poniedziałek, 30 grudnia 2013

Mix zdjęć z telefonu.

Cześć ! ;)
Przeglądając zdjęcia w telefonie zorientowałam się, że jeszcze nigdy nie dodałam notki z tzw. "mixem zdjęć". Zwłaszcza, że to właśnie telefon mam przy sobie dużo częściej niż aparat, więc na jego karcie gości naprawdę dużo uwiecznionych wspomnień. Zrzuciłam wszystkie fotki na laptopa i oto jest! :)

Zegarek, który jest prezentem gwiazdkowym od rodziców musiał ściśle spełniać kilka zasad :D Żeby bliżej zapoznali się z modelem regularnie podsyłałam im zdjęcia.

Samojebki zawsze spoko .


Co jakiś czas pokazuje Tomkowi jak wygląda mój wymarzony pierścionek. Przezorny zawsze ubezpieczony :D

 Lingwistyka i ukochane ankiety <3 "Typowy Rosjanin pije : 90% wódkę "
 Łamię stereotyp, że przeciętny humanista pracuje jako nauczyciel polskiego .
Poszukiwania sukienki sylwestrowej.


 Chytry dwa razy traci. Szkoda tylko, że przekonałam się o tym na przykładzie tej sukienki -.-
 


 Ktoś tu mnie chyba kocha <3

 Kolekcja. Tata się śmieje, że gdyby ułożyć je w kolejce to byłyby jak długość mojego pokoju ;)


 Szamcia <3

 Mój portfel się nie dopina i to niestety nie ze względu na pieniądze ;< Mam manie zbierania wszystkich kart podarunkowych,stałego klienta,rabatowych czy wizytówek.



 Mniam !

29 komentarzy:

  1. świetna ta pierwsza sukienka :)
    różowe szpilki cudne, gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjecia ! :)


    Zapraszam do siebie na konkurs z ROSEGAL !!
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/12/giveaway-z-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że jeśli chodzi o pierścionek zaręczynowy to mamy ten sam gust.;) Piękna kolekcja butów! *.* <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mix! Piękne sukienki i kolekcja butów!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog ! Cieszę się że tu trafiłam :) Na pewno zostanę na dłużej !
    Zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com Obserwujemy ? :)
    Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Twoich ubraniach i butach.. *O* CHCĘĘĘ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ubrania ;)
    a skąd białą koronkowa bluzeczka ??;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest akurat sukienka(czego nie widać na zdjęciu) ze Stradivariusa ;)

      Usuń
  9. Mam do ciebie pytanko skąd zdobyłaś karty do douglasa h&m i ccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CCC- należy wypełnić formularz przez Internet lub w sklepie, H&M to karta rabatowa dołączona do jakiegoś miesięcznika, Douglas zdaje się, że musiałam zrobić zakupy za określoną kwotę ;)

      Usuń
  10. Jaki masz model telefonu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile masz go czasu ?? Jak ci się sprawuje ?

      Usuń
    2. Około 2 miesięcy. Sprawuje się całkiem nieźle chociaż pisanie sms to katorga ;/
      Za to zdjęcia robi naprawdę ładne co zresztą widać.

      Usuń
    3. A dlaczego pisanie smsów to katorga ??? W jakiej sieci masz telefon ??

      Usuń
    4. Zły układ klawiatury. Ciągle zamiast spacji wciskam kropkę i moje sms wyglądają mniej więcej tak "co.tam.u.Ciebie?" :D

      Usuń
  11. nie widzę Cie w obserwatorach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie nie ma w tym mixie , więc mi się nie podoba ;/ Lipna notka. ;/
    A.:D

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful heels and cute dog :D
    Btw Happy New Year :)
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. O którą sukienkę ci chodzi chytry dwa razy traci tą czarną czy białą sukienkę??? W jakim sklepie to było ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą czarną z Zary. Czekałam na promocję a jak już nastąpiły to jej nie było na stanie i kupiłam inną przecenioną z 150zł na 100zł a ta kosztowała przed promocją 100zł ;/

      Usuń
  15. Załóż sobie LOOKBOOK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty dodajesz Stylizacje a na LOOKBOOK wstawiasz zdjęcia tak jak ty to robisz taki kolaż np. z torebką jaką masz czy spódniczką.Zobacz Paulina T ma LOOKBOOKA :) polecam

      Usuń
    2. Wiem na jakiej zasadzie działa Lookbook tylko nie wiem co po miałabym go zakładać? Na razie wystarczy mi tak jak jest, pomyślimy po sesji ;)

      Usuń

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Mix zdjęć z telefonu.

Cześć ! ;)
Przeglądając zdjęcia w telefonie zorientowałam się, że jeszcze nigdy nie dodałam notki z tzw. "mixem zdjęć". Zwłaszcza, że to właśnie telefon mam przy sobie dużo częściej niż aparat, więc na jego karcie gości naprawdę dużo uwiecznionych wspomnień. Zrzuciłam wszystkie fotki na laptopa i oto jest! :)

Zegarek, który jest prezentem gwiazdkowym od rodziców musiał ściśle spełniać kilka zasad :D Żeby bliżej zapoznali się z modelem regularnie podsyłałam im zdjęcia.

Samojebki zawsze spoko .


Co jakiś czas pokazuje Tomkowi jak wygląda mój wymarzony pierścionek. Przezorny zawsze ubezpieczony :D

 Lingwistyka i ukochane ankiety <3 "Typowy Rosjanin pije : 90% wódkę "
 Łamię stereotyp, że przeciętny humanista pracuje jako nauczyciel polskiego .
Poszukiwania sukienki sylwestrowej.


 Chytry dwa razy traci. Szkoda tylko, że przekonałam się o tym na przykładzie tej sukienki -.-
 


 Ktoś tu mnie chyba kocha <3

 Kolekcja. Tata się śmieje, że gdyby ułożyć je w kolejce to byłyby jak długość mojego pokoju ;)


 Szamcia <3

 Mój portfel się nie dopina i to niestety nie ze względu na pieniądze ;< Mam manie zbierania wszystkich kart podarunkowych,stałego klienta,rabatowych czy wizytówek.



 Mniam !

29 komentarzy:

  1. świetna ta pierwsza sukienka :)
    różowe szpilki cudne, gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjecia ! :)


    Zapraszam do siebie na konkurs z ROSEGAL !!
    http://sialalala96.blogspot.com/2013/12/giveaway-z-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że jeśli chodzi o pierścionek zaręczynowy to mamy ten sam gust.;) Piękna kolekcja butów! *.* <3
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny mix! Piękne sukienki i kolekcja butów!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog ! Cieszę się że tu trafiłam :) Na pewno zostanę na dłużej !
    Zapraszam też do mnie www.divoces.blogspot.com Obserwujemy ? :)
    Pozdrawiam i życzę udanego Sylwestra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w Twoich ubraniach i butach.. *O* CHCĘĘĘ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne ubrania ;)
    a skąd białą koronkowa bluzeczka ??;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest akurat sukienka(czego nie widać na zdjęciu) ze Stradivariusa ;)

      Usuń
  9. Mam do ciebie pytanko skąd zdobyłaś karty do douglasa h&m i ccc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CCC- należy wypełnić formularz przez Internet lub w sklepie, H&M to karta rabatowa dołączona do jakiegoś miesięcznika, Douglas zdaje się, że musiałam zrobić zakupy za określoną kwotę ;)

      Usuń
  10. Jaki masz model telefonu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile masz go czasu ?? Jak ci się sprawuje ?

      Usuń
    2. Około 2 miesięcy. Sprawuje się całkiem nieźle chociaż pisanie sms to katorga ;/
      Za to zdjęcia robi naprawdę ładne co zresztą widać.

      Usuń
    3. A dlaczego pisanie smsów to katorga ??? W jakiej sieci masz telefon ??

      Usuń
    4. Zły układ klawiatury. Ciągle zamiast spacji wciskam kropkę i moje sms wyglądają mniej więcej tak "co.tam.u.Ciebie?" :D

      Usuń
  11. nie widzę Cie w obserwatorach;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie nie ma w tym mixie , więc mi się nie podoba ;/ Lipna notka. ;/
    A.:D

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful heels and cute dog :D
    Btw Happy New Year :)
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  14. O którą sukienkę ci chodzi chytry dwa razy traci tą czarną czy białą sukienkę??? W jakim sklepie to było ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą czarną z Zary. Czekałam na promocję a jak już nastąpiły to jej nie było na stanie i kupiłam inną przecenioną z 150zł na 100zł a ta kosztowała przed promocją 100zł ;/

      Usuń
  15. Załóż sobie LOOKBOOK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty dodajesz Stylizacje a na LOOKBOOK wstawiasz zdjęcia tak jak ty to robisz taki kolaż np. z torebką jaką masz czy spódniczką.Zobacz Paulina T ma LOOKBOOKA :) polecam

      Usuń
    2. Wiem na jakiej zasadzie działa Lookbook tylko nie wiem co po miałabym go zakładać? Na razie wystarczy mi tak jak jest, pomyślimy po sesji ;)

      Usuń