czwartek, 24 października 2013

Trzy wygrane w 24 godziny. Peeling do ciała Tutti Frutti.

Siedząc wczoraj na zajęciach w rozmowie z koleżanką stwierdziłam, że nie mam totalnie szczęścia w konkursach, ponieważ tak rzadko coś wygrywam. Chyba powiedziałam to w odpowiednim czasie, bo od tej pory udało mi się wygrać trzy rzeczy ! :D Zestaw startowy Play, dwa płyny do płukania jamy ustnej Colgate i zestaw kosmetyków za zajęcie drugiego miejsca w konkursie internetowym Celia. Zaczęłam wierzyć w to, że w tych konkursach naprawdę można wygrać :)


 Mam dla Was recenzję peelingów do ciała firmy Farmona. Kupując je w Super-Pharm płaciłam tylko za większy z nich, mały dostałam w gratisie. Jestem nimi zachwycona ! To mój strzał w dziesiątkę. Peelingi pachną niesamowicie- używając ich podczas kąpieli czuję się jakbym leżała w sadzie otoczona owocami. Zwłaszcza wiśniowy rozbudza moje zmysły do granic. Dzięki nim można zapewnić sobie delikatny masaż ciała usuwając przy tym martwy naskórek. Balsam wchłania się po nich natychmiastowo a skóra staje się jedwabiście gładka. Dobrze sprawuje się również przed depilacją nóg. Z racji, że nie można używać peelingów podczas każdej kąpieli sięgam po nie 2/3 razy w tygodniu. 










 

11 komentarzy:

  1. Gratuluję, naprawdę Ci szczęście dopisało ;)
    Peelingów z tej serii jeszcze nie miałam, ale już planuję zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma różnicy w peelingujących właściwościach między nimi? Teoretycznie czerwony powinien być mocniejszy... Ja miałam ten o zapachu owoców leśnych i faktycznie jest kapitalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ktoś ma delikatną skórę to odczuje różnice, masz rację :)

      Usuń
    2. Tak mi się przynajmniej wydaje, skoro jeden jest peelingiem, a drugi kremowym peelingiem myjącym ;).

      Usuń
  3. No proszę, trzy wygrane to całkiem sporo, gratuluje!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te peelingi świetnie pachną! Gratuluje wygranych ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę Ci wygranej .! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń

czwartek, 24 października 2013

Trzy wygrane w 24 godziny. Peeling do ciała Tutti Frutti.

Siedząc wczoraj na zajęciach w rozmowie z koleżanką stwierdziłam, że nie mam totalnie szczęścia w konkursach, ponieważ tak rzadko coś wygrywam. Chyba powiedziałam to w odpowiednim czasie, bo od tej pory udało mi się wygrać trzy rzeczy ! :D Zestaw startowy Play, dwa płyny do płukania jamy ustnej Colgate i zestaw kosmetyków za zajęcie drugiego miejsca w konkursie internetowym Celia. Zaczęłam wierzyć w to, że w tych konkursach naprawdę można wygrać :)


 Mam dla Was recenzję peelingów do ciała firmy Farmona. Kupując je w Super-Pharm płaciłam tylko za większy z nich, mały dostałam w gratisie. Jestem nimi zachwycona ! To mój strzał w dziesiątkę. Peelingi pachną niesamowicie- używając ich podczas kąpieli czuję się jakbym leżała w sadzie otoczona owocami. Zwłaszcza wiśniowy rozbudza moje zmysły do granic. Dzięki nim można zapewnić sobie delikatny masaż ciała usuwając przy tym martwy naskórek. Balsam wchłania się po nich natychmiastowo a skóra staje się jedwabiście gładka. Dobrze sprawuje się również przed depilacją nóg. Z racji, że nie można używać peelingów podczas każdej kąpieli sięgam po nie 2/3 razy w tygodniu. 










 

11 komentarzy:

  1. Gratuluję, naprawdę Ci szczęście dopisało ;)
    Peelingów z tej serii jeszcze nie miałam, ale już planuję zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma różnicy w peelingujących właściwościach między nimi? Teoretycznie czerwony powinien być mocniejszy... Ja miałam ten o zapachu owoców leśnych i faktycznie jest kapitalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli ktoś ma delikatną skórę to odczuje różnice, masz rację :)

      Usuń
    2. Tak mi się przynajmniej wydaje, skoro jeden jest peelingiem, a drugi kremowym peelingiem myjącym ;).

      Usuń
  3. No proszę, trzy wygrane to całkiem sporo, gratuluje!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te peelingi świetnie pachną! Gratuluje wygranych ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę Ci wygranej .! ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń