niedziela, 8 grudnia 2013

Mikołajki.

 Cześć ! ;)
Mikołajki spędziłam w domu z najbliższymi osobami. Powoli zaczynam planować bożonarodzeniowe prezenty co wbrew pozorom wcale nie jest prostym zadaniem. Jednak radość na twarzach osób, które obdarowujemy wynagradza wszystkie przedświąteczne łamigłówki :)

Drugi raz z rzędu mam dla Was czarną klasyczną stylizację, którą postanowiłam przełamać limonkowym akcentem. Na sobie mam:
czarną skórzaną ramoneskę Pimkie,
bluzkę z dużym nadrukiem Reserved,
czarną klasyczną spódniczkę New Yorker,
szpilki z ćwiekami CCC,
limonkową torebkę Allegro.

btw. z góry uprzedzam by nie pytać mnie o kolor farby do włosów, gdyż mam teraz zupełnie inny odcień na głowie. Ten intensywny rudy to po prostu kwestia słabego oświetlenia i lampy błyskowej ;)



19 komentarzy:

  1. Masz jakąś skórzaną spódniczkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :D
      Skórzane spódniczki są dla mnie zbyt wulgarne :P

      Usuń
    2. dlaczego zbyt wulgarne ?

      Usuń
    3. Myślę, że dużo zależy od fasonu spódniczki, te rozkloszowane są ok, ale obcisłe nie przemawiają do mnie :)

      Usuń
  2. Śliczny zestaw!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja, lubię takie :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz !::)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna, kopertówka fajnie ożywia całość !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torebka. ładny zestaw ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne i zadbane pazurki, zrobisz foto? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! ;) Jak doprowadzę je do porządku to wstawię :D

      Usuń
  8. Kopertówka- marzenie! :)
    Poklikasz ? http://re-belious.blogspot.com/2013/12/sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. co dostałaś na mikołajki ? dodaj post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ferrero Collection - Tomek wie, że jestem łasuchem <3

      Usuń
  10. kopertowa swietnie ozywila caly set :)

    OdpowiedzUsuń

niedziela, 8 grudnia 2013

Mikołajki.

 Cześć ! ;)
Mikołajki spędziłam w domu z najbliższymi osobami. Powoli zaczynam planować bożonarodzeniowe prezenty co wbrew pozorom wcale nie jest prostym zadaniem. Jednak radość na twarzach osób, które obdarowujemy wynagradza wszystkie przedświąteczne łamigłówki :)

Drugi raz z rzędu mam dla Was czarną klasyczną stylizację, którą postanowiłam przełamać limonkowym akcentem. Na sobie mam:
czarną skórzaną ramoneskę Pimkie,
bluzkę z dużym nadrukiem Reserved,
czarną klasyczną spódniczkę New Yorker,
szpilki z ćwiekami CCC,
limonkową torebkę Allegro.

btw. z góry uprzedzam by nie pytać mnie o kolor farby do włosów, gdyż mam teraz zupełnie inny odcień na głowie. Ten intensywny rudy to po prostu kwestia słabego oświetlenia i lampy błyskowej ;)



19 komentarzy:

  1. Masz jakąś skórzaną spódniczkę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :D
      Skórzane spódniczki są dla mnie zbyt wulgarne :P

      Usuń
    2. dlaczego zbyt wulgarne ?

      Usuń
    3. Myślę, że dużo zależy od fasonu spódniczki, te rozkloszowane są ok, ale obcisłe nie przemawiają do mnie :)

      Usuń
  2. Śliczny zestaw!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja, lubię takie :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz !::)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna, kopertówka fajnie ożywia całość !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna torebka. ładny zestaw ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładne i zadbane pazurki, zrobisz foto? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ! ;) Jak doprowadzę je do porządku to wstawię :D

      Usuń
  8. Kopertówka- marzenie! :)
    Poklikasz ? http://re-belious.blogspot.com/2013/12/sheinsidecom.html

    OdpowiedzUsuń
  9. co dostałaś na mikołajki ? dodaj post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ferrero Collection - Tomek wie, że jestem łasuchem <3

      Usuń
  10. kopertowa swietnie ozywila caly set :)

    OdpowiedzUsuń