środa, 6 listopada 2013

Jeansowa koszula + spódniczka w dmuchawce.

Cześć ! :)
Wczoraj miałam pierwszą w swoim życiu sesję studyjną(nie licząc Komunii :D ).
Było to dla mnie nowe i ciekawe doświadczenie. Nie ukrywam, że na początku byłam zestresowana, jednak z każdą minutą czułam się coraz swobodniej. Teraz czekam na zajęcia :)

Dzisiejsza stylizacja jest utrzyma w eleganckim, ale zarazem wygodnym stylu. Lubię połączenie obcisłych spódniczek z koszulami zwłaszcza tymi jeansowymi.
 Na sobie mam:
Jeansową koszulę Cropp,
Czerwony naszyjnik,
Spódniczkę w dmuchawce C&A,
Karmelowe kozaki CCC, 
Ażurowe rajstopy. 


23 komentarze:

  1. Zdjęcia są rewelacyjne... Spódniczka jest świetna i pięknie komponuję się z całością... :))
    Pozdrawiam ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ ja uwielbiam Twoje stylizacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Bardzo mi się podoba, koszula jest super ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja ! ;) plus świetne włoski ;* Jak Ty to robisz, że masz takie proste włosy? :) prostujesz, czy stosujesz jakieś kosmetyki do włosów ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! <3
      Włosy prostowałam dzień wcześniej, więc na tych zdjęciach nie ma, aż takiego efektu :D
      Staram się maksymalnie ograniczyć używanie suszarki,prostownicy czy lokówki. Wystarczy, że co miesiąc je farbuję to już są dla nich katusze :)

      Usuń
  6. fajna stylizacja ;) Podoba mi się koszulka ;)
    A tak poza tym..ale masz fajne włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny outfit, jesteś bardzo zgrabna!;D
    Obserwujemy?;>

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne masz kozaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz :)
    cudowna koszula i spódniczka <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz kochana:) Rajstopy mają świetny motyw!
    obserwujemy?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam do ciebie prośbę jak dostaniesz zdjęcia z profesjonalnej sesji dodaj je. Jestem ciekawa jak wyglądałaś . Jestem twoją fanką xD <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa, bo podczas sesji dziewczyny nie chciały mi pokazać żadnego zdjęcia :)
      Z tego co wiem, na więcej fotek mogę liczyć dopiero we wtorek.
      Odnośnie ostatniego zdania - miło mi :)

      Usuń
  13. Wyglądasz nieziemsko! Jak zwykle niczym modelka!
    Rewelacyjne połączenie kolorów!
    Masz genialny gust i styl!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet Twój kolor włosów pasuje idealnie do tej jesiennej scenerii :))
    Chętnie zobaczę zdjęcia studyjne, mam nadzieję, że je zamieścisz na blogu :)

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń

środa, 6 listopada 2013

Jeansowa koszula + spódniczka w dmuchawce.

Cześć ! :)
Wczoraj miałam pierwszą w swoim życiu sesję studyjną(nie licząc Komunii :D ).
Było to dla mnie nowe i ciekawe doświadczenie. Nie ukrywam, że na początku byłam zestresowana, jednak z każdą minutą czułam się coraz swobodniej. Teraz czekam na zajęcia :)

Dzisiejsza stylizacja jest utrzyma w eleganckim, ale zarazem wygodnym stylu. Lubię połączenie obcisłych spódniczek z koszulami zwłaszcza tymi jeansowymi.
 Na sobie mam:
Jeansową koszulę Cropp,
Czerwony naszyjnik,
Spódniczkę w dmuchawce C&A,
Karmelowe kozaki CCC, 
Ażurowe rajstopy. 


23 komentarze:

  1. Zdjęcia są rewelacyjne... Spódniczka jest świetna i pięknie komponuję się z całością... :))
    Pozdrawiam ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ ja uwielbiam Twoje stylizacje ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Bardzo mi się podoba, koszula jest super ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja ! ;) plus świetne włoski ;* Jak Ty to robisz, że masz takie proste włosy? :) prostujesz, czy stosujesz jakieś kosmetyki do włosów ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! <3
      Włosy prostowałam dzień wcześniej, więc na tych zdjęciach nie ma, aż takiego efektu :D
      Staram się maksymalnie ograniczyć używanie suszarki,prostownicy czy lokówki. Wystarczy, że co miesiąc je farbuję to już są dla nich katusze :)

      Usuń
  6. fajna stylizacja ;) Podoba mi się koszulka ;)
    A tak poza tym..ale masz fajne włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne połączenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny outfit, jesteś bardzo zgrabna!;D
    Obserwujemy?;>

    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne masz kozaczki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz :)
    cudowna koszula i spódniczka <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz kochana:) Rajstopy mają świetny motyw!
    obserwujemy?

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam do ciebie prośbę jak dostaniesz zdjęcia z profesjonalnej sesji dodaj je. Jestem ciekawa jak wyglądałaś . Jestem twoją fanką xD <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa, bo podczas sesji dziewczyny nie chciały mi pokazać żadnego zdjęcia :)
      Z tego co wiem, na więcej fotek mogę liczyć dopiero we wtorek.
      Odnośnie ostatniego zdania - miło mi :)

      Usuń
  13. Wyglądasz nieziemsko! Jak zwykle niczym modelka!
    Rewelacyjne połączenie kolorów!
    Masz genialny gust i styl!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet Twój kolor włosów pasuje idealnie do tej jesiennej scenerii :))
    Chętnie zobaczę zdjęcia studyjne, mam nadzieję, że je zamieścisz na blogu :)

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń