niedziela, 9 marca 2014

730 dni ! :)

Cześć ! :)
To zdecydowanie 730 najpiękniejszych dni w moim życiu. Nigdy nikogo bardziej <3
 Zamiast wzajemnych prezentów przeznaczamy te pieniądze na wycieczkę i tak w tym roku wybór padł na Środę Wielkopolską :)




 Tak relaksowaliśmy się wieczorami a w sobotę czekały nas zabiegi w SPA .


Naszym ulubionym deserem były zdecydowanie maliny na ciepło z lodami waniliowymi i bitą śmietaną. Pycha ! Po każdym posiłku towarzyszyła nam guma Orbit, która  dba o nasze zęby pozostawiając je zdrowe i czyste a także neutralizuje kwasy zmniejszając ryzyko rozwoju próchnicy. Gumy Orbit zawsze ratują mnie z opresji kiedy nie mogę umyć zębów a chcę, aby mój oddech był świeży. Dzięki małemu opakowaniu zmieści się nawet do najmniejszej kopertówki :)



Od pewnego czasu strasznie podobają mi się duże kolie i naszyjniki. Kobalt w połączeniu ze złotem zauroczył mnie w 100%. Dodatkowo pięknie układa się na szyi (co zresztą widać na zdjęciach) i jest lekki. Kolię możecie kupić tutaj KLIK.



Koszula KLIK.




14 komentarzy:

  1. Monia. Podsunęłaś mi świetny pomysł! Zaproponowalam to mojemu W. i stwierdzilismy oboje ze to swietny pomysl aby zamiast prezentow to sloiczka chowac pieniadze przeznaczone na prezenty. Nasz cel? W przyszle wakacje pojechac na Mazury i wypoczac! On pracuje i zaocznie studiuje, a ja ucze sie jeszcze ostatnie 1,5 roku. Bede po maturze, wiec maly odpoczynek nam sie przyda. Zamiast kupowac wciaz wymyslonych rzeczy to po 3 ponad latach urzadzimy sobie wczasy na weekendzie. :-) Np. W piatek rano wyjechac i w poniedzialek wrocic. :-) Supper, ze Wam taki czas sie udal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło, że możemy być dla kogoś inspiracją ! ;)
      Trzymam kciuki za Wasz wyjazd, mam nadzieję, że to będą niezapomniane chwile ! ;)

      Usuń
  2. Piękna z Was para :)) oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia i świetny pomysł z wybraniem się na wycieczkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. naszyjnik jest mega, narobilas mi apetytu! a jestem na diecie!! a z tymi wycieczkami zamiast prezentu mistrzostwo!!!

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE! MOZESZ WYGRAC BON 30$ JESLI TYLKO ZAOBSERWUJESZ BLOGA! ZAPRASZAM! WWW.AGNES-SHOW.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Piękna z Was para!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie razem wyglądacie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś podać link do hotelu, w którym byliście? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybraliscie jakąś konkretną ofertę? Mogłabys napisac jak to wyglądało dokładniej? ;p

      Usuń
  8. Doskonały pomysł z tymi wyprawami, a malinowy deserek chętnie bym jadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. ;)
    A takie wyprawy to super sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń

niedziela, 9 marca 2014

730 dni ! :)

Cześć ! :)
To zdecydowanie 730 najpiękniejszych dni w moim życiu. Nigdy nikogo bardziej <3
 Zamiast wzajemnych prezentów przeznaczamy te pieniądze na wycieczkę i tak w tym roku wybór padł na Środę Wielkopolską :)




 Tak relaksowaliśmy się wieczorami a w sobotę czekały nas zabiegi w SPA .


Naszym ulubionym deserem były zdecydowanie maliny na ciepło z lodami waniliowymi i bitą śmietaną. Pycha ! Po każdym posiłku towarzyszyła nam guma Orbit, która  dba o nasze zęby pozostawiając je zdrowe i czyste a także neutralizuje kwasy zmniejszając ryzyko rozwoju próchnicy. Gumy Orbit zawsze ratują mnie z opresji kiedy nie mogę umyć zębów a chcę, aby mój oddech był świeży. Dzięki małemu opakowaniu zmieści się nawet do najmniejszej kopertówki :)



Od pewnego czasu strasznie podobają mi się duże kolie i naszyjniki. Kobalt w połączeniu ze złotem zauroczył mnie w 100%. Dodatkowo pięknie układa się na szyi (co zresztą widać na zdjęciach) i jest lekki. Kolię możecie kupić tutaj KLIK.



Koszula KLIK.




14 komentarzy:

  1. Monia. Podsunęłaś mi świetny pomysł! Zaproponowalam to mojemu W. i stwierdzilismy oboje ze to swietny pomysl aby zamiast prezentow to sloiczka chowac pieniadze przeznaczone na prezenty. Nasz cel? W przyszle wakacje pojechac na Mazury i wypoczac! On pracuje i zaocznie studiuje, a ja ucze sie jeszcze ostatnie 1,5 roku. Bede po maturze, wiec maly odpoczynek nam sie przyda. Zamiast kupowac wciaz wymyslonych rzeczy to po 3 ponad latach urzadzimy sobie wczasy na weekendzie. :-) Np. W piatek rano wyjechac i w poniedzialek wrocic. :-) Supper, ze Wam taki czas sie udal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło, że możemy być dla kogoś inspiracją ! ;)
      Trzymam kciuki za Wasz wyjazd, mam nadzieję, że to będą niezapomniane chwile ! ;)

      Usuń
  2. Piękna z Was para :)) oby tak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia i świetny pomysł z wybraniem się na wycieczkę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. naszyjnik jest mega, narobilas mi apetytu! a jestem na diecie!! a z tymi wycieczkami zamiast prezentu mistrzostwo!!!

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE! MOZESZ WYGRAC BON 30$ JESLI TYLKO ZAOBSERWUJESZ BLOGA! ZAPRASZAM! WWW.AGNES-SHOW.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Piękna z Was para!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie razem wyglądacie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłabyś podać link do hotelu, w którym byliście? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybraliscie jakąś konkretną ofertę? Mogłabys napisac jak to wyglądało dokładniej? ;p

      Usuń
  8. Doskonały pomysł z tymi wyprawami, a malinowy deserek chętnie bym jadła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. ;)
    A takie wyprawy to super sprawa. :)

    OdpowiedzUsuń