środa, 12 lutego 2014

Konkurs !

Cześć ! :)
W związku z tym, że licznik wyświetleń wybił prawie 130 000
 a liczba obserwatorów sięga 170
 postanowiłam wraz z SheInside zorganizować konkurs dla moich czytelniczek :)

Do wygrania jest bon o wartości 100$ na zakupy w sklepie internetowym SheInside !



Aby wziąć udział w konkursie, należy spełnić 3 proste warunki :
 1. zajerestrować się na stronie www.sheinside.com
  2. zostać obserwatorem mojego bloga.
  3. W komentarzu podać swoje imię i napisać swój e-mail pod którym zarejestrowaliście sie na SheInside.
 
Konkurs potrwa do 5 marca . Powodzenia ! :)

47 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! :)
    Dominika, miamibeach9@wp.pl
    obserwuję bloga już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też spróbuję :)

    Karolina, linka.owczarek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalena, magdakujawa96@wp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tym konkursem ! :)
    Zgłaszam się!
    Obserwuje od dawna Twojego bloga.
    Karolina.
    karolina.listwan965@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina, pete.maja@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia, jwitczakk@gmail.com

    :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tam Ci egzaminy idą ? :)

    zrobisz jakąś notkę na walentynki ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej niż się spodziewałam, to chyba mój najlepszy semestr pod względem ocen, dużo 4.0, 4.5 i 5.0 ;)
      Notkę na walentynki tzn?;>

      Usuń
    2. Stylizacja na walentynki ;>

      Usuń
  9. Monika
    obserwuje blog jako: nika88
    e-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiola
    Obserwuję od dawna ;-*
    e-mail: druc.wioletta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a spróbuję! :)))

    obserwuję jako KaTT
    email Katarzyna_Plotczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji któreś rocznicy Waszego związku, niestety nie pamiętam która. Dużo miłości i jak najwięcej takich rocznic. :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj przepraszam, chyba się pomyliłam ;) ale będzie już na zapas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tak :D obchodzimy rocznicę 8 marca, ale niemniej dziękujemy już na zapas :D

      Usuń
    2. Później mi się przypomniało ;D

      Usuń
  14. Gratulacje z ustnego 4.5 ;)) Już po wszystkich egzaminach? W domu już jesteś? ;) ile masz teraz wolnego? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziś dostałam kolejne 4.5 z filozofii :P
      Jeszcze jeden egzamin przede mną :)

      Usuń
  15. Jak spędzasz dzisiejszy wieczór walentynkowy ? ;) we Wrocławiu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedzie Tomek to będziemy myśleli ;)

      Usuń
  16. Karina
    obserwuję jako Karina Mucha
    karinakaarina0407@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Anita
    e-mail: anitka.lal@interia.pl
    obserwuję jako: Polish Belieber

    OdpowiedzUsuń
  18. Angelika
    angelika601@wp.pl
    obserwuję jako Angelika Tolkacz

    OdpowiedzUsuń
  19. Aga
    obserwuje od dawna kochana:* jako Aga Zet
    e-mail: czikitowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. xxxxkicia5xxxx@interia.eu
    Maria

    W Sheinside asortymencie zakochana, cała jestem podekscytowana !
    A że ślubu ma rocznica niedługo nastaje, to piękne marzenie we mnie powstaje,
    by piękną suknię od Sheinside założyć, mego lubego zachwytem obłożyć !
    Bo sukienki w tym sklepie są znakomite, pięknem i prostotą spowite.
    Nie muszę ukrywać że marzy mi się ta wygrana , od nocy aż do rana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że bardzo kreatywne zgłoszenie ! ;)

      Usuń
  21. Edyta, xxxedytaxxx@interia.eu

    OdpowiedzUsuń

środa, 12 lutego 2014

Konkurs !

Cześć ! :)
W związku z tym, że licznik wyświetleń wybił prawie 130 000
 a liczba obserwatorów sięga 170
 postanowiłam wraz z SheInside zorganizować konkurs dla moich czytelniczek :)

Do wygrania jest bon o wartości 100$ na zakupy w sklepie internetowym SheInside !



Aby wziąć udział w konkursie, należy spełnić 3 proste warunki :
 1. zajerestrować się na stronie www.sheinside.com
  2. zostać obserwatorem mojego bloga.
  3. W komentarzu podać swoje imię i napisać swój e-mail pod którym zarejestrowaliście sie na SheInside.
 
Konkurs potrwa do 5 marca . Powodzenia ! :)

47 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! :)
    Dominika, miamibeach9@wp.pl
    obserwuję bloga już od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też spróbuję :)

    Karolina, linka.owczarek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalena, magdakujawa96@wp.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tym konkursem ! :)
    Zgłaszam się!
    Obserwuje od dawna Twojego bloga.
    Karolina.
    karolina.listwan965@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Paulina, pete.maja@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia, jwitczakk@gmail.com

    :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tam Ci egzaminy idą ? :)

    zrobisz jakąś notkę na walentynki ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej niż się spodziewałam, to chyba mój najlepszy semestr pod względem ocen, dużo 4.0, 4.5 i 5.0 ;)
      Notkę na walentynki tzn?;>

      Usuń
    2. Stylizacja na walentynki ;>

      Usuń
  9. Monika
    obserwuje blog jako: nika88
    e-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiola
    Obserwuję od dawna ;-*
    e-mail: druc.wioletta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a spróbuję! :)))

    obserwuję jako KaTT
    email Katarzyna_Plotczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego z okazji któreś rocznicy Waszego związku, niestety nie pamiętam która. Dużo miłości i jak najwięcej takich rocznic. :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj przepraszam, chyba się pomyliłam ;) ale będzie już na zapas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tak :D obchodzimy rocznicę 8 marca, ale niemniej dziękujemy już na zapas :D

      Usuń
    2. Później mi się przypomniało ;D

      Usuń
  14. Gratulacje z ustnego 4.5 ;)) Już po wszystkich egzaminach? W domu już jesteś? ;) ile masz teraz wolnego? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziś dostałam kolejne 4.5 z filozofii :P
      Jeszcze jeden egzamin przede mną :)

      Usuń
  15. Jak spędzasz dzisiejszy wieczór walentynkowy ? ;) we Wrocławiu ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjedzie Tomek to będziemy myśleli ;)

      Usuń
  16. Karina
    obserwuję jako Karina Mucha
    karinakaarina0407@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Anita
    e-mail: anitka.lal@interia.pl
    obserwuję jako: Polish Belieber

    OdpowiedzUsuń
  18. Angelika
    angelika601@wp.pl
    obserwuję jako Angelika Tolkacz

    OdpowiedzUsuń
  19. Aga
    obserwuje od dawna kochana:* jako Aga Zet
    e-mail: czikitowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. xxxxkicia5xxxx@interia.eu
    Maria

    W Sheinside asortymencie zakochana, cała jestem podekscytowana !
    A że ślubu ma rocznica niedługo nastaje, to piękne marzenie we mnie powstaje,
    by piękną suknię od Sheinside założyć, mego lubego zachwytem obłożyć !
    Bo sukienki w tym sklepie są znakomite, pięknem i prostotą spowite.
    Nie muszę ukrywać że marzy mi się ta wygrana , od nocy aż do rana !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że bardzo kreatywne zgłoszenie ! ;)

      Usuń
  21. Edyta, xxxedytaxxx@interia.eu

    OdpowiedzUsuń