środa, 8 stycznia 2014

Tony chusteczek, czyli walczę z grypą.

Cześć ! ;)
Dopadła mnie grypa, jednak cały czas z nią walczę i nie pozwolę się przykuć do łóżka. Zwłaszcza, że w weekend planuję kolejne zdjęcia stylizacji. Tymczasem mam dla Was przekrój tego co działo się u mnie ostatnio.

Za jedyne 9,90 kupiłam białe rękawiczki i postanowiłam ozdobić je ćwiekami. Moje DIY polega tylko na przyczepianiu do wszystkiego ćwieków w końcu zostało mi jeszcze z 50 sztuk :D Teraz wyglądają dużo lepiej.


Obraliśmy z bratem 43 pomarańcze tylko po to by cieszyć się smakiem świeżo wyciskanego soku-
 było warto pomimo obolałych palców :D


A na koniec kosmetyczne zakupy : szampon i odżywka Gliss Kur, eliksir L'Oreal, serum do rzęs, pomadki Nivea, 2w1 mleczko i tonik Nivea. Mieliście, któryś z tych produktów, sprawowały Wam się?


Miłego dnia ! ;)

24 komentarze:

  1. Wracaj do zdrowia :) :)


    Mogłabym prosić o poklikanie w banery na moim blogu? Będę niezmiernie wdzięczna. Daj znać :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rękawiczki super :)
    zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam odpowiedzieć: "nie dziękuję", żeby nie zapeszyć :P

      Usuń
  3. jestem ciekawa tego serum do rzes jak tylko go użyjesz to oceń go dla nas :) będę wdzięczna :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej kochana ;-* Rękawiczki świetnie wyglądają!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej szybciutko! Niestety pogoda nie rozpieszcza nas w tym roku. ;)
    A rękawiczki takie proste, ale bardzo ładne. ;)
    Możemy obserwować, daj znać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great photos! love the gloves:)

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio doczepiałam ćwieki do czapki bo też była dla mnie "za zwykła" :D
    czyżby w superpharm były teraz jakieś wyprzedaże, że tyle cen z "promocja"? ;)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzałam gazetkę promocyjną zaznaczyłam co warto kupić skąd te przeceny :P

      Usuń
  8. Ale bym się teraz napiła takiego soku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. te pomadki z Nivea pięknie wyglądają na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten pomysł z rękawiczkami, wyglądają świetnie :-) No i zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie poddawaj się, bo jak już się położysz, to szybko nie wstaniesz :) Genialne rękawiczki. Pozdrowionka i buziaki :* Do zobaczenia!

    MAJA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka miła wiadomość ! Ty też się trzymaj kochana :*

      Usuń
  12. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja obserwuje ciebie również zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. These look so pretty!! Lovely post :)

    http://www.myglossyaffair.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny pomysł na rękawiczki! (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Rękawiczki są prześliczne, a sok ze świeżo wyciskanych pomarańczy - najzdrowszy! :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń

środa, 8 stycznia 2014

Tony chusteczek, czyli walczę z grypą.

Cześć ! ;)
Dopadła mnie grypa, jednak cały czas z nią walczę i nie pozwolę się przykuć do łóżka. Zwłaszcza, że w weekend planuję kolejne zdjęcia stylizacji. Tymczasem mam dla Was przekrój tego co działo się u mnie ostatnio.

Za jedyne 9,90 kupiłam białe rękawiczki i postanowiłam ozdobić je ćwiekami. Moje DIY polega tylko na przyczepianiu do wszystkiego ćwieków w końcu zostało mi jeszcze z 50 sztuk :D Teraz wyglądają dużo lepiej.


Obraliśmy z bratem 43 pomarańcze tylko po to by cieszyć się smakiem świeżo wyciskanego soku-
 było warto pomimo obolałych palców :D


A na koniec kosmetyczne zakupy : szampon i odżywka Gliss Kur, eliksir L'Oreal, serum do rzęs, pomadki Nivea, 2w1 mleczko i tonik Nivea. Mieliście, któryś z tych produktów, sprawowały Wam się?


Miłego dnia ! ;)

24 komentarze:

  1. Wracaj do zdrowia :) :)


    Mogłabym prosić o poklikanie w banery na moim blogu? Będę niezmiernie wdzięczna. Daj znać :)
    sialalala96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. rękawiczki super :)
    zdrówka życzę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam odpowiedzieć: "nie dziękuję", żeby nie zapeszyć :P

      Usuń
  3. jestem ciekawa tego serum do rzes jak tylko go użyjesz to oceń go dla nas :) będę wdzięczna :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej kochana ;-* Rękawiczki świetnie wyglądają!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej szybciutko! Niestety pogoda nie rozpieszcza nas w tym roku. ;)
    A rękawiczki takie proste, ale bardzo ładne. ;)
    Możemy obserwować, daj znać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Great photos! love the gloves:)

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja ostatnio doczepiałam ćwieki do czapki bo też była dla mnie "za zwykła" :D
    czyżby w superpharm były teraz jakieś wyprzedaże, że tyle cen z "promocja"? ;)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejrzałam gazetkę promocyjną zaznaczyłam co warto kupić skąd te przeceny :P

      Usuń
  8. Ale bym się teraz napiła takiego soku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. te pomadki z Nivea pięknie wyglądają na ustach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten pomysł z rękawiczkami, wyglądają świetnie :-) No i zdrowia życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie poddawaj się, bo jak już się położysz, to szybko nie wstaniesz :) Genialne rękawiczki. Pozdrowionka i buziaki :* Do zobaczenia!

    MAJA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka miła wiadomość ! Ty też się trzymaj kochana :*

      Usuń
  12. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja obserwuje ciebie również zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. These look so pretty!! Lovely post :)

    http://www.myglossyaffair.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny pomysł na rękawiczki! (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Rękawiczki są prześliczne, a sok ze świeżo wyciskanych pomarańczy - najzdrowszy! :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :*

    OdpowiedzUsuń