sobota, 12 kwietnia 2014

Wishlista Sheinside+ zdjęcia z telefonu.

 Cześć ! :)
 Dziś przychodzę do Was z wishlista Sheinside . Ostatnio upatrzyłam tam kilka fantastycznych ubrań z którymi zrobiłam dla Was stylizacje. Pierwsza jest utrzymana w eleganckim tonie na wieczorne wyjścia, druga natomiast jest typowo wakacyjna idealna na zakupy lub na spotkanie ze znajomymi.

Bransoletka
Sukienka
Kolczyki




Deser z truskawkami, bezami, jogurtem naturalnym i czekoladą . Pyszności !

Spacer z Tomkiem :)




Ja zaraz uciekam na zakupy. Miłego weekendu ! :)

25 komentarzy:

  1. Ale mi narobiłaś kochana ochoty na taki deser :) Karta jest przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne skarpetki :) Sheinside ma świetne rzeczy, u mnie akurat post z bluzą od nich :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co sobie kupiłaś?Kiedy to pokażesz? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie 7/8, apaszkę, bokserkę i okulary :)
      Nie wiem kiedy to pokażę.

      Usuń
    2. Pokaż pokaż pls,bo jestem ciekawa :*

      Usuń
  4. Jak spędzasz weekend ? :)) z chłopakiem ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie kolory będą modne w te wakacje > :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw Safari (czyli wszelakie beże, khaki i złoto) oraz biel, floral, denim i pastele. Tyle zaobserwowałam z gazet, wybiegów i ze sklepów :P

      Usuń
  6. Deser wygląda przepysznie! Masz śliczną bluzę na zdjęciach!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna koszula :)
    Dziękuję za odwiedziny.
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz piękny kolor włosów! :)
    znalazłam Twojego bloga na modnapolka.pl i zaobserwowałam.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post !! Ślicznośći !!. :)
    Wpadnij na mojego bloga ,jak ci się podoba zaobserwuj ,a ja się na pewno zrewanżuję !! :).
    Blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ ,

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, od czego tu zacząć, wszystko mi się podoba.. Kolczyki i bransoletka są cudowne! A taki deserek.. to chciałabym teraz sobie zjeść! mmm ;)

    Ta karta jest taaaaka urocza, chciałbym mieć taką! Szkoda, że nie było do takich do wyboru jak ja wybierałam sobie kartę ;( Jest wspaniała!

    I ostatnie- skarpetki-cudo! jestem wielka fanka simpsonów!

    Zapraszam do mnie, www.chaatains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ta miętową koszulę z sheinside - jest piekna!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dokonać zakupu na Sheinside? Bo szczerze mówiąc nie mogę się tam odnaleźć. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pomogę, gdyż ja zamawiam produkty drogą mailową z racji współpracy.
      Spróbuj poszukać czegoś w Internecie, istnieje sporo poradników na ten temat :)

      Usuń
    2. http://www.plaamkaa.pl/2013/03/jak-kupowac-na-sheinside-com-instrukcja/

      Usuń
  13. super propozycje wybralas :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy zjeżdżasz do domu na święta ? :))
    Czekam za nową notką :D kiedy się pojawi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj w nocy zjechałam do domu, notka pojawi się dzisiaj :)

      Usuń

sobota, 12 kwietnia 2014

Wishlista Sheinside+ zdjęcia z telefonu.

 Cześć ! :)
 Dziś przychodzę do Was z wishlista Sheinside . Ostatnio upatrzyłam tam kilka fantastycznych ubrań z którymi zrobiłam dla Was stylizacje. Pierwsza jest utrzymana w eleganckim tonie na wieczorne wyjścia, druga natomiast jest typowo wakacyjna idealna na zakupy lub na spotkanie ze znajomymi.

Bransoletka
Sukienka
Kolczyki




Deser z truskawkami, bezami, jogurtem naturalnym i czekoladą . Pyszności !

Spacer z Tomkiem :)




Ja zaraz uciekam na zakupy. Miłego weekendu ! :)

25 komentarzy:

  1. Ale mi narobiłaś kochana ochoty na taki deser :) Karta jest przesłodka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne skarpetki :) Sheinside ma świetne rzeczy, u mnie akurat post z bluzą od nich :)

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co sobie kupiłaś?Kiedy to pokażesz? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie 7/8, apaszkę, bokserkę i okulary :)
      Nie wiem kiedy to pokażę.

      Usuń
    2. Pokaż pokaż pls,bo jestem ciekawa :*

      Usuń
  4. Jak spędzasz weekend ? :)) z chłopakiem ? ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie kolory będą modne w te wakacje > :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motyw Safari (czyli wszelakie beże, khaki i złoto) oraz biel, floral, denim i pastele. Tyle zaobserwowałam z gazet, wybiegów i ze sklepów :P

      Usuń
  6. Deser wygląda przepysznie! Masz śliczną bluzę na zdjęciach!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna koszula :)
    Dziękuję za odwiedziny.
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz piękny kolor włosów! :)
    znalazłam Twojego bloga na modnapolka.pl i zaobserwowałam.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post !! Ślicznośći !!. :)
    Wpadnij na mojego bloga ,jak ci się podoba zaobserwuj ,a ja się na pewno zrewanżuję !! :).
    Blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ ,

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, od czego tu zacząć, wszystko mi się podoba.. Kolczyki i bransoletka są cudowne! A taki deserek.. to chciałabym teraz sobie zjeść! mmm ;)

    Ta karta jest taaaaka urocza, chciałbym mieć taką! Szkoda, że nie było do takich do wyboru jak ja wybierałam sobie kartę ;( Jest wspaniała!

    I ostatnie- skarpetki-cudo! jestem wielka fanka simpsonów!

    Zapraszam do mnie, www.chaatains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ta miętową koszulę z sheinside - jest piekna!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dokonać zakupu na Sheinside? Bo szczerze mówiąc nie mogę się tam odnaleźć. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pomogę, gdyż ja zamawiam produkty drogą mailową z racji współpracy.
      Spróbuj poszukać czegoś w Internecie, istnieje sporo poradników na ten temat :)

      Usuń
    2. http://www.plaamkaa.pl/2013/03/jak-kupowac-na-sheinside-com-instrukcja/

      Usuń
  13. super propozycje wybralas :)
    zapraszam do wspolnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy zjeżdżasz do domu na święta ? :))
    Czekam za nową notką :D kiedy się pojawi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj w nocy zjechałam do domu, notka pojawi się dzisiaj :)

      Usuń