wtorek, 10 grudnia 2013

Philips SalonSuper Stylist.

Cześć !
Poszukiwania sukienki na Sylwestra uważam za rozpoczęte :)

Ostatnio pojawiło się kilka pytań odnośnie lokówki Philips, której działanie postanowiłam Wam dziś przybliżyć. Możecie o niej przeczytać również tutaj , wtedy jednak nie przetestowałam jej jeszcze w 100%. Po roku czasu mogę w pełni wypowiadać się na jej temat. Urządzenie posiada, aż 13 wymiennych końcówek dzięki, którym można robić wymyślne fryzury.


Najcieńsza z końcówek(wraz z nakładką) do tworzenia drobnych loczków. Potrafi zamienić krótkie włosy w sprężynki.
Najczęściej używana przeze mnie głowica czyli stożkowa. Można nią zrobić fale, które na końcówkach przeistaczają się w loki.

 Najbardziej standardowa końcówka do grubych loków.

 Prostownica i karbownica.


Czekam, aż tylko Zara wprowadzi styczniowe promocje i będzie moja <3



A tymczasem zabieram się za lekturę :)

9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki masz telefon ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczne włosy!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglabys wstawic link ze sklepu z ta sukienka? Ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jej na stronie (przynajmniej ja nie mogę znaleźć ) :) Kosztuje 99zł, gdyby nie fakt, że mam teraz mnóstwo wydatków związanych ze świętami i Sylwestrem na pewno leżałaby już u mnie w szafie ;< A tak muszę obejść się smakiem do stycznia a wtedy już korzystniej będzie mi poczekać na przeceny :P

      Usuń
  5. Sukienka na sylwester na sale ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne masz włosy <3 a ja mam lokówkę z remingtona ,ale rzadko jej używam .

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/12/mikoajowa-czapa.html

    OdpowiedzUsuń

wtorek, 10 grudnia 2013

Philips SalonSuper Stylist.

Cześć !
Poszukiwania sukienki na Sylwestra uważam za rozpoczęte :)

Ostatnio pojawiło się kilka pytań odnośnie lokówki Philips, której działanie postanowiłam Wam dziś przybliżyć. Możecie o niej przeczytać również tutaj , wtedy jednak nie przetestowałam jej jeszcze w 100%. Po roku czasu mogę w pełni wypowiadać się na jej temat. Urządzenie posiada, aż 13 wymiennych końcówek dzięki, którym można robić wymyślne fryzury.


Najcieńsza z końcówek(wraz z nakładką) do tworzenia drobnych loczków. Potrafi zamienić krótkie włosy w sprężynki.
Najczęściej używana przeze mnie głowica czyli stożkowa. Można nią zrobić fale, które na końcówkach przeistaczają się w loki.

 Najbardziej standardowa końcówka do grubych loków.

 Prostownica i karbownica.


Czekam, aż tylko Zara wprowadzi styczniowe promocje i będzie moja <3



A tymczasem zabieram się za lekturę :)

9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki masz telefon ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczne włosy!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglabys wstawic link ze sklepu z ta sukienka? Ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jej na stronie (przynajmniej ja nie mogę znaleźć ) :) Kosztuje 99zł, gdyby nie fakt, że mam teraz mnóstwo wydatków związanych ze świętami i Sylwestrem na pewno leżałaby już u mnie w szafie ;< A tak muszę obejść się smakiem do stycznia a wtedy już korzystniej będzie mi poczekać na przeceny :P

      Usuń
  5. Sukienka na sylwester na sale ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne masz włosy <3 a ja mam lokówkę z remingtona ,ale rzadko jej używam .

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/12/mikoajowa-czapa.html

    OdpowiedzUsuń