czwartek, 12 grudnia 2013

Workery z ćwiekami.

Cześć ! ;)
Orientuje się ktoś czy w piątek (20.12) w turkowskim LO odbywają się jakieś Jasiełka lub zajęcia są skrócone ? W ramach ćwiczeń z lingwistyki muszę napisać pracę badawczą, w której stworzeniu pomogą mi ankiety przeprowadzone wśród licealistek. Także, jeżeli ktoś lubi wypełniać tego typu rzeczy to zapraszam, zaznaczę tylko, że oczekuję kreatywnych odpowiedzi ;)

Tymczasem mam dla Was jesienną stylizację z wykorzystaniem najwygodniejszych butów na świecie. Workery Deichmann służą mi już drugi rok i sprawują się świetnie. Do tego założyłam body, które sama przerobiłam doszywając ćwieki na kołnierzyku i kamizelkę w kolorze brązu.

Workery z ćwiekami Deichmann Catwalk,
Czarne body Stradivarius,
Spodnie Promod,
Kamizelka New Yorker.







14 komentarzy:

  1. Workery i koszula bomba!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są jasełka 20, a lekcji skróconych raczej nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog!
    Takie lubię:)
    Obserwuje i bedzie mi bardzo milo jesli rownież dołączysz do moich obserwatorów.
    Buziaki!!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula!
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja.;) Dawaj ankietę na bloga, zaraz Ci odpowiem na pytania.:D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;) Obserwuję i zapraszam do mnie : http://claudia-abouutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. OOoo tak workery to moje ukochane buciska, mega wygodne i stylowe :) Świetnie przerobiłaś te body, rewelaycjny efekt :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są skrócone 7 lekcja kończy sę o 12: 35 a 8 godziny nie ma reszte pewnie pamietasz jako absolwentka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi miło :) Nawiązując do Twojego poprzedniego postu - prześlicznie wyglądasz w loczkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Co tu dużo mówić... onieśmielasz mnie! Wyglądasz fabularnie!
    Masz figurę jak modelka! I tak samo pozujesz!
    Świetny post! Gratuluję zdolności i talentu do zaciekawienia mnie!
    Zawsze będę tu wracać po więcej :*

    Wymieńmy się pocztówkami!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  11. Ćwieki na butkach fajnie współgrają z ćwiekami na kołnierzyku! :)

    OdpowiedzUsuń

czwartek, 12 grudnia 2013

Workery z ćwiekami.

Cześć ! ;)
Orientuje się ktoś czy w piątek (20.12) w turkowskim LO odbywają się jakieś Jasiełka lub zajęcia są skrócone ? W ramach ćwiczeń z lingwistyki muszę napisać pracę badawczą, w której stworzeniu pomogą mi ankiety przeprowadzone wśród licealistek. Także, jeżeli ktoś lubi wypełniać tego typu rzeczy to zapraszam, zaznaczę tylko, że oczekuję kreatywnych odpowiedzi ;)

Tymczasem mam dla Was jesienną stylizację z wykorzystaniem najwygodniejszych butów na świecie. Workery Deichmann służą mi już drugi rok i sprawują się świetnie. Do tego założyłam body, które sama przerobiłam doszywając ćwieki na kołnierzyku i kamizelkę w kolorze brązu.

Workery z ćwiekami Deichmann Catwalk,
Czarne body Stradivarius,
Spodnie Promod,
Kamizelka New Yorker.







14 komentarzy:

  1. Workery i koszula bomba!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są jasełka 20, a lekcji skróconych raczej nie ma. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog!
    Takie lubię:)
    Obserwuje i bedzie mi bardzo milo jesli rownież dołączysz do moich obserwatorów.
    Buziaki!!:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula!
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ;)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja.;) Dawaj ankietę na bloga, zaraz Ci odpowiem na pytania.:D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ;) Obserwuję i zapraszam do mnie : http://claudia-abouutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. OOoo tak workery to moje ukochane buciska, mega wygodne i stylowe :) Świetnie przerobiłaś te body, rewelaycjny efekt :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są skrócone 7 lekcja kończy sę o 12: 35 a 8 godziny nie ma reszte pewnie pamietasz jako absolwentka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi miło :) Nawiązując do Twojego poprzedniego postu - prześlicznie wyglądasz w loczkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Co tu dużo mówić... onieśmielasz mnie! Wyglądasz fabularnie!
    Masz figurę jak modelka! I tak samo pozujesz!
    Świetny post! Gratuluję zdolności i talentu do zaciekawienia mnie!
    Zawsze będę tu wracać po więcej :*

    Wymieńmy się pocztówkami!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  11. Ćwieki na butkach fajnie współgrają z ćwiekami na kołnierzyku! :)

    OdpowiedzUsuń