wtorek, 3 grudnia 2013

Stonowanie.

Cześć ! ;)
Tylko ja umawiam się z Anią na zdjęcia po czym przychodzę z aparatem bez karty pamięci - zawsze mogę tłumaczyć swoje zachowanie tym, że jestem zakochana :D

Dziś mam dla Was stonowany zestaw w kolorach czerni i szarości. Aby nieco ożywić outfit założyłam neonowy naszyjnik a usta pomalowałam błyszczykiem Sephora w kolorze intensywnego różu. Muszę przyznać, że czuję się bardzo seksownie i kobieco w takich stylizacjach :)
Czarna skórzana ramoneska Pimkie,
Szaro-czarny sweterek ze złotą nitką C&A,
Czarne klasyczne rurki H&M,
Neonowy limonkowy metalowy naszyjnik House,
Szare botki Tally Weijl,
torebka nn. 









 

21 komentarzy:

  1. Zdecydowanie to jeden z lepszych Twoich setów, super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Stonowane kolory to jest to co lubię najbardziej. :-) Zwłaszcza jeżeli wkrada się neonowy akcent! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw! naszyjnik idealnie mi do tego pasuje i ożywia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Siczne botki :)
    ten naszyjnik genialnie uzupełnia całą stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja, serio - świetnie wykorzystałaś naszyjnik. Jedyne co moim zdaniem nie gra to te botki (czy jak tam nazywają się tego typu buty). Ale to już kwestia gustu. No i przede wszystkim rzecz najważniejsza - wyglądasz kwitnąco w tej fryzurze, piękne te lekkie loki na grzywce, rewelacyjnie Ci to wyszło, chyba naładniejsza fryzura z Twoich wszystkich poprzednich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, super połączyłaś kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw, moją uwagę oczywiście przyciągnął neonowy akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torba :)

    Zaobserwuj pierwsza :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie !! torebka boska !! Ja już obserwuje czekam na rewanż :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy blog ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna stylizacja .;) !
    zapraszam - http://photo-fashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. w każdym kolorze wyglądasz super! :):****

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja ! neonowy akcent świetnie wszystko rozjaśnia :) wyglądasz super ;)

    http://izabielaa.blogspot.com/2013/12/we-never-change.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear! This looks is amazing. Love the bag :)
    xoxo

    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny naszyjnik! :)


    xx
    www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, że dodałaś jeden akcent w kolorze, bo super ożywa dosyć stonowaną całość :) Torebka jest rewelacyjna, z chęcią bym Ci ją skradła ;) hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna stylizacja :)
    pytałaś o obserwacje - ja juz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja, naszyjnik bardzo całość odmienia i ożywia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Slicznie się ubrałaś ;)
    Pytałaś o obserwacje, ja już :D
    nata-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna torebka <3
    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

wtorek, 3 grudnia 2013

Stonowanie.

Cześć ! ;)
Tylko ja umawiam się z Anią na zdjęcia po czym przychodzę z aparatem bez karty pamięci - zawsze mogę tłumaczyć swoje zachowanie tym, że jestem zakochana :D

Dziś mam dla Was stonowany zestaw w kolorach czerni i szarości. Aby nieco ożywić outfit założyłam neonowy naszyjnik a usta pomalowałam błyszczykiem Sephora w kolorze intensywnego różu. Muszę przyznać, że czuję się bardzo seksownie i kobieco w takich stylizacjach :)
Czarna skórzana ramoneska Pimkie,
Szaro-czarny sweterek ze złotą nitką C&A,
Czarne klasyczne rurki H&M,
Neonowy limonkowy metalowy naszyjnik House,
Szare botki Tally Weijl,
torebka nn. 









 

21 komentarzy:

  1. Zdecydowanie to jeden z lepszych Twoich setów, super!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Stonowane kolory to jest to co lubię najbardziej. :-) Zwłaszcza jeżeli wkrada się neonowy akcent! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw! naszyjnik idealnie mi do tego pasuje i ożywia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Siczne botki :)
    ten naszyjnik genialnie uzupełnia całą stylizacje

    OdpowiedzUsuń
  5. super stylizacja, serio - świetnie wykorzystałaś naszyjnik. Jedyne co moim zdaniem nie gra to te botki (czy jak tam nazywają się tego typu buty). Ale to już kwestia gustu. No i przede wszystkim rzecz najważniejsza - wyglądasz kwitnąco w tej fryzurze, piękne te lekkie loki na grzywce, rewelacyjnie Ci to wyszło, chyba naładniejsza fryzura z Twoich wszystkich poprzednich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, super połączyłaś kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestaw, moją uwagę oczywiście przyciągnął neonowy akcent ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torba :)

    Zaobserwuj pierwsza :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie !! torebka boska !! Ja już obserwuje czekam na rewanż :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy blog ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. genialna stylizacja .;) !
    zapraszam - http://photo-fashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. w każdym kolorze wyglądasz super! :):****

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja ! neonowy akcent świetnie wszystko rozjaśnia :) wyglądasz super ;)

    http://izabielaa.blogspot.com/2013/12/we-never-change.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi dear! This looks is amazing. Love the bag :)
    xoxo

    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny naszyjnik! :)


    xx
    www.gold-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie, że dodałaś jeden akcent w kolorze, bo super ożywa dosyć stonowaną całość :) Torebka jest rewelacyjna, z chęcią bym Ci ją skradła ;) hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna stylizacja :)
    pytałaś o obserwacje - ja juz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja, naszyjnik bardzo całość odmienia i ożywia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Slicznie się ubrałaś ;)
    Pytałaś o obserwacje, ja już :D
    nata-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. piękna torebka <3
    http://lula-and-her-lullaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń