piątek, 7 lutego 2014

Inspiracje.

Cześć ! ;)
Nie mając czasu na stworzenie żadnej stylizacji postanowiłam podzielić się z Wami moimi inspiracjami. Jakiś czas temu założyłam folder w którym kolekcjonuje różne zdjęcia znalezione w sieci, które stanowią dla mnie swego rodzaju natchnienie ;)

Stylizacje :
Ogromne wrażenie robią na mnie mamy z córciami, które są ubrane tak samo. Mam nadzieję, że w przyszłości będę mogła wprowadzić tę inspirację w życie ;)

Dom :


Ewa Chodakowska jest dla mnie ogromną motywacją do fizycznego działania. Nie mam pojęcia skąd czerpie tyle energii, ale ma niesamowity dar zarażania nią innych.

Miejsca:


Cudowna Kenza ! Nie mogę wyjść z podziwu nad jej urodą i stylizacjami :


Włosy:

Paznokcie:

Eva i Cara  :


Ogólne :



15 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje szczególnie do gustu przypadła mi dziewczyna w makijażu z czerwonymi ustami i piękna toaletka z kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam Ci idzie z egzaminami ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mama z córcią ubrane tak samo- super!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne sukienki , super inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szykują ci się jakieś wesela w tym roku ??? :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko.:)To trzeba znowu sukienki kupować. W jakich miesiącach masz te wesela?? U kogo jak można wiedzieć??

      Usuń
    2. Wszystkie są od strony Tomka. Sierpień,wrzesień,październik(tak mi się wydaje o ile czegoś nie pomieszałam) ;)

      Usuń
  7. Ta pierwsza czerwona sukienka <3 boska <3 Szkoda, że nie miałam takiej na własnej studniówce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowne inspiracje! I super to z pościelą, her side and his side :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pościel jest świetna! :)
    A suknia ślubna - przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza sukienka - cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń

piątek, 7 lutego 2014

Inspiracje.

Cześć ! ;)
Nie mając czasu na stworzenie żadnej stylizacji postanowiłam podzielić się z Wami moimi inspiracjami. Jakiś czas temu założyłam folder w którym kolekcjonuje różne zdjęcia znalezione w sieci, które stanowią dla mnie swego rodzaju natchnienie ;)

Stylizacje :
Ogromne wrażenie robią na mnie mamy z córciami, które są ubrane tak samo. Mam nadzieję, że w przyszłości będę mogła wprowadzić tę inspirację w życie ;)

Dom :


Ewa Chodakowska jest dla mnie ogromną motywacją do fizycznego działania. Nie mam pojęcia skąd czerpie tyle energii, ale ma niesamowity dar zarażania nią innych.

Miejsca:


Cudowna Kenza ! Nie mogę wyjść z podziwu nad jej urodą i stylizacjami :


Włosy:

Paznokcie:

Eva i Cara  :


Ogólne :



15 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne inspiracje szczególnie do gustu przypadła mi dziewczyna w makijażu z czerwonymi ustami i piękna toaletka z kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam Ci idzie z egzaminami ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mama z córcią ubrane tak samo- super!
    Pozdrawiam ;-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne sukienki , super inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szykują ci się jakieś wesela w tym roku ??? :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko.:)To trzeba znowu sukienki kupować. W jakich miesiącach masz te wesela?? U kogo jak można wiedzieć??

      Usuń
    2. Wszystkie są od strony Tomka. Sierpień,wrzesień,październik(tak mi się wydaje o ile czegoś nie pomieszałam) ;)

      Usuń
  7. Ta pierwsza czerwona sukienka <3 boska <3 Szkoda, że nie miałam takiej na własnej studniówce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudowne inspiracje! I super to z pościelą, her side and his side :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pościel jest świetna! :)
    A suknia ślubna - przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza sukienka - cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń