środa, 30 lipca 2014

Dots

Cześć! ;)
W niedzielę Tomek zabrał mnie na 100km wycieczkę quadem i ku jego nieszczęściu strasznie mi się to spodobało. Teraz będziemy robić takie wyjazdy znacznie częściej. W odróżnieniu od niego nie jestem zwolenniczką jakiejś ekstremalnej jazdy i trochę panikowałam zjeżdżając z niektórych górek :P

Jak w tytule - ostatnio na wyprzedażach wpadł w moje ręce top z mnóstwem białych kropeczek. Z racji, że kosztował raptem 10zł nie mogłam sobie go odmówić. Nie sądziłam nawet, że tak szybko stworzę z nim stylizację. Kiedy przyszła do mnie paczka z czarną, długą spódniczką od razu wiedziałam z czym ją połączyć. Do tego złoty naszyjnik, kolczyki, sandałki i gotowe! ;)

Na sobie mam:
spódniczka - tutaj,
top - New Yorker,
naszyjnik - tutaj,
sandałki - nn,
kolczyki - tutaj.

Fot. Karolina Owczarek


31 komentarzy:

  1. SUPER ,SWIETNIE WYGLADA POLACZENIE CROP TOPU Z MAXI ,POKLIKALAM GDZIE SIE DALO ,MOGE PROSIC O TO SAMO W OSTATNIM POSCIE JESLI TO NIE PROBLEM
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/szyfonowa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Super top, masz świetna figurę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprost cuda wyczyniasz ostatnio z włosami, a ten kolor jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stunning look<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(271)
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A może tak post o Waszej historii z Tomkiem? Nowe i stare zdjęcia? Albo wspólna stylizacja. Byłoby ciekawie i inaczej. Świetne zestawienia ubrań. Miło się Ciebie czyta i ogląda. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała opisać naszą historię to chyba wydałabym małą książkę, chociażby dlatego, że chodzimy ze sobą 2,5 roku, ale początki naszej znajomości sięgają aż 5 lat wstecz :) Co do stylizacji z Tomkiem, może być ciężko, gdyż on unika aparatu jak ognia, ale pogadam z nim o tym :D
      Bardzo dziękuję za miłe słowa! ;)

      Usuń
  7. świetna sprawa taka jazda na quadach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co za figura, genialne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna figurka ; ) wyglądasz świetnie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje paznokcie są szałowe <3 !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycasz figurą kochana! Wyglądasz rewelacyjnie! Top był świetną okazją ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. marzy mi się taka spódnica już od dawna, masz piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sexy look :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny naszyjnik! robi wrażenie z całym zestawem! :)

    spódnica jest boska <3 i to rozcięcie :)

    http://mochitou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Woow,jazda kładem musiała być odlotowa :D
    Cały look wygląda fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetny outfit! Pięknie wyglądałaś! xoxo

    Pozdrawiam
    solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja bardzo mi się podoba:-) obserwuje zapraszam do siebie

    http://zakatek-moniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie się prezentujesz :) mam podobną spódniczkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz :) Spódniczka jest rewelacyjna :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubie taki styl!
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna ta spódnica maxi. Ja mam bardzo podobną z zary. Serdecznie zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna! Świetne wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. so beautiful!
    By the way I've never visited your blog before..it's really interesting! Keep it up! :)
    If you want you could come to visit my blog, i would be happy to know what you think about it and stay in touch :) And if you want we could support each other here (GFC or G+) and also on our socials, I expecially use instragam so it would be perfect to follow each other there to keep in touch!
    just let me know on my blog :)
    Hope to hear from you soon! :)
    xx
    Cecilia
    SMILES' AVENUE
    facebook //twitter//instagram //lookbook//bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódnica pięknie komponuje się z tym topem!

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealna figura :) Piękne zestawienie :D
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :D
    Pozdrawiam ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń

środa, 30 lipca 2014

Dots

Cześć! ;)
W niedzielę Tomek zabrał mnie na 100km wycieczkę quadem i ku jego nieszczęściu strasznie mi się to spodobało. Teraz będziemy robić takie wyjazdy znacznie częściej. W odróżnieniu od niego nie jestem zwolenniczką jakiejś ekstremalnej jazdy i trochę panikowałam zjeżdżając z niektórych górek :P

Jak w tytule - ostatnio na wyprzedażach wpadł w moje ręce top z mnóstwem białych kropeczek. Z racji, że kosztował raptem 10zł nie mogłam sobie go odmówić. Nie sądziłam nawet, że tak szybko stworzę z nim stylizację. Kiedy przyszła do mnie paczka z czarną, długą spódniczką od razu wiedziałam z czym ją połączyć. Do tego złoty naszyjnik, kolczyki, sandałki i gotowe! ;)

Na sobie mam:
spódniczka - tutaj,
top - New Yorker,
naszyjnik - tutaj,
sandałki - nn,
kolczyki - tutaj.

Fot. Karolina Owczarek


31 komentarzy:

  1. SUPER ,SWIETNIE WYGLADA POLACZENIE CROP TOPU Z MAXI ,POKLIKALAM GDZIE SIE DALO ,MOGE PROSIC O TO SAMO W OSTATNIM POSCIE JESLI TO NIE PROBLEM
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/szyfonowa.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Super top, masz świetna figurę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprost cuda wyczyniasz ostatnio z włosami, a ten kolor jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. stunning look<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(271)
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A może tak post o Waszej historii z Tomkiem? Nowe i stare zdjęcia? Albo wspólna stylizacja. Byłoby ciekawie i inaczej. Świetne zestawienia ubrań. Miło się Ciebie czyta i ogląda. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym miała opisać naszą historię to chyba wydałabym małą książkę, chociażby dlatego, że chodzimy ze sobą 2,5 roku, ale początki naszej znajomości sięgają aż 5 lat wstecz :) Co do stylizacji z Tomkiem, może być ciężko, gdyż on unika aparatu jak ognia, ale pogadam z nim o tym :D
      Bardzo dziękuję za miłe słowa! ;)

      Usuń
  7. świetna sprawa taka jazda na quadach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co za figura, genialne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna figurka ; ) wyglądasz świetnie : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje paznokcie są szałowe <3 !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycasz figurą kochana! Wyglądasz rewelacyjnie! Top był świetną okazją ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. marzy mi się taka spódnica już od dawna, masz piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sexy look :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny naszyjnik! robi wrażenie z całym zestawem! :)

    spódnica jest boska <3 i to rozcięcie :)

    http://mochitou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Woow,jazda kładem musiała być odlotowa :D
    Cały look wygląda fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetny outfit! Pięknie wyglądałaś! xoxo

    Pozdrawiam
    solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja bardzo mi się podoba:-) obserwuje zapraszam do siebie

    http://zakatek-moniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjnie się prezentujesz :) mam podobną spódniczkę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz :) Spódniczka jest rewelacyjna :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubie taki styl!
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna ta spódnica maxi. Ja mam bardzo podobną z zary. Serdecznie zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna! Świetne wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. so beautiful!
    By the way I've never visited your blog before..it's really interesting! Keep it up! :)
    If you want you could come to visit my blog, i would be happy to know what you think about it and stay in touch :) And if you want we could support each other here (GFC or G+) and also on our socials, I expecially use instragam so it would be perfect to follow each other there to keep in touch!
    just let me know on my blog :)
    Hope to hear from you soon! :)
    xx
    Cecilia
    SMILES' AVENUE
    facebook //twitter//instagram //lookbook//bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  24. Spódnica pięknie komponuje się z tym topem!

    OdpowiedzUsuń
  25. Idealna figura :) Piękne zestawienie :D
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :D
    Pozdrawiam ;)
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń