosy i czerwona szminka na ustach to dobre połącznie? (to pytanie nie ma związku z Twoimi stylówkami, po prostu chciałabym poznać Twoje zdanie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jest to klasyczna mała czarna - jak najbardziej :)

      Usuń
  14. Świetne buty :) I super koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne miejsce do zdjęć ;-) Bardzo podoba mi się Twój jeansowy total look ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula z tym naszyjnikiem super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba koszula :) Piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam połączenie szortów z ciężkimi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie robione zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne miejsce:) zestaw bardzo mi się podoba, koszula jest śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  21. super outfit :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

czwartek, 2 października 2014

Blue

Cześć! :)
Synoptycy zapowiadają piękną złotą jesień, dlatego pozwoliłam sobie na przygotowanie ostatniej już stylizacji ze szortami i workerami. Tym razem zestawiłam je z dżinsową koszulą i przyozdobiłam czerwonym naszyjnikiem oraz złotym zegarkiem. Co do zdjęć -  bez obaw, nie mam takiej platyny na głowie. Jestem wierna beżowemu blondowi, a to tylko efekt zabawy światłem :)

Na sobie mam:
koszula - Cropp,
szorty - New Yorker,
workery - nn,
zegarek -Pierre Ricaud,
naszyjnik - nn.



30 komentarzy:

  1. bardzo lubię połączenia szortów i koszul!
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Świetnie wyglądasz, dżinsowa koszula zdecydowanie jest dla Ciebie stworzona :))

    OdpowiedzUsuń
  3. sexy szorty! :D swietne polaczenie !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia ;) uwielbiam koszule i strasznie lubię te Twoje czerwone usta, na prawdę pięknie Ci z nimi ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię łączenie szortów/spódnic z botkami! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! :)
    Jestem u ciebie pierwszy raz, ale ciekawy blog, będę odzwiedzać :*
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :D
    http://labeauteofblondes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet ten jasniejszy kolor jest swietny !!! :) koszula jest piekna i butki takze! :)
    fajny zestaw!
    >> NOWA NOTKA mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie jeansowe zestawiki :))

    OdpowiedzUsuń
  10. no trafiłaś w mój gust!! wielbiam, jak koszula jest wysoko zapięta i spod kołnierzyka wystaje naszyjnik, kokardka - cokolwiek! świetnie to wygląda :) bardzo podoba mi się Twoja stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post :)
    zapraszam do mnie a nowy post http://agniesszka.blogspot.com/2014/09/zestaw-idealany-jesien.html

    see you :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz, naszyjnik fajnie dopełnia prosty set. : ) I zdjęcia genialne! : )

    http://robertakaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sądzisz, że mała czarna, blond włosy i czerwona szminka na ustach to dobre połącznie? (to pytanie nie ma związku z Twoimi stylówkami, po prostu chciałabym poznać Twoje zdanie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli jest to klasyczna mała czarna - jak najbardziej :)

      Usuń
  14. Świetne buty :) I super koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne miejsce do zdjęć ;-) Bardzo podoba mi się Twój jeansowy total look ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula z tym naszyjnikiem super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba koszula :) Piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam połączenie szortów z ciężkimi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie robione zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne miejsce:) zestaw bardzo mi się podoba, koszula jest śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
  21. super outfit :D


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń