poniedziałek, 4 listopada 2013

Biała czapka z pomponem, sportowa bluza 4F, spódniczka w dmuchawce.

Cześć ! :)
Od wtorku do niedzieli byłam w domu, jednak to nie był czas odpoczynku. Cały czas w rozjazdach, ale chyba lubię taki tryb życia. Nie obyło się bez spotkania z dziewczynami <3
Obrałyśmy wstępną datę domówki we Wrocławiu.

Dziś mam dla Was nowości, które nabyłam w tym tygodniu.
Postaram się także w środę stworzyć jakąś nową stylizację:)

 1. Biała czapka z dużym pomponem 4F. Ostatnio kupiłam już czapkę w misia koala, jednak lubię takie z dużym pomponem, więc nie mogłam sobie jej odmówić :D





  2. Szara sportowa bluza również 4F. Często, gdy muszę szybko wyjść z mieszkania chociażby do sklepu, nie chce mi się przebierać i wtedy wychodzę w stroju domowym(najczęściej dresach). Dlatego też zainwestowałam w polar, który nie dość, że ładnie się prezentuje to jeszcze jest mega ciepły i miły w dotyku.






 3. Dzisiejszy zakup, spódniczka w dmuchawce. Czasami dobrze jest mieć rozmiar XS, bo wtedy możesz kupić ubrania z przeceny o 50% tańsze :D 



12 komentarzy:

  1. Mam do ciebie pytanie gdzie kupiłaś tą spódnicę.Mogłabyś utworzyć z nią stylizację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. C&A. Taki mam zamiar, już mam pomysł na środową stylizację w roli głównej z tą spódniczką :)

      Usuń
    2. Ile dałaś po przecenie ? :)
      pewnie w listopadzie domówka we Wro ;>

      Usuń
    3. Zawrotną sumę - 12,90zł :D
      Pewnie tak :)

      Usuń
  2. mam podobną czapę!:)
    pewnie, że obserwujemy, ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka jest świetna i planuję kupić podobną.. :))
    Pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna czapka!!!
    wyglądasz w niej pięknie!!!
    zresztą ładnemu we wszystkim ładnie ;)
    super blog!!! dodajemy do obserwowanych

    Alicja i Magda

    http://aim-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę taką świetną czapkę!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna czapa ! ;)

    Obserwujemy ?
    marttfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również obserwuję .

      http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
      ps. Klikniesz u mnie w link sheinside ? Bardzo proszę ;*

      Usuń
  7. fajne rzeczy :) śliczna czapeczka <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

poniedziałek, 4 listopada 2013

Biała czapka z pomponem, sportowa bluza 4F, spódniczka w dmuchawce.

Cześć ! :)
Od wtorku do niedzieli byłam w domu, jednak to nie był czas odpoczynku. Cały czas w rozjazdach, ale chyba lubię taki tryb życia. Nie obyło się bez spotkania z dziewczynami <3
Obrałyśmy wstępną datę domówki we Wrocławiu.

Dziś mam dla Was nowości, które nabyłam w tym tygodniu.
Postaram się także w środę stworzyć jakąś nową stylizację:)

 1. Biała czapka z dużym pomponem 4F. Ostatnio kupiłam już czapkę w misia koala, jednak lubię takie z dużym pomponem, więc nie mogłam sobie jej odmówić :D





  2. Szara sportowa bluza również 4F. Często, gdy muszę szybko wyjść z mieszkania chociażby do sklepu, nie chce mi się przebierać i wtedy wychodzę w stroju domowym(najczęściej dresach). Dlatego też zainwestowałam w polar, który nie dość, że ładnie się prezentuje to jeszcze jest mega ciepły i miły w dotyku.






 3. Dzisiejszy zakup, spódniczka w dmuchawce. Czasami dobrze jest mieć rozmiar XS, bo wtedy możesz kupić ubrania z przeceny o 50% tańsze :D 



12 komentarzy:

  1. Mam do ciebie pytanie gdzie kupiłaś tą spódnicę.Mogłabyś utworzyć z nią stylizację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. C&A. Taki mam zamiar, już mam pomysł na środową stylizację w roli głównej z tą spódniczką :)

      Usuń
    2. Ile dałaś po przecenie ? :)
      pewnie w listopadzie domówka we Wro ;>

      Usuń
    3. Zawrotną sumę - 12,90zł :D
      Pewnie tak :)

      Usuń
  2. mam podobną czapę!:)
    pewnie, że obserwujemy, ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapka jest świetna i planuję kupić podobną.. :))
    Pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż ! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna czapka!!!
    wyglądasz w niej pięknie!!!
    zresztą ładnemu we wszystkim ładnie ;)
    super blog!!! dodajemy do obserwowanych

    Alicja i Magda

    http://aim-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też chcę taką świetną czapkę!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. genialna czapa ! ;)

    Obserwujemy ?
    marttfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również obserwuję .

      http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/sheinside.html
      ps. Klikniesz u mnie w link sheinside ? Bardzo proszę ;*

      Usuń
  7. fajne rzeczy :) śliczna czapeczka <3
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń