piątek, 20 grudnia 2013

Szczotka do włosów ze szczeciny dzika Franck Provost.

Cześć ! ;)
Badanie stereotypu na podstawie ankiet przebiegło bardzo sprawnie. Po raz drugi dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi zarówno w wypełnianiu jak i w dostarczeniu informacji w jakich godzinach są dziś przerwy :)

Zaraz mykam się szykować i jedziemy do Kalisza zrealizować mój urodzinowy prezent <3

Moi współlokatorzy również nie zapomnieli o urodzinach i sprawili mi wspaniały prezent-niespodziankę: szczotkę do włosów ze szczeciny dzika! Teraz już wiem, że nigdy nie powrócę do plastikowych szczotek. Po przeczesaniu od razu włosy nabierają niesamowitej gładkości (nie wiem za sprawą czego się tak dzieje, jednak nie ma mowy o jakimkolwiek puszeniu się) i blasku. Problem z rozczesywaniem włosów zaraz po umyciu również zniknął. Mam tylko wrażenie, że nieco szybciej się przetłuszczają. Nie sprawdziłam jeszcze, tylko jak keratyna zawarta w szczecinie dzika wpływa na porost moich włosów :)





19 komentarzy:

  1. Ja tam używam z Avonu zwykłej, prostej. Jednak przymierzam się do kupna tej słynnej hiciorowej szczotki okrągłej - tylko zapomniałam jak się nazywa. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie, tez mialam o to zapytac! Moniś nie uzywalas jej jeszcze? :) czytalam bardzo duzo pozytywnych opinii na temat TT :)

      Usuń
    2. Niestety nie używałam a chciałabym, bo tak jak Ty słyszałam o niej wiele dobrego:)

      Usuń
  2. ' Urodzinowy prezent ' to co tam sobie wypatrzyłaś / wymarzyłaś ? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja używam drewnianej :) i w sumie też z niej jestem zadowolona.

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie i ja ją chce ! :D A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie tam jedziecie do Kalisza ??? Jaki plan urodzinowy ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie odpisujesz ?? :(

      Usuń
    2. Mam zakaz rozpowszechniania tej informacji :D Tomek twierdzi, że potem ludzie będą chorowali przez najbliższe pół roku na zazdrość i ból dupy, więc mamy to zachować dla siebie :)

      Usuń
    3. Co się przejmujesz ludźmi :) Dodaj jakieś focie! To twój blog !! Zawsze pokazywałaś więc teraz też to zrób :)

      Usuń
    4. Szanuję zdanie mojego chłopaka :)

      Usuń
  6. Ciekawie wygląda ta szczotka, fajnie że się sprawdza ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka sama w Rossamnie jest ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może jest z Rossmanna:) Z tą szczotką też wyszło nie lada zamieszanie, gdyż to miał być prezent pod choinkę od Tomka. Jak się potem okazało wszystkie szczotki z jakimi się spotykałam były dużo tańsze od sumy na jaką się umówiliśmy co do świątecznych prezentów i tym sposobem wybrałam sobie inny upominek a szczotkę miałam kupić sobie sama po świętach a tu taka niespodzianka ! ;)

      Usuń
  8. nigdy nie miałam takiej szczotki
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i jak jesteś zadowolona z tej szczotki ?
    używasz tylko jej czy jeszcze czegoś innego do czesania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona ! ;)
      Używam jej codziennie, jedynie w kryzysowych sytuacjach, kiedy włosy są bardzo splątane sięgam po normalną szczotkę a potem wygładzam je tą :)

      Usuń

piątek, 20 grudnia 2013

Szczotka do włosów ze szczeciny dzika Franck Provost.

Cześć ! ;)
Badanie stereotypu na podstawie ankiet przebiegło bardzo sprawnie. Po raz drugi dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi zarówno w wypełnianiu jak i w dostarczeniu informacji w jakich godzinach są dziś przerwy :)

Zaraz mykam się szykować i jedziemy do Kalisza zrealizować mój urodzinowy prezent <3

Moi współlokatorzy również nie zapomnieli o urodzinach i sprawili mi wspaniały prezent-niespodziankę: szczotkę do włosów ze szczeciny dzika! Teraz już wiem, że nigdy nie powrócę do plastikowych szczotek. Po przeczesaniu od razu włosy nabierają niesamowitej gładkości (nie wiem za sprawą czego się tak dzieje, jednak nie ma mowy o jakimkolwiek puszeniu się) i blasku. Problem z rozczesywaniem włosów zaraz po umyciu również zniknął. Mam tylko wrażenie, że nieco szybciej się przetłuszczają. Nie sprawdziłam jeszcze, tylko jak keratyna zawarta w szczecinie dzika wpływa na porost moich włosów :)





19 komentarzy:

  1. Ja tam używam z Avonu zwykłej, prostej. Jednak przymierzam się do kupna tej słynnej hiciorowej szczotki okrągłej - tylko zapomniałam jak się nazywa. :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wlasnie, tez mialam o to zapytac! Moniś nie uzywalas jej jeszcze? :) czytalam bardzo duzo pozytywnych opinii na temat TT :)

      Usuń
    2. Niestety nie używałam a chciałabym, bo tak jak Ty słyszałam o niej wiele dobrego:)

      Usuń
  2. ' Urodzinowy prezent ' to co tam sobie wypatrzyłaś / wymarzyłaś ? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja używam drewnianej :) i w sumie też z niej jestem zadowolona.

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. w takim razie i ja ją chce ! :D A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie tam jedziecie do Kalisza ??? Jaki plan urodzinowy ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu nie odpisujesz ?? :(

      Usuń
    2. Mam zakaz rozpowszechniania tej informacji :D Tomek twierdzi, że potem ludzie będą chorowali przez najbliższe pół roku na zazdrość i ból dupy, więc mamy to zachować dla siebie :)

      Usuń
    3. Co się przejmujesz ludźmi :) Dodaj jakieś focie! To twój blog !! Zawsze pokazywałaś więc teraz też to zrób :)

      Usuń
    4. Szanuję zdanie mojego chłopaka :)

      Usuń
  6. Ciekawie wygląda ta szczotka, fajnie że się sprawdza ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka sama w Rossamnie jest ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może jest z Rossmanna:) Z tą szczotką też wyszło nie lada zamieszanie, gdyż to miał być prezent pod choinkę od Tomka. Jak się potem okazało wszystkie szczotki z jakimi się spotykałam były dużo tańsze od sumy na jaką się umówiliśmy co do świątecznych prezentów i tym sposobem wybrałam sobie inny upominek a szczotkę miałam kupić sobie sama po świętach a tu taka niespodzianka ! ;)

      Usuń
  8. nigdy nie miałam takiej szczotki
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i jak jesteś zadowolona z tej szczotki ?
    używasz tylko jej czy jeszcze czegoś innego do czesania ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona ! ;)
      Używam jej codziennie, jedynie w kryzysowych sytuacjach, kiedy włosy są bardzo splątane sięgam po normalną szczotkę a potem wygładzam je tą :)

      Usuń