środa, 22 stycznia 2014

Zima!

Cześć ! :)
Mam potrzebę wyżalenia się : zdaję sobie sprawę, że dla wykładowców jesteśmy tylko żuczkami, przed którymi jeszcze długa droga, ale to nie powód, żeby zmieszać nas z błotem. Studia z pewnością uczą nas jednego - przyjmowania krytyki(czasami nieuzasadnionej). Najgorsze, że w takich momentach nie możesz nawet się bronić, bo kto śmie podważy zdanie doktora lub profesora! Dobra, już kończę.

Nie wiem jak innych w częściach kraju, ale do Wrocławia zawitała prawdziwa zima. 
Teraz już nie ruszam się z domu bez czapki i ciepłej kurtki .
OOTD:
Kurtka Camaieu,
Czapka koala Tally Weijl,
Spodnie New Yorker,
Workery Catwalk, Deichmann.








40 komentarzy:

  1. nie przejmuj sie jezeli jakis wykladowca sprawil Ci przykrosc oni chca tylko podkreslic swoja wyzszosc i podbudowac swoje samopoczucie gdy wstali lewa noga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądre słowa ! ;)
      Dziękuję takim ludziom jak Ty, że jesteście ze mną i czytacie mojego bloga :)

      Usuń
  2. A szalika/komina nie nosisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę, ale nie do tej kurtki, bo nie lubię kiedy jestem taka "obabuchana"( to neologizm mojej mamy) :D

      Usuń
  3. super czapka :D

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny widok za Tobą ! Co to właściwie jest ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś zbyt piękną i pozytywną dziewczyną żeby sie przejmować takimi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie Ci dziękuję za takie cudowne słowa dodające otuchy ! ;*

      Usuń
  6. Jak wygłaszasz takie mądrości na uczelni jak tutaj to nic dziwnego, że Cię gnębią hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widzę cię w gronie moich czytelników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano faktycznie :) ja tez już obs. :)

      Usuń
  8. Hej! ;) No cóż, nauczyciele już tacy są - ich zdanie jest święte i mogą sobie pozwolić na wszystko. Dla mnie to ostatni rok w liceum, już sobie wyobrażam, co będzie na studiach...Bardzo ciekawy zestaw- idealny na mrozy;)) W Warszawie juz od ponad tygodnia śnieżyce i mróz^^
    Oczywiście, że obserwujemy - ja już, teraz czekam na Ciebie ;))

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjecia ;)
    obserwujemy ? zacznij i daj znac :*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia a czapa wymiata :)

    Co powiesz na post promocyjny? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! Mam te same buty, świetne są ;-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. czapka jest świetna ;)

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze robisz sobie włosy kręcone, bądź kok - ale z prostych, a robiłaś sobie kiedyś koka ze skręconych włosów? ;) (jeśli tak, to sorry, widocznie nie zauważyłam wpisu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami, gdy loki mi totalnie nie wyjdą robię z nich koka, ale niestety nie mam żadnych zdjęć ;)

      Usuń
  14. Szkoda, kiedyś przy okazji zrób zdjęcia, jeśli możesz i chcesz ;)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna czapeczka i stylizacja, ale brak mi w niej trochę kolorów:)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)
    Pozdrawiam i nie przejmuj się wykładowcami! :) Już od podstawówki nauczyciele robią co chcą i uważają się za nie wiadomo kogo :)
    www.themissydi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sorki , nie było mnie . Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jesteś : ) Czapka fajna : ) U mnie też już zima jest : *
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała ta czapka, wyglądasz w niej uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety, studia mimo że są fajnym okresem w życiu, to czasami dają w kość :)
    P.s. fajna kurtka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogłam się powstrzymać i muszę napisać :P
    Zajebista czapka!

    OdpowiedzUsuń
  22. hej. Dodałam Twego bloga do obserwowanych zaobserwujesz mój? buśka :) www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zdam maturę to też czekają mnie studia... :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedys pisalas ze masz zgrabny tylek. Na ostatnim zdj wyglada co najmniej plasko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja uwielbiam swój tyłek !
      Ja w ogóle uwielbiam swoje ciało, więc cokolwiek byś nie powiedział/a i tak nie wpędzisz mnie w kompleksy :D

      Usuń

środa, 22 stycznia 2014

Zima!

Cześć ! :)
Mam potrzebę wyżalenia się : zdaję sobie sprawę, że dla wykładowców jesteśmy tylko żuczkami, przed którymi jeszcze długa droga, ale to nie powód, żeby zmieszać nas z błotem. Studia z pewnością uczą nas jednego - przyjmowania krytyki(czasami nieuzasadnionej). Najgorsze, że w takich momentach nie możesz nawet się bronić, bo kto śmie podważy zdanie doktora lub profesora! Dobra, już kończę.

Nie wiem jak innych w częściach kraju, ale do Wrocławia zawitała prawdziwa zima. 
Teraz już nie ruszam się z domu bez czapki i ciepłej kurtki .
OOTD:
Kurtka Camaieu,
Czapka koala Tally Weijl,
Spodnie New Yorker,
Workery Catwalk, Deichmann.








40 komentarzy:

  1. nie przejmuj sie jezeli jakis wykladowca sprawil Ci przykrosc oni chca tylko podkreslic swoja wyzszosc i podbudowac swoje samopoczucie gdy wstali lewa noga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mądre słowa ! ;)
      Dziękuję takim ludziom jak Ty, że jesteście ze mną i czytacie mojego bloga :)

      Usuń
  2. A szalika/komina nie nosisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noszę, ale nie do tej kurtki, bo nie lubię kiedy jestem taka "obabuchana"( to neologizm mojej mamy) :D

      Usuń
  3. super czapka :D

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny widok za Tobą ! Co to właściwie jest ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś zbyt piękną i pozytywną dziewczyną żeby sie przejmować takimi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie Ci dziękuję za takie cudowne słowa dodające otuchy ! ;*

      Usuń
  6. Jak wygłaszasz takie mądrości na uczelni jak tutaj to nic dziwnego, że Cię gnębią hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widzę cię w gronie moich czytelników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano faktycznie :) ja tez już obs. :)

      Usuń
  8. Hej! ;) No cóż, nauczyciele już tacy są - ich zdanie jest święte i mogą sobie pozwolić na wszystko. Dla mnie to ostatni rok w liceum, już sobie wyobrażam, co będzie na studiach...Bardzo ciekawy zestaw- idealny na mrozy;)) W Warszawie juz od ponad tygodnia śnieżyce i mróz^^
    Oczywiście, że obserwujemy - ja już, teraz czekam na Ciebie ;))

    Buziaki i uściski,
    Marentora :)
    www.marentora-everdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjecia ;)
    obserwujemy ? zacznij i daj znac :*
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia a czapa wymiata :)

    Co powiesz na post promocyjny? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! Mam te same buty, świetne są ;-*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. czapka jest świetna ;)

    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze robisz sobie włosy kręcone, bądź kok - ale z prostych, a robiłaś sobie kiedyś koka ze skręconych włosów? ;) (jeśli tak, to sorry, widocznie nie zauważyłam wpisu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami, gdy loki mi totalnie nie wyjdą robię z nich koka, ale niestety nie mam żadnych zdjęć ;)

      Usuń
  14. Szkoda, kiedyś przy okazji zrób zdjęcia, jeśli możesz i chcesz ;)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna czapeczka i stylizacja, ale brak mi w niej trochę kolorów:)
    Co powiesz na wzajemną obserwację? :)
    Pozdrawiam i nie przejmuj się wykładowcami! :) Już od podstawówki nauczyciele robią co chcą i uważają się za nie wiadomo kogo :)
    www.themissydi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sorki , nie było mnie . Również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna jesteś : ) Czapka fajna : ) U mnie też już zima jest : *
    Zapraszam do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ . Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała ta czapka, wyglądasz w niej uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety, studia mimo że są fajnym okresem w życiu, to czasami dają w kość :)
    P.s. fajna kurtka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mogłam się powstrzymać i muszę napisać :P
    Zajebista czapka!

    OdpowiedzUsuń
  22. hej. Dodałam Twego bloga do obserwowanych zaobserwujesz mój? buśka :) www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zdam maturę to też czekają mnie studia... :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedys pisalas ze masz zgrabny tylek. Na ostatnim zdj wyglada co najmniej plasko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja uwielbiam swój tyłek !
      Ja w ogóle uwielbiam swoje ciało, więc cokolwiek byś nie powiedział/a i tak nie wpędzisz mnie w kompleksy :D

      Usuń