poniedziałek, 20 stycznia 2014

Prostownica w ruch !

Cześć ! ;)
Domowe lenistwo dobiegło końca, teraz czekam na piątek kiedy to moje panny zawitają we Wrocławiu <3

Kiedyś spytano mnie czy po takim czasie bycia w związku z Tomkiem nadal stroję się na spotkania czy przyjmuję go w dresach? Moja odpowiedź była natychmiastowa - oczywiście, że się stroję ! Nigdzie nie szykuję się tak jak na spotkania z T. Uważam, że powinniśmy zdobywać się przez cały związek nie tylko w pierwszych miesiącach bycia razem. Facet tego nie powie, ale na pewno woli jeżeli założysz dla niego sukienkę niż wyciągnięte dresy. W ubraniach domowych zdąży się mnie jeszcze naoglądać. Tym samym siedząc w piątek i czekając na niego postanowiłam zmienić nieco swój codzienny wygląd i zakręcić włosy na prostownicę. Oto efekty :)



A tymczasem -.-

29 komentarzy:

  1. Zawitaja + dopelniacz (DO WROCLAWIA). BLAD SKLADNIOWY, KOMENTARZA NIE MUSISZ AKCEPTOWAC, ALE BLAD POPRAW. WSTYD, "STUDENTKO POLONISTYKI".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale prof.Bańko sądzi inaczej. Łączy wyraz zawitać z miejscownikiem, czyli zrobiłam to poprawnie. Teraz wstyd powinno być Tobie. Najpierw sprawdź, potem poprawiaj i obrażaj innych ;)

      Usuń
    2. Hahaha. Uwielbiam Cię Moniśka . Darcie z takich anonimów !

      Usuń
    3. Pewnie zrobiła to jakaś inna, niedouczona "polonistka".

      Usuń
    4. Nie widzę nic złego w poprawianiu, ale tylko i wyłącznie, gdy ma się w 100% rację :D
      No niestety, koleżance coś nie wyszło :D

      Usuń
  2. ładne, ja nie umiem robić loków prostownicą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak kiedyś myślałam :D Potem obejrzałam kilka filmików na youtube i zmieniłam zdaniem ;P

      Usuń
  3. Świetne loki wyszły :) Na moich długich włosach ciężko zdziałać coś takiego prostownicą, ale mam lokówkę stożkową, która pomaga jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, pięknie Ci to wyszło!! ja mam 2 lewe ręce, jeśli chodzi o robienie sobie fryzur :P

    OdpowiedzUsuń
  5. masz sliczne wlosy :):)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor wlosow masz przepiekny, co juz kiedys Ci pisalam. /Faceci lubia gdy stroimy sie dla nich, stojac godzine przed lustrem chcac byc idealna ksiezniczka wybijajaca sie wsrod tlumu. Twierdza, ze nie musimy, ale tak naprawde gdziekolwiek jestesmy z nimi w tlumie to sa dumni gdy z niego sie wybijamy. Tak samo dbam o swojego mezczyzne jak Ty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie filmiki polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmiki na yt, na których nauczyłaś się kręcić włosy prostownicą. :P

      Usuń
    2. Filmiki w sensie filmy, czy chodzi o filmiki na youtube na których nauczyłam się kręcić włosy prostownicą?:P

      Usuń
    3. To było 100 lat temu:D nie pamiętam, który to filmik, ale z pewnością znajdziesz coś na ten temat :)

      Usuń
  8. loving those curls!:)

    Make sure to check out my blog, I do a combination of health, animals and fashion weekly!

    www.laurinawong.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci wyszło, ja nigdy nie mam cierpliwości żeby kręcić prostownicą ;) Dziewczyny bardzo dobrze, szykujcie się :D Ja z mężem się umawiam czasem między zajęciami na kawę, albo do kina to też zawsze korzystam z okazji żeby zrobić na nim wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z czego masz egzaminy w tym semestrze???? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 5 egzaminów: gramatyka opisowa,teoria literatury,filozofia,historia literatury polskiej i lingwistyka ;<

      Usuń
  11. Śliczne masz włoski!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. You look beautiful! love your hair do!

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam do Ciebie takie pytanie: jaki poleciłabyś żel pod prysznic, czy jakieś masło do ciała które bardzo nawilża skórę? Moje ciało jest strasznie suche po każdej kapieli i mam wrazenie ze moze to przez zele ktorych uzywam.. bardzo prosze o odpowiedz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, myślę, że nie jestem w stanie Ci pomóc, gdyż nigdy nie miałam problemów ze suchą skórą. Podczas kąpieli używam peelingu(który w przypadku suchej skóry nie jest wskazany), którym redukuję złuszczony naskórek, następnie aplikuję balsam i w moim przypadku to wystarcza, aby utrzymać ciało w dobrej kondycji ;)

      Usuń
    2. ech.. rozumiem, w takim razie musze poszukac rady u ekspedientek w drogerii :) goraco pozdrawiam!

      Usuń
    3. Oj czasami te "ekspertki" są w stanie powiedzieć tylko tyle ile jest napisane na opakowaniu, niemniej czasami trafi się na jakąś ekspedientkę, która lubi swoją prace i zna się na rzeczy ;) Poszukaj w Internecie na forach tam często można znaleźć przydatne informacje ;)

      Usuń

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Prostownica w ruch !

Cześć ! ;)
Domowe lenistwo dobiegło końca, teraz czekam na piątek kiedy to moje panny zawitają we Wrocławiu <3

Kiedyś spytano mnie czy po takim czasie bycia w związku z Tomkiem nadal stroję się na spotkania czy przyjmuję go w dresach? Moja odpowiedź była natychmiastowa - oczywiście, że się stroję ! Nigdzie nie szykuję się tak jak na spotkania z T. Uważam, że powinniśmy zdobywać się przez cały związek nie tylko w pierwszych miesiącach bycia razem. Facet tego nie powie, ale na pewno woli jeżeli założysz dla niego sukienkę niż wyciągnięte dresy. W ubraniach domowych zdąży się mnie jeszcze naoglądać. Tym samym siedząc w piątek i czekając na niego postanowiłam zmienić nieco swój codzienny wygląd i zakręcić włosy na prostownicę. Oto efekty :)



A tymczasem -.-

29 komentarzy:

  1. Zawitaja + dopelniacz (DO WROCLAWIA). BLAD SKLADNIOWY, KOMENTARZA NIE MUSISZ AKCEPTOWAC, ALE BLAD POPRAW. WSTYD, "STUDENTKO POLONISTYKI".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale prof.Bańko sądzi inaczej. Łączy wyraz zawitać z miejscownikiem, czyli zrobiłam to poprawnie. Teraz wstyd powinno być Tobie. Najpierw sprawdź, potem poprawiaj i obrażaj innych ;)

      Usuń
    2. Hahaha. Uwielbiam Cię Moniśka . Darcie z takich anonimów !

      Usuń
    3. Pewnie zrobiła to jakaś inna, niedouczona "polonistka".

      Usuń
    4. Nie widzę nic złego w poprawianiu, ale tylko i wyłącznie, gdy ma się w 100% rację :D
      No niestety, koleżance coś nie wyszło :D

      Usuń
  2. ładne, ja nie umiem robić loków prostownicą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak kiedyś myślałam :D Potem obejrzałam kilka filmików na youtube i zmieniłam zdaniem ;P

      Usuń
  3. Świetne loki wyszły :) Na moich długich włosach ciężko zdziałać coś takiego prostownicą, ale mam lokówkę stożkową, która pomaga jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, pięknie Ci to wyszło!! ja mam 2 lewe ręce, jeśli chodzi o robienie sobie fryzur :P

    OdpowiedzUsuń
  5. masz sliczne wlosy :):)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor wlosow masz przepiekny, co juz kiedys Ci pisalam. /Faceci lubia gdy stroimy sie dla nich, stojac godzine przed lustrem chcac byc idealna ksiezniczka wybijajaca sie wsrod tlumu. Twierdza, ze nie musimy, ale tak naprawde gdziekolwiek jestesmy z nimi w tlumie to sa dumni gdy z niego sie wybijamy. Tak samo dbam o swojego mezczyzne jak Ty! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie filmiki polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filmiki na yt, na których nauczyłaś się kręcić włosy prostownicą. :P

      Usuń
    2. Filmiki w sensie filmy, czy chodzi o filmiki na youtube na których nauczyłam się kręcić włosy prostownicą?:P

      Usuń
    3. To było 100 lat temu:D nie pamiętam, który to filmik, ale z pewnością znajdziesz coś na ten temat :)

      Usuń
  8. loving those curls!:)

    Make sure to check out my blog, I do a combination of health, animals and fashion weekly!

    www.laurinawong.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci wyszło, ja nigdy nie mam cierpliwości żeby kręcić prostownicą ;) Dziewczyny bardzo dobrze, szykujcie się :D Ja z mężem się umawiam czasem między zajęciami na kawę, albo do kina to też zawsze korzystam z okazji żeby zrobić na nim wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z czego masz egzaminy w tym semestrze???? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 5 egzaminów: gramatyka opisowa,teoria literatury,filozofia,historia literatury polskiej i lingwistyka ;<

      Usuń
  11. Śliczne masz włoski!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. You look beautiful! love your hair do!

    http://rosdays.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam do Ciebie takie pytanie: jaki poleciłabyś żel pod prysznic, czy jakieś masło do ciała które bardzo nawilża skórę? Moje ciało jest strasznie suche po każdej kapieli i mam wrazenie ze moze to przez zele ktorych uzywam.. bardzo prosze o odpowiedz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O rany, myślę, że nie jestem w stanie Ci pomóc, gdyż nigdy nie miałam problemów ze suchą skórą. Podczas kąpieli używam peelingu(który w przypadku suchej skóry nie jest wskazany), którym redukuję złuszczony naskórek, następnie aplikuję balsam i w moim przypadku to wystarcza, aby utrzymać ciało w dobrej kondycji ;)

      Usuń
    2. ech.. rozumiem, w takim razie musze poszukac rady u ekspedientek w drogerii :) goraco pozdrawiam!

      Usuń
    3. Oj czasami te "ekspertki" są w stanie powiedzieć tylko tyle ile jest napisane na opakowaniu, niemniej czasami trafi się na jakąś ekspedientkę, która lubi swoją prace i zna się na rzeczy ;) Poszukaj w Internecie na forach tam często można znaleźć przydatne informacje ;)

      Usuń