poniedziałek, 15 września 2014

Exotic dress

Cześć! ;)
Jak Wam minął weekend? My korzystając z rozpieszczającej nas pogody, skoczyłyśmy na jedną noc do Poznania. Spacery, zakupy, przejechane 3 przystanki z powodu zagadania się, impreza, wspólne wspominanie - tego nam było trzeba ;)

Sukienkę, którą mam na sobie zakupiłam z myślą o poprawinach. Muszę stwierdzić, że to nie był najlepszy wybór, gdyż sukienka strasznie się podwija do góry przez co odczuwałam dyskomfort podczas tańczenia. Postanowiłam znaleźć dla niej inne zastosowanie i teraz służy mi jako bluzka w połączeniu ze spódniczkami.

Na sobie mam:
sukienka - Bershka,
sandałki - DeeZee,
kopertówka - Allegro.

Fot. Karolina Owczarek
INSTAGRAM


26 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz, a nogi to Ty masz do nieba :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka! I cudownie na Tobie leży :D Jestem zachwycona postem :D

    Dziękuje również za obserwację, ja również chętnie bd obserwowac Ciebie :P
    http://patrycjaleto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka do pięknej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, szkoda tylko, że taka króciutka ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! <3
    Zazdroszczę wypadu, ja musiałam siedzieć w weekend w domu i zakuwać już na sprawdziany ;((
    Piękna sukienka, bardzo podoba mi się jej wzorek ;D

    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tutaj cieplutko! A sukienka świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaa! Pierwsze zdjęcie! Boskie!
    Pięknie wyglądasz w ten sukience ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka i bombowa figura! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna !

    Pięknie wyglądasz :*

    Bardzo spodobała mi się Twoja fryzurka z ostatniego wesela ;))
    Masz może jakieś foto, jak to wyglądało dokładniej ;>
    Bo na zdjęciu na instagramie tylko z przodu widać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Kiedy będę miała więcej zdjęć z wesela wstawię post na ten temat :)

      Usuń
  10. mmm jak letnio... aż chciałoby się pojechać na plażę ;) pięknie wyglądasz w tej sukience ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw :) wspaniale wyglądasz! Pytałaś o wspólną obserwację, zacznij u mnie i daj znać w kometarzu, a ja się zrewanżuję :) Pozdrawiam!:))

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna jets ta sukienka, ten print od razu na myśl przywiódł mi moje egzotyczne wakacje w Turcji :) hehe
    Świetnie wyglądasz, mega kobieco i zmysłowo :)
    Takie dopasowane sukienki sama uwielbiam, ale fajne są tylko do stania, czy małych ruchów, a jeśli chodzi o tańce, to zupełnie się nie sprawdzają, właśnie przez to, że się podciągają do góry :/
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy post :)
    a i zapraszam do mnie http://agniesszka.blogspot.com/2014/09/dhgate.html

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie Ci w tej sukience;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna sukienka, ślicznie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja, sukienka ma naprawdę cudowny wzór! :)
    oczywiście ja też zaobserwuję, buziaki :*

    dariapaulina | dariapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna ta sukienka :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely summer look!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna! Tył bombowy (kocham odkryte plecy) i super wzór. Żurawie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka jest rewelacyjna! Wyglądasz w niej obłednie <3

    OdpowiedzUsuń

poniedziałek, 15 września 2014

Exotic dress

Cześć! ;)
Jak Wam minął weekend? My korzystając z rozpieszczającej nas pogody, skoczyłyśmy na jedną noc do Poznania. Spacery, zakupy, przejechane 3 przystanki z powodu zagadania się, impreza, wspólne wspominanie - tego nam było trzeba ;)

Sukienkę, którą mam na sobie zakupiłam z myślą o poprawinach. Muszę stwierdzić, że to nie był najlepszy wybór, gdyż sukienka strasznie się podwija do góry przez co odczuwałam dyskomfort podczas tańczenia. Postanowiłam znaleźć dla niej inne zastosowanie i teraz służy mi jako bluzka w połączeniu ze spódniczkami.

Na sobie mam:
sukienka - Bershka,
sandałki - DeeZee,
kopertówka - Allegro.

Fot. Karolina Owczarek
INSTAGRAM


26 komentarzy:

  1. cudownie wyglądasz, a nogi to Ty masz do nieba :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka! I cudownie na Tobie leży :D Jestem zachwycona postem :D

    Dziękuje również za obserwację, ja również chętnie bd obserwowac Ciebie :P
    http://patrycjaleto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka do pięknej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka, szkoda tylko, że taka króciutka ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! <3
    Zazdroszczę wypadu, ja musiałam siedzieć w weekend w domu i zakuwać już na sprawdziany ;((
    Piękna sukienka, bardzo podoba mi się jej wzorek ;D

    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tutaj cieplutko! A sukienka świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaa! Pierwsze zdjęcie! Boskie!
    Pięknie wyglądasz w ten sukience ;-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka i bombowa figura! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna !

    Pięknie wyglądasz :*

    Bardzo spodobała mi się Twoja fryzurka z ostatniego wesela ;))
    Masz może jakieś foto, jak to wyglądało dokładniej ;>
    Bo na zdjęciu na instagramie tylko z przodu widać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Kiedy będę miała więcej zdjęć z wesela wstawię post na ten temat :)

      Usuń
  10. mmm jak letnio... aż chciałoby się pojechać na plażę ;) pięknie wyglądasz w tej sukience ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw :) wspaniale wyglądasz! Pytałaś o wspólną obserwację, zacznij u mnie i daj znać w kometarzu, a ja się zrewanżuję :) Pozdrawiam!:))

    http://zakrecona-na-wlosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna jets ta sukienka, ten print od razu na myśl przywiódł mi moje egzotyczne wakacje w Turcji :) hehe
    Świetnie wyglądasz, mega kobieco i zmysłowo :)
    Takie dopasowane sukienki sama uwielbiam, ale fajne są tylko do stania, czy małych ruchów, a jeśli chodzi o tańce, to zupełnie się nie sprawdzają, właśnie przez to, że się podciągają do góry :/
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy post :)
    a i zapraszam do mnie http://agniesszka.blogspot.com/2014/09/dhgate.html

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie Ci w tej sukience;)
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna sukienka, ślicznie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super stylizacja, sukienka ma naprawdę cudowny wzór! :)
    oczywiście ja też zaobserwuję, buziaki :*

    dariapaulina | dariapaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna ta sukienka :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely summer look!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna! Tył bombowy (kocham odkryte plecy) i super wzór. Żurawie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka jest rewelacyjna! Wyglądasz w niej obłednie <3

    OdpowiedzUsuń