piątek, 11 lipca 2014

Kwieciste szorty

Cześć! ;)
Prawie każda z nas obłowiła się w ubraniowe nowości podczas wakacyjnych wyprzedaży. Spodenki floral pokazywałam Wam już na moim Instagramie, jednak dopiero teraz przychodzę do Was z pełną stylizacją. Szorty te stały się jednymi z moich ulubionych! Mają wyższy stan co osobiście uwielbiam, kwiecisty wzór nadający letniego akcentu, a także świetnie dopasowują się do ciała. Do tego zwykły czarny top oraz dodatki.

Na sobie mam :
szorty - Pull&Bear,
top - sh,
sandałki - DeeZee,
naszyjnik - tutaj.  

Fot. niezmiennie Karolina Owczarek :)

PS. jeśli chcecie być ze mną na bieżąco i obejrzeć kilka zdjęć z pobytu w uniejowskim SPA zapraszam na Instagram :)

28 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! :))
    PS. Śliczne masz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O Ja ale cudowne zdjęcia a pierwsze to prawdziwe mistrzostwo! Przepięknie wyglądasz ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia! :)
    jakie nooooogi ! ;*

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!! Nogi to masz do nieba! :)
    Szorty są świetne, sama chciałam je kupić, ale niestety nie zdążyłam upolować mojego rozmiaru i kupiłam pomarańczowe spódnico-spodenki :))
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie udało się upolować ostatnią eSkę :D

      Usuń
  5. Genialne zdjęcia! Obserwuję i liczę na to samo :D
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zgrabizna :D
    Ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. sexy! :) piękne te szortaski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look so beautiful!

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  9. szorty są świetne :D jaką Ty masz piękną figurę!:D łoł:D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna stylizacja, sliczne szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne są! sexy w nich wyglądasz :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze uważam, że z karnacji jesteś jasna, więc ten kolor włosów idealnie Ci pasuje! :)

    Po drugie świetne szorty - podobają mi się!

    Ściskam mocno!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;*
      Co do pierwszego - to prawda, mam jasną karnację, jednak nie zapominam o tym, że mam ciemną oprawę oka i brwi, dlatego nie mogę przegiąć z kolorem blondu, jeżeli nie chcę wyglądać sztucznie i przerysowanie. Muszę pozostać na poziomie miodowych odcieni ;)

      Usuń
  13. rewelacyjne masz te szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne shorty, bardzo sexy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem zachwycona miejscem<3

    ps. a u mnie? BOYFRIEND JEANS - czyli jak i z czym je nosić;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great photos, you are beautiful! And I love your shorts they are super cute!
    Have a lovely day, kisses
    Christine G ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo od dłuższego czasu polowałam na te sandałki :)

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

piątek, 11 lipca 2014

Kwieciste szorty

Cześć! ;)
Prawie każda z nas obłowiła się w ubraniowe nowości podczas wakacyjnych wyprzedaży. Spodenki floral pokazywałam Wam już na moim Instagramie, jednak dopiero teraz przychodzę do Was z pełną stylizacją. Szorty te stały się jednymi z moich ulubionych! Mają wyższy stan co osobiście uwielbiam, kwiecisty wzór nadający letniego akcentu, a także świetnie dopasowują się do ciała. Do tego zwykły czarny top oraz dodatki.

Na sobie mam :
szorty - Pull&Bear,
top - sh,
sandałki - DeeZee,
naszyjnik - tutaj.  

Fot. niezmiennie Karolina Owczarek :)

PS. jeśli chcecie być ze mną na bieżąco i obejrzeć kilka zdjęć z pobytu w uniejowskim SPA zapraszam na Instagram :)

28 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! :))
    PS. Śliczne masz włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O Ja ale cudowne zdjęcia a pierwsze to prawdziwe mistrzostwo! Przepięknie wyglądasz ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne zdjęcia! :)
    jakie nooooogi ! ;*

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!! Nogi to masz do nieba! :)
    Szorty są świetne, sama chciałam je kupić, ale niestety nie zdążyłam upolować mojego rozmiaru i kupiłam pomarańczowe spódnico-spodenki :))
    Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie udało się upolować ostatnią eSkę :D

      Usuń
  5. Genialne zdjęcia! Obserwuję i liczę na to samo :D
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zgrabizna :D
    Ślicznie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  7. sexy! :) piękne te szortaski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. You look so beautiful!

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  9. szorty są świetne :D jaką Ty masz piękną figurę!:D łoł:D

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajna stylizacja, sliczne szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne są! sexy w nich wyglądasz :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Po pierwsze uważam, że z karnacji jesteś jasna, więc ten kolor włosów idealnie Ci pasuje! :)

    Po drugie świetne szorty - podobają mi się!

    Ściskam mocno!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;*
      Co do pierwszego - to prawda, mam jasną karnację, jednak nie zapominam o tym, że mam ciemną oprawę oka i brwi, dlatego nie mogę przegiąć z kolorem blondu, jeżeli nie chcę wyglądać sztucznie i przerysowanie. Muszę pozostać na poziomie miodowych odcieni ;)

      Usuń
  13. rewelacyjne masz te szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne shorty, bardzo sexy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja jestem zachwycona miejscem<3

    ps. a u mnie? BOYFRIEND JEANS - czyli jak i z czym je nosić;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great photos, you are beautiful! And I love your shorts they are super cute!
    Have a lovely day, kisses
    Christine G ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. oooo od dłuższego czasu polowałam na te sandałki :)

    http://drozdzikz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń