poniedziałek, 23 czerwca 2014

NEW IN

Cześć! ;)
Czas na post z serii "new in", czyli nowości w mojej szafie i kosmetyczce. Zacznę może od dzisiejszego nabytku zakupionego w Pull&Bear mianowicie spodenek - rewelacyjnie dopasowane, kwieciste, idealne na lato! Btw. niech nie zmyli Was zasłonka ze Stradivariusa, chciałam zobaczyć jak spodenki będę wyglądały do owej bluzki :)


Kolejną nowością (tym razem w mojej kosmetyczce) jest puder prasowany Debby oraz szminka w kolorze fuksji tej samej firmy. Panie z Super Pharm zawsze sprawiają, że moja asertywność odchodzi do lamusa i daję się namówić na przeróżne promocje. Zamiast pudru z Rimmela polecono mi ten z Debby(nieznacznie droższy jednak efekt miał być zdecydowanie naturalniejszy) i muszę przyznać, że jestem zadowolona z tej zmiany. Poprzednik lubił nadmiernie skumulować się w okolicach nosa czy ust, zamiennik Debby pozwala mi unikać takich sytuacji. Teraz kiedy moja cera znacznie się polepszyła omiatam tylko twarz pudrem i lecę! Minusem jest zdecydowanie opakowanie, które momentami ciężko jest otworzyć.  Dodatkowo przy zakupie produktu otrzymałam gratis szminkę w wybranym kolorze. Od tej pory fuksa dominuje na moich ustach :)





Maska do włosów Regenerum (z polecenia Nati ;)). Naprawdę potrafi "postawić włosy na nogi". Pozostawiamy ją na 7-10 minut na głowie i tadam! Włosy od razu są bardziej gładkie i miękkie w dotyku.


Prezent od Rosegal.


Perfumy Hugo Boss - Deep Red. Ciężkie, trwałe, wieczorowe - idealne <3



I na koniec podkład Rimmel Stay Matt. To dobry podkład, ale zdecydowanie nie na tę porę roku. Myślę, że dobrze będzie się sprawdzał jesienią i zimą, teraz jest za ciężki.

27 komentarzy:

  1. Obecnie stosuję puder z Rimmela, byłam(niestety, bo nie jestem teraz) z niego zadowolona do pewnego czasu i teraz tak sobie myślę - może by tak spróbować tego Debby , jaka cena jest tego pudru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 28zł i z tego co słyszałam ta marka jest dostępna tylko w Super Pharm(ale mogę się mylić) ;)

      Usuń
    2. To skąd masz pieniążki na takie skarby ? ;)

      Usuń
    3. Moje główne dochody płyną od rodziców, ale udaje mi się od czasu do czasu sprzedać jakieś ubrania etc. Ja jestem strasznie zorganizowaną osobą jeśli chodzi o pieniądze, już na początku miesiąca mam zawsze wszystko rozplanowane :)

      Usuń
  2. Świetne te nowości ! ;))))

    Bluzeczkę też kupiłaś ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Nie, z bluzką się powstrzymałam :)
      Kupiłam jeszcze sukienkę, ale to na zbliżające się wesela, więc nie mogę pokazać :D

      Usuń
    2. jaki kolorek?

      Usuń
    3. Wzór floral, także mamy do czynienia z wieloma kolorami, aczkolwiek dominuje w niej zieleń ;)

      Usuń
  3. To ile masz tych wesel ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow. To u kogo masz te wesela? jak można się dowiedzieć. Od twojej czy Tomka strony? Kiedy najbliższe? :)

      Usuń
    2. Wszystkie imprezy są od strony Tomka. Pierwsza jest 18stka, jakoś w połowie lipca ;)

      Usuń
  4. Szkoda, że nie wzięłaś tej bluzeczki z 1 zdjęcia, bo z kwiatowymi spodenkami wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look na pierwszych fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodenki i torebka świetne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki doskonale,szkoda ze nie na moja figurę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nadal poszukuję fajnych spodenek z jeasnu. Nigdzie nie mogę znaleźć idealnych dla mnie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie udało się trafić na ostatnią eSkę :D

      Usuń
  9. jakim kolorem farbujesz włosy? mam sprzeczne wrażenia, że masz jej coraz jaśniejsze, mianowicie podchodzą pod blond.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie to są sprzeczne wrażenia? Pytam z ciekawości, bo jakoś dziwnie brzmi to zestawienie wyrazów, ale być może niektórzy stosują owe połączenie (btw. nie neguję tutaj niczego). :P

      Ale jeżeli masz już te sprzeczne wrażenia (cokolwiek one znaczą :D) to owszem, są prawidłowe. Farbuję teraz włosy blondami, żeby uzyskać miodowy odcień ;)

      Usuń
  10. gdzie kupiłaś tę maskę do włosów? jest wydajna?i czy droga? walczę ze swoimi włosami na milion sposobów! :<

    http://bialytrampek.jimdo.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Super Pharm, co do wydajności dałabym jej 5/10 zwłaszcza, że opakowanie jest dość małe. W promocji zapłaciłam za nią 12zł jej cena regularna to ok. 23zł :)

      Usuń
  11. Jak tam jesteś już po wszystkich egzaminach, czy jeszcze nie coś masz do zaliczenia ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już zaliczone 4/5 egzaminów, jutro mam ostatni ;)

      Usuń

poniedziałek, 23 czerwca 2014

NEW IN

Cześć! ;)
Czas na post z serii "new in", czyli nowości w mojej szafie i kosmetyczce. Zacznę może od dzisiejszego nabytku zakupionego w Pull&Bear mianowicie spodenek - rewelacyjnie dopasowane, kwieciste, idealne na lato! Btw. niech nie zmyli Was zasłonka ze Stradivariusa, chciałam zobaczyć jak spodenki będę wyglądały do owej bluzki :)


Kolejną nowością (tym razem w mojej kosmetyczce) jest puder prasowany Debby oraz szminka w kolorze fuksji tej samej firmy. Panie z Super Pharm zawsze sprawiają, że moja asertywność odchodzi do lamusa i daję się namówić na przeróżne promocje. Zamiast pudru z Rimmela polecono mi ten z Debby(nieznacznie droższy jednak efekt miał być zdecydowanie naturalniejszy) i muszę przyznać, że jestem zadowolona z tej zmiany. Poprzednik lubił nadmiernie skumulować się w okolicach nosa czy ust, zamiennik Debby pozwala mi unikać takich sytuacji. Teraz kiedy moja cera znacznie się polepszyła omiatam tylko twarz pudrem i lecę! Minusem jest zdecydowanie opakowanie, które momentami ciężko jest otworzyć.  Dodatkowo przy zakupie produktu otrzymałam gratis szminkę w wybranym kolorze. Od tej pory fuksa dominuje na moich ustach :)





Maska do włosów Regenerum (z polecenia Nati ;)). Naprawdę potrafi "postawić włosy na nogi". Pozostawiamy ją na 7-10 minut na głowie i tadam! Włosy od razu są bardziej gładkie i miękkie w dotyku.


Prezent od Rosegal.


Perfumy Hugo Boss - Deep Red. Ciężkie, trwałe, wieczorowe - idealne <3



I na koniec podkład Rimmel Stay Matt. To dobry podkład, ale zdecydowanie nie na tę porę roku. Myślę, że dobrze będzie się sprawdzał jesienią i zimą, teraz jest za ciężki.

27 komentarzy:

  1. Obecnie stosuję puder z Rimmela, byłam(niestety, bo nie jestem teraz) z niego zadowolona do pewnego czasu i teraz tak sobie myślę - może by tak spróbować tego Debby , jaka cena jest tego pudru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 28zł i z tego co słyszałam ta marka jest dostępna tylko w Super Pharm(ale mogę się mylić) ;)

      Usuń
    2. To skąd masz pieniążki na takie skarby ? ;)

      Usuń
    3. Moje główne dochody płyną od rodziców, ale udaje mi się od czasu do czasu sprzedać jakieś ubrania etc. Ja jestem strasznie zorganizowaną osobą jeśli chodzi o pieniądze, już na początku miesiąca mam zawsze wszystko rozplanowane :)

      Usuń
  2. Świetne te nowości ! ;))))

    Bluzeczkę też kupiłaś ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Nie, z bluzką się powstrzymałam :)
      Kupiłam jeszcze sukienkę, ale to na zbliżające się wesela, więc nie mogę pokazać :D

      Usuń
    2. jaki kolorek?

      Usuń
    3. Wzór floral, także mamy do czynienia z wieloma kolorami, aczkolwiek dominuje w niej zieleń ;)

      Usuń
  3. To ile masz tych wesel ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow. To u kogo masz te wesela? jak można się dowiedzieć. Od twojej czy Tomka strony? Kiedy najbliższe? :)

      Usuń
    2. Wszystkie imprezy są od strony Tomka. Pierwsza jest 18stka, jakoś w połowie lipca ;)

      Usuń
  4. Szkoda, że nie wzięłaś tej bluzeczki z 1 zdjęcia, bo z kwiatowymi spodenkami wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny look na pierwszych fotkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodenki i torebka świetne!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodenki doskonale,szkoda ze nie na moja figurę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nadal poszukuję fajnych spodenek z jeasnu. Nigdzie nie mogę znaleźć idealnych dla mnie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie udało się trafić na ostatnią eSkę :D

      Usuń
  9. jakim kolorem farbujesz włosy? mam sprzeczne wrażenia, że masz jej coraz jaśniejsze, mianowicie podchodzą pod blond.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie to są sprzeczne wrażenia? Pytam z ciekawości, bo jakoś dziwnie brzmi to zestawienie wyrazów, ale być może niektórzy stosują owe połączenie (btw. nie neguję tutaj niczego). :P

      Ale jeżeli masz już te sprzeczne wrażenia (cokolwiek one znaczą :D) to owszem, są prawidłowe. Farbuję teraz włosy blondami, żeby uzyskać miodowy odcień ;)

      Usuń
  10. gdzie kupiłaś tę maskę do włosów? jest wydajna?i czy droga? walczę ze swoimi włosami na milion sposobów! :<

    http://bialytrampek.jimdo.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Super Pharm, co do wydajności dałabym jej 5/10 zwłaszcza, że opakowanie jest dość małe. W promocji zapłaciłam za nią 12zł jej cena regularna to ok. 23zł :)

      Usuń
  11. Jak tam jesteś już po wszystkich egzaminach, czy jeszcze nie coś masz do zaliczenia ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już zaliczone 4/5 egzaminów, jutro mam ostatni ;)

      Usuń