czwartek, 21 listopada 2013

Przesyłki.

Cześć ! ;)
Zmobilizowałam się, żeby napisać coś jeszcze przed weekendem.
Mam do Was pytanie. Kilka moich czytelniczek mieszka we Wrocławiu, więc może podpowie mi ktoś, gdzie mogę kupić szczotkę z włosia dzika. Wymyśliłam sobie taki prezent na gwiazdkę, jednak nie bardzo wiem gdzie mogę go dostać. Allegro odpada, chcę kupić ją ze sprawdzonego źródła :)

Ostatnio kurier odwiedza mnie dość często co bardzo mnie cieszy :)
Dostałam w końcu przesyłkę nadaną przez Celię z nagrodami zdobytymi w konkursie. 10 lakierów do paznokci i prasowany puder brązujący. Nie ukrywam, że to raj dla moich oczu, a paznokcie maluje teraz co dwa dni :D

Dostałam również saszetki karmy Royal Canin, ale je ocenić może jedynie moja Shameity.
A na koniec prezent, który został doręczony osobiście. Tomek wie jak mnie udobruchać <3


 

14 komentarzy:

  1. Ile lakierów :)) na każdego paznokcia inny :) Uwielbiam Raffaello :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory lakierów rzeczywiście dają po oczach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery mają letnie kolory, zgodne z nazwą. Wprowadzą trochę ciepła w tą jesień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szczotkę z włosia dzika kupiłam w rossmannie za około 50zł, były małe i duże- ja wybrałam dużą. Mam ją ponad rok i trzyma się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację, ale wolałabym jeszcze bardziej sprawdzone miejsce niż Rossmann. Jakiś sklep fryzjerski lub taki. który zajmuje się tylko i wyłącznie sprzedażą szczotek. Poza tym czytałam na forach, że szczotki z prawdziwego włosia dzika zaczynają się od 80zł w górę( ale pewności nie mam to tylko opinie innych) :)

      Usuń
  5. Ile lakierów! Świetne kolorki ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tą szczotką! Już od dawna o niej słyszałam, ale nie wiedziałam, że jest tak łatwo dostępna! Może też skorzystam z takiego prezentu :D daj znać, jeśli będziesz wiedziała jak ją dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu Cię znalazłam! :-) Dawna "youmustbeyourselftoo", mam nadzieję że przygarniesz z powrotem! :-)

    Obserwuję i nadrabiam zaległości. :-)

    OdpowiedzUsuń

czwartek, 21 listopada 2013

Przesyłki.

Cześć ! ;)
Zmobilizowałam się, żeby napisać coś jeszcze przed weekendem.
Mam do Was pytanie. Kilka moich czytelniczek mieszka we Wrocławiu, więc może podpowie mi ktoś, gdzie mogę kupić szczotkę z włosia dzika. Wymyśliłam sobie taki prezent na gwiazdkę, jednak nie bardzo wiem gdzie mogę go dostać. Allegro odpada, chcę kupić ją ze sprawdzonego źródła :)

Ostatnio kurier odwiedza mnie dość często co bardzo mnie cieszy :)
Dostałam w końcu przesyłkę nadaną przez Celię z nagrodami zdobytymi w konkursie. 10 lakierów do paznokci i prasowany puder brązujący. Nie ukrywam, że to raj dla moich oczu, a paznokcie maluje teraz co dwa dni :D

Dostałam również saszetki karmy Royal Canin, ale je ocenić może jedynie moja Shameity.
A na koniec prezent, który został doręczony osobiście. Tomek wie jak mnie udobruchać <3


 

14 komentarzy:

  1. Ile lakierów :)) na każdego paznokcia inny :) Uwielbiam Raffaello :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory lakierów rzeczywiście dają po oczach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery mają letnie kolory, zgodne z nazwą. Wprowadzą trochę ciepła w tą jesień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szczotkę z włosia dzika kupiłam w rossmannie za około 50zł, były małe i duże- ja wybrałam dużą. Mam ją ponad rok i trzyma się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację, ale wolałabym jeszcze bardziej sprawdzone miejsce niż Rossmann. Jakiś sklep fryzjerski lub taki. który zajmuje się tylko i wyłącznie sprzedażą szczotek. Poza tym czytałam na forach, że szczotki z prawdziwego włosia dzika zaczynają się od 80zł w górę( ale pewności nie mam to tylko opinie innych) :)

      Usuń
  5. Ile lakierów! Świetne kolorki ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z tą szczotką! Już od dawna o niej słyszałam, ale nie wiedziałam, że jest tak łatwo dostępna! Może też skorzystam z takiego prezentu :D daj znać, jeśli będziesz wiedziała jak ją dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu Cię znalazłam! :-) Dawna "youmustbeyourselftoo", mam nadzieję że przygarniesz z powrotem! :-)

    Obserwuję i nadrabiam zaległości. :-)

    OdpowiedzUsuń